Miehet on outoja
Omistan asunnon, auton ja kesämökin.
Tulot on hyvät.
Kohtelen miehiä asiallisesti ja maksan treffeillä omat syömiseni.
Olen terve ja kiinnostunut elämästä.
Miehille ei vain kunnollinen, tasapainoinen nainen kelpaa.
Kumma juttu.
Ja ai niin, ei ole velkaa eikä lapsia.
Laitan herkullista ruokaa.
Harrastan uintia, tanssia ja potkunyrkkeilyä.
Kommentit (30)
Eikös kaikki tämän palstan Einarit valittele just tuota samaa naisista?
Ulkonäkö ratkaisee. Ei sille mitään voi.
Sama se on miehille. Moni ihmiettelee eikös nyt pitänyt saada naisia sitten kun ovat kolmekymppisinä ja hyväpalkkaisia lääkäreitä, juristeja, toimareita ym. Olisi koulutuksen sijaan kannattanut mennä punttikselle 3-5 krt viikossa, satsata sosiaalisiin taitoihin, mennä veitsen alle jos tarve jne. Kaikkia sekään ei auta.
Gambia tai lähin wokki keskus. Safari-bileet jos oot ok näköinen mutta liikakiloja.
Eikö kukaan ole tullut kotoa hakemaan?
Mistä olet miehiä yrittänyt löytää?
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla vaan mukava.
No no. Taidat olla kateellinen.
Se ei minua häiritse. Elän mieleistäni elämää, annan muiden elää tavallaan ja minulla on monta hyvää ystävää.
Elämä on antoisaa.
Olen iloinen ja tyytyväinen, koska olen saanut sen mitä haluan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan ole tullut kotoa hakemaan?
Mistä olet miehiä yrittänyt löytää?
Maailma on miehiä täynnä.
Mutta menestynyt nainen saa yleensä ukkoin suun vääntymään mutrulle.
Onneksi on poikkeuksiakin.
Nuoruuden rakkaus menehtyi.
Se oli suuri suru.
Jos mietit viimeistä 50 miestä, joille oot tehnyt suoran aloitteen niin näetkö mitään yhtäläisyyksiä esim. paikan, miestyypin, ajankohdan tai vastaavan suhteen?
No mulla on nuo samat kuin ap:lla. Olen tosin mies, ja mielestäni naiset on outoja. Naisille ei tosiaan kunnollinen ja tasapainoinen mies kelpaa. Kovasti aina kuitenkin väitetään muuta, mutta totuus ei pala tulessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tanssi ja potkunyrkkeily niin kiinnostuvat kyllä.
Typeryyden huippu on vääntyä mutkalle miellyttääkseen muita!
Tietenkään en lopeta rakkaita harrastuksiani.
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit viimeistä 50 miestä, joille oot tehnyt suoran aloitteen niin näetkö mitään yhtäläisyyksiä esim. paikan, miestyypin, ajankohdan tai vastaavan suhteen?
Hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Lopeta tanssi ja potkunyrkkeily niin kiinnostuvat kyllä.
Nuohan ovat seksikkäitä harrastuksia naisella
Mitä outoa tuossa on? Oletko ilkeä, tyhmä tai haisetko pahalle?
Mitä väliä jollain kesämökillä on? Siellä joutuu kuitenkin töihin.
Miten nyt näin? Miehetkin valittavat ettei kunnollinen tasapainoinen mies kelpaa.
Ette kohtaa? Vai ette etsi toisianne vaan jotain ihan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ratkaisee. Ei sille mitään voi.
Sama se on miehille. Moni ihmiettelee eikös nyt pitänyt saada naisia sitten kun ovat kolmekymppisinä ja hyväpalkkaisia lääkäreitä, juristeja, toimareita ym. Olisi koulutuksen sijaan kannattanut mennä punttikselle 3-5 krt viikossa, satsata sosiaalisiin taitoihin, mennä veitsen alle jos tarve jne. Kaikkia sekään ei auta.
Kolmikymppiset lääkärit, juristit ja toimarit habituksensa riippumatta kiinnostavat naisia enemmän kuin punttisalilla aikaansa aikaansa viettänyt kouluttamaton perusduunari.
Vierailija kirjoitti:
Miten nyt näin? Miehetkin valittavat ettei kunnollinen tasapainoinen mies kelpaa.
Ette kohtaa? Vai ette etsi toisianne vaan jotain ihan muuta?
Tätä kanssa olen miettinyt kunnollisena ja tasapainoisena miehenä. Ehkä emme tosiaan kohtaa, ja se on häiritsevä ajatus. Missä voisi kaksi kunnollista, tunnollista ja tasapainoista kohdata? Arjessa se ei näytä tapahtuvan... :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kohtaa? Vai ette etsi toisianne vaan jotain ihan muuta?Tätä kanssa olen miettinyt kunnollisena ja tasapainoisena miehenä. Ehkä emme tosiaan kohtaa, ja se on häiritsevä ajatus. Missä voisi kaksi kunnollista, tunnollista ja tasapainoista kohdata? Arjessa se ei näytä tapahtuvan... :o
Aloita potkunyrkkeily ja tanssi, eli hanki harrastus.
Todettua, että epätasapainoinen sekopää, jolla elämänhallinta on mitä on, kiinnostaa usein enemmän. Sekä miehissä että naisissa. Ei kumppania tai edes niitä kumppaniehdokkaita tunnu järkevältä valita sillä perusteella, että X olisi pitkällä tähtäimellä paras vaihtoehto, koska [luettelemasi syyt]. Kun kuitenkin se Kahjo-Kalle ja Epätasapaino-Esteri alkaa ennen pitkää kiinnostaa enemmän ja Kunnon-Kainoa tulee loukattua pahasti, vaikka aivan hyvin tiedetään, että suhde noiden jännien kanssa tulee olemaan hirvittävää vuoristorataa ja päättymään rumasti hyvin pian tai vähän myöhemmin.