Miehet on outoja
Omistan asunnon, auton ja kesämökin.
Tulot on hyvät.
Kohtelen miehiä asiallisesti ja maksan treffeillä omat syömiseni.
Olen terve ja kiinnostunut elämästä.
Miehille ei vain kunnollinen, tasapainoinen nainen kelpaa.
Kumma juttu.
Ja ai niin, ei ole velkaa eikä lapsia.
Laitan herkullista ruokaa.
Harrastan uintia, tanssia ja potkunyrkkeilyä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Tulot on hyvät.
Kumma juttu.
Harrastan uintia, tanssia ja potkunyrkkeilyä.
Kyllä kelpaa jos olet sen näköinen että saat jormaan eloa.
Missä asut?
Harrastustesi perusteella olet fyysisesti ekstrovertti ja dominantti tyyppi. Mies haluaa herkän, lempeän ja suhteeseen sitoutuvan naisen.
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulot on hyvät.
Kumma juttu.
Harrastan uintia, tanssia ja potkunyrkkeilyä.Kyllä kelpaa jos olet sen näköinen että saat jormaan eloa.
Missä asut?
Ap etsii tasapainoista miestä. Ainakin aloitus viittaa siihen suuntaan. Ja teenpä sellaisenkin rohkean oletuksen että tasapainon pitää löytyä henkiseltä puolelta. Tekstisi perusteella sanoisin ettet ole se oikea aloittajalle.
Luulen, että juurisyy tähän ongelmaan löytyy kirjaimellisesti ap:n peilistä. Mutta sinnehän naiset eivät ikinä katso silloin kun jokin asia on pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Todettua, että epätasapainoinen sekopää, jolla elämänhallinta on mitä on, kiinnostaa usein enemmän. Sekä miehissä että naisissa. Ei kumppania tai edes niitä kumppaniehdokkaita tunnu järkevältä valita sillä perusteella, että X olisi pitkällä tähtäimellä paras vaihtoehto, koska [luettelemasi syyt]. Kun kuitenkin se Kahjo-Kalle ja Epätasapaino-Esteri alkaa ennen pitkää kiinnostaa enemmän ja Kunnon-Kainoa tulee loukattua pahasti, vaikka aivan hyvin tiedetään, että suhde noiden jännien kanssa tulee olemaan hirvittävää vuoristorataa ja päättymään rumasti hyvin pian tai vähän myöhemmin.
Totta. Mutta vain tietyssä elämäntilanteessa. Vanheneminen tuo järjen päähän, kun alkaakin arvostaa eri asioita kuin nuorempana. Yhtäkkiä tajuaakin haluavansa kodin jonkun kanssa, oisi kiva laittaa vähän pihaa, ja käydä vaelluksilla. Sitten tajuaa että ei saa koskaan haluamiaan asioita, niin kauan kuin kulkee vehkeensä perässä ympäri ämpäri. Aina on joku epätasapainoinen hormonihirviönarsisti viemässä kuin kuoriämpäriä.
Kokemus tässä puhuu. Itse pidin ennen viehättävänä miehiä joilla oli ns. pilkettä silmäkulmassa, ekstrovertti, ja hyvät sosiaaliset taidot. Jotenkin nämä piirteet tulivat kerta toisensa jälkeen siinä samassa geenissä, missä tuli "uteliasuus elämää kohtaan", eli suomeksi sanoen joka hameen helman perään piti vähä vilkuilla, ja "omaa aikaa" piti olla 90% hereillä olo ajasta, mikä tarkoitti "poikain kanssa" reissuja milloin minnekin, ja ne pojat eivät olleetkaan ihan poikiakaan aina, tai ainakin reissussa perillä oli sitten muutakin kuin poikia ;)
Mieheni myös viehättyi sen yhden, ainoan kerran eronsa jälkeen tällaisesta "ihanan yllätyksellisestä ja räväkästä" naisesta. Siitäpä haloo seurasi, ja loppuviimein mies joutui hakemaan lähestymiskieltoa ja tekemään rikosilmoituksia.
Onneksemme olimme samassa elämäntilanteessa kun tapasimme. Molemmat kyllästyneet jatkuvaan epätieoisuuteen, ja täysin valmiita asettumaan aloille, ja suuntaamaan katseet toisen kanssa yhteiseen tulevaisuuteen. Molemmat myös valmiita tekemään oman osansa siivellä elämättä, ja vain rusinoita pullasta noukkien.
Ihana ajatella miten paljon olemme toisiltamme saaneet :)
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että juurisyy tähän ongelmaan löytyy kirjaimellisesti ap:n peilistä. Mutta sinnehän naiset eivät ikinä katso silloin kun jokin asia on pielessä.
Kaiken näköiset ihmiset löytävät kumppanin.
Myös rumat miehet.
Muhun ei pure loukkaukset.
Voin kertoa, että tanssiharrastus tekee hyvää itsetunnolle. Ihminen, joka hyväksyy itsensä, hyväksyy muutkin.
Miehet yleensä pelkäävät seuraavia asioita: että nainen etsii elättäjää, on ripustautuva ja huijaa isäksi. Mun kohdalla näistä ei ole pelkoa.
Olen parhaani mukaan kertonut itsestäni enkä pyytele anteeksi ominaisuuksiani.
Mökki on yksi elämäni unelmista. Se tarkoittaa sitä, että viihdyn luonnossa. En pelkää pimeää, karhuja enkä ruumiillista työtä. Ts. en kaipaa kaveriksi sohvalla lojuvaa telkkarin tuijottajaa.
Psyyke kirjoitti:
M kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulot on hyvät.
Kumma juttu.
Harrastan uintia, tanssia ja potkunyrkkeilyä.Kyllä kelpaa jos olet sen näköinen että saat jormaan eloa.
Missä asut?Ap etsii tasapainoista miestä. Ainakin aloitus viittaa siihen suuntaan. Ja teenpä sellaisenkin rohkean oletuksen että tasapainon pitää löytyä henkiseltä puolelta. Tekstisi perusteella sanoisin ettet ole se oikea aloittajalle.
Väittäisin kyllä olevani tasapainoinen, olen selvinnyt elämässä monista vaikeista ja tiukoista paikoista ja osannut toimia silloin kun pitää ja monet ovat jäätyneet/kyenneet toimimaan.
Vaikka olen duunari on silti ok-talo, harrastuksia, kesämökki ym.
Naisiin en vaan saa kontaktia.
Ei "hyvä" ammatti auta mitään, jos ei ole ulkoisesti puoleensavetävä. Tuttavapiirissä paras flaksi käy treenaavilla perusammateissa olevilla
eri