Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teille turn off jos mies on uskonnollinen?

Vierailija
30.11.2018 |

Eli viikoittain kirkossa ja ei seksiä ennen avioliittoa.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisuus on sinänsä ok, mutta seksikysymys olisi ongelma minulle. Eli ehdottomasti pitää olla seksiä ennen avioliittoa.

Kyllä ne useimmat varmaan hairahtaa kiusaukseen ennen avioliittoa. Ei ne niin pyhimyksiä ole kuin täällä luullaan. Hieman keskivertoporukkaa parempikäytöksisiä vaan ja tuokaan ei tietenkään koskea kaikkia.

Ja ainahan voi mennä avioon nopeasti jos ei malta odottaa.

Minä ja puolisoni odotettiin avioliittoon. Ei siis hairahduttu :) Olisi kyllä kannattanut hairahtaa kun emmehän me sitten sopineet seksuaalisesti yhteen.

Miten tuon voi olla huomaamatta etukäteen? Kai sen nyt voi päättellä siitä jos toinen ei tykkää suudella, ei ole luonteeltaan kokeilunhaluinen, jne että se tuskin sängyssäkään erikoinen.

Vierailija
22/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Total turn off, paitsi jos tapaat joskus hottis uskismiehen niin kaikki käy.

Ei käy koska uskonto pilaa kaiken.

Kuitenkin lauleskelisit heti halleluujaa jos tumma komea ulkomaalainen lähetyssaarnaja kolkuttaisi ovea ja pyytäisi seurakuntaan. Kyllä ne naisten arvot ovat heti myynnissä (suuntaan tai toiseen) kunhan sopiva mies tulee vastaan. Nähty on miljoona kertaa.

Älä trolli yleistä. teet itsestäsi naurettavan pellen. Sä mutuilet, tietoa sulla ei ole mutta sua ilmeisesti hetkellisesti lohduttaa tuo naisten haukkuminen netissä.  Se mitä sä sairaassa ja katkerassa mielessäsi kuvittelet on eri asia mitä oikeasti tapahtuisi. Minuun ei vetoa kuvailemasi kaltaiset miehet lainkaan ja uskonto todellakin pilaa kaiken, koska se on lähinnä kehitetty manipuloimaan ja riistämään kansoja. Katkeruutesi ja vihamielisyytesi haistaa tänne saakka. Sinä et ole viehättävä ihminen ja ilmeisesti tiedät sen itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskovaisuus on sinänsä ok, mutta seksikysymys olisi ongelma minulle. Eli ehdottomasti pitää olla seksiä ennen avioliittoa.

Kyllä ne useimmat varmaan hairahtaa kiusaukseen ennen avioliittoa. Ei ne niin pyhimyksiä ole kuin täällä luullaan. Hieman keskivertoporukkaa parempikäytöksisiä vaan ja tuokaan ei tietenkään koskea kaikkia.

Minä ja puolisoni odotettiin avioliittoon. Ei siis hairahduttu :) Olisi kyllä kannattanut hairahtaa kun emmehän me sitten sopineet seksuaalisesti yhteen.

Miten tuon voi olla huomaamatta etukäteen? Kai sen nyt voi päättellä siitä jos toinen ei tykkää suudella, ei ole luonteeltaan kokeilunhaluinen, jne että se tuskin sängyssäkään erikoinen.

Helposti, kun on nuori, kokematon ja sinisilmäinen

Vierailija
24/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa, eipä mammoja kiinnosta mies joka olisi uskollinen ja kohtelisi hyvin (siis jos  se ottaa noi jutut tosissaan, ja niitä ei ole kovin montaa noissakaan piiressä). Ehkä harkitsette uudestaan sitten kun elämä meni päin mäntyä koska mies jätti lapsen synnyttyä tai petti minkä kerkesi.

Tiedossa on että uskismiehet ovat pahimman luokan kaksinaismoralisteja ja naisten alistajia. Pettävät siinä kuin ei-uskiksetkin mutta syyllistävät tapahtuneesta vaimoa ja manipuloivat vaimon jäämään. Ihan turha sun on tänne tulla selittelemään, noi hemmot tiedetään. Se uskonnollisuus ei todellakaan suojaa miltään tuollaiselta, päinvastoin se voi jopa pahentaa kun mies selittelee itselleen että jla antaa anteeksi joten vaimonkin pitäis vaan kääntää toinen poski ja kärsiä.

Sinä tuskin olet uskis tai edes kunnon mies, kunhan olet taas yksi misogynistitrolli lisää.

En kyllä millään herätysliike tavalla ole uskovainen, vaan enemmän vertauskuvallisesti noita juttuja tulkitsen, jos sillä nyt on väliä. Tunnen kyllä monta miestä jotka odottivat avioon asti, eivät ole pettäneet, ja ovat vieläkin suht onnellisesti naimisissa. Tunnen myös monta joitten usko on mitä on (thaimaan panolomia, pettämistä, kännissä joka viikonloppu ym),  ja sen takia kirjoitin tuon jos ottavat jutut tosissaan osan.

Vierailija
25/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, koska selibaatti ei kiinnosta.

Miksi luulet, että tulee selibaatti? :D

Jos ei harrasta esiaviollista seksiä, kyllähän se kyseinen ihminen on selibaatissa siihen asti että avioituu. Vai meinasitko, että uskovaisen kanssa seurusteleva harrastaa seksiä muiden kanssa häitä odotellessa?

Vierailija
26/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Total turn off, paitsi jos tapaat joskus hottis uskismiehen niin kaikki käy.

Ei käy koska uskonto pilaa kaiken.

Kuitenkin lauleskelisit heti halleluujaa jos tumma komea ulkomaalainen lähetyssaarnaja kolkuttaisi ovea ja pyytäisi seurakuntaan. Kyllä ne naisten arvot ovat heti myynnissä (suuntaan tai toiseen) kunhan sopiva mies tulee vastaan. Nähty on miljoona kertaa.

Älä trolli yleistä. teet itsestäsi naurettavan pellen. Sä mutuilet, tietoa sulla ei ole mutta sua ilmeisesti hetkellisesti lohduttaa tuo naisten haukkuminen netissä.  Se mitä sä sairaassa ja katkerassa mielessäsi kuvittelet on eri asia mitä oikeasti tapahtuisi. Minuun ei vetoa kuvailemasi kaltaiset miehet lainkaan ja uskonto todellakin pilaa kaiken, koska se on lähinnä kehitetty manipuloimaan ja riistämään kansoja. Katkeruutesi ja vihamielisyytesi haistaa tänne saakka. Sinä et ole viehättävä ihminen ja ilmeisesti tiedät sen itsekin.

Hahhahahahahahhaahaaaa

Vierailija
27/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ero vai mitä sitten tapahtui?

Vierailija
28/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se miehillä on. Jo suomalainen nainen on uskovainen, on hän totaalisen kammottava. Aasialainen lapsivartalo aikuisilla nänneillä kelpaa jeesustelevanalahkolaisenakin. Näin Pohjanmaalla.

Vierailija
29/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Yleensä kirkossa ramppaavat fundamentalistit kuvittelevat olevansa perheen päitä ja luulevat, että vaimo on alamainen. Sama, jos mies uskoo valkoisten ylivoimaan ja rotuoppiin, tai näkee tonttuja. Samaa tautia eri paketissa.

Ei tarvitse kuvitella jos on jo.

Vierailija
30/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin kyllä, että on kummankin parempi valita kumppaninsa enemmän samaa aatemaailmaa kannattavista ihmisistä, vaikken mikään Babylonin portto olekkaan.

Vierailija
31/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko ero vai mitä sitten tapahtui?

Jep, ero tuli pitkän yrittämisen jälkeen.

Vierailija
32/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se miehillä on. Jo suomalainen nainen on uskovainen, on hän totaalisen kammottava. Aasialainen lapsivartalo aikuisilla nänneillä kelpaa jeesustelevanalahkolaisenakin. Näin Pohjanmaalla.

Jep. Ja täällähän näitä riittää, käännynnäisinä.

Vierailija
33/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelisin kyllä, että on kummankin parempi valita kumppaninsa enemmän samaa aatemaailmaa kannattavista ihmisistä, vaikken mikään Babylonin portto olekkaan.

Reps! Kops!!

Vierailija
34/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu uskonnosta. Evlut on ok, mutta joku herätysliike tai muu kuin kristillinen usko on mulle turn off.

Evlut kirkossa on sisällä useita herätysliikkeitä.

Vierailija
35/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lestamiehiä juostaan karkuun.

Vierailija
36/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissä on tosi mukavia uskismiehiä, jotka luonteen ym. puolesta olisivat varmasti kumppaniainesta. Mutta tuo seksihomma minuakin vaivaa ja olisi este seurustelulle. Olen itse seksuaalisesti aktiivinen ja avoin nainen.

Vierailija
37/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin uskovaisena mulle on tärkeää, että puoliso on uskovainen, ei uskonnollinen. Jälkimmäisestä sanasta tulee mieleen se, että ulkokultaiset tavat ja riitit on tärkeää, ei välttämättä sisältö.

Mutta joo, sain kirkossa käyvän miehen, ja olen samanlainen itsekin :) Seksi ajateltiin säästää avioliittoon, mutta kai ymmärrätte, että se onnistuu ehkä 9%:lla meistä, jotka niin ajattelevat. MUTTA onhan se nyt ihan eri asia, edes yrittää pidättäytyä, ja sit toisessa ääripäässä nussia kaikkea mikä liikkuu saman tien. Se että ajattelee seksin kuuluvan vain sille yhdelle on päämäärä, ei se sitten niin haittaa, jos vaikka pari kuukautta ennen häitä lipsahtaa kirjaimellisesti.

Vierailija
38/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että uskova ja uskonnollinen mies on eri juttu.

Se hiljaa mielessään uskova mies voi olla ihan kuin kuka tahansa muu ei-uskova ja tehdä samoja asioita.

Mut jos jostain syystä on uskonnollinen ja noudatta sokeasti jotain juttuja, niin eikai se ketään muuta kiinnosta, kuin uskonnollista naista.

Vierailija
39/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin. Haluaisin rinnalleni kristityn miehen. Mutta mieluiten luterilaiseen kirkkoon kuuluvan.

Itse käyn kirkossa satunnaisesti, mutta koen sen silti tärkeänä. Luen teologista kirjallisuutta ja keskustelen mielelläni uskonnonfilosofiasta.

Olen suvaitsevainen muita kohtaan. Kysyttäessä kerron kyllä omasta vakaumuksestani, mutta en tuputa tai käännytä. Olen utelias muita uskontoja maailmankatsomuksia kohtaan. Mielestäni tieteellinen maailmankuva ja kristinusko eivät ole ristiriidassa keskenään.

Uskon ja annan muillekin tilaa uskoa. Tai olla uskomatta. Toivoisin, että uskovainen mies ajattelisi samoin.

Seksi on minulle tärkeä osa parisuhdetta. Mutta kuuluu vain vakituiseen suhteeseen. Sillä, ollaanko naimisissa ei mielestäni ole asiassa merkitystä.

Vierailija
40/80 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveripiirissä on tosi mukavia uskismiehiä, jotka luonteen ym. puolesta olisivat varmasti kumppaniainesta. Mutta tuo seksihomma minuakin vaivaa ja olisi este seurustelulle. Olen itse seksuaalisesti aktiivinen ja avoin nainen.

Kyllä oudolta tuntuu jos tavaranjako on niin tärkeää ettei voi sitoutua. Siihen on olemassa lääkitys.