Muita, jotka eivät ole ikinä olleet lakossa?
En ole koskaan ollut lakossa vaikka työelämässä olen ollut pitkään. Kohta eläkkeelle.
Kommentit (22)
En ole minäkään ollut. SuKo ei ole pahemmin lakkoihin osallistunut ja ainoa kerta, jonka muistan, osui niin, että olin lakkoajankohtana aiemmin päätetyllä lomalla.
En ole ollut. En ole ollut myöskään työttömänä.
No enpä ole ollut minäkään mutta johtuu varmaan etten ole työelämään päässyt kuin yht pari vuotta
En ole ollut kun ei ole lakkoja osunut kohdalle.
En ole ollut koskaan lakossa. Ei ole oma työnantaja tehnyt mulle koskaan pahaa
En ole koskaan ollut lakossa enkä koskaan kuulunut mihinkään liittoon.
Vierailija kirjoitti:
Yhden päivän olin työurani aikana. Olin Postissa töissä ja ainoa, joka ei kuulunut liittoon. Oli pakko olla lakossa omalla kustannuksella, koska ei ollut postia mitä lajitella.
Niin se työnantaja veti sua retkuun. Eihän se sun ongelma ole jos työnantaja ei pysty antamaan työtehtäviä.
En ole ollut, koska ei ole ollut varaa liittyä kädestä suuhun eläessä.
En ole ollut koskaan, yrittäjät eivät voi mennä lakkoon.
Ei yksittäiset työntekijät lakossa ole, vaan liittoo julistaa työpaikoilla tapahtuvan työn lakon alaiseksi, jolloin liiton jäsenet eivät sitä tee. Joka tekee, on rikkuri. Eli te, jotka tietämättömyyttänne uhoatte, että muka ette ole olleet lakossa, niin rikkureita te vain olette olleet.
Lomalaiset tietysti erikseen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ollut, koska ei ole ollut varaa liittyä kädestä suuhun eläessä.
Sitä varten on liiton lakkoavustus. Kohta sinulla ei ole varaa mihinkään, kun kaikki työntekijän suojaverkot leikataan ja jäät kokonaan oman onnesi nojaan.
Olisin nyt ollut elämäni ensimmäisen kerran, mutta talviloma sattui just sille lakkoviikolle.
En koskaan, enkä aio ollakkaan. Firman punikit saa lakkoilla ihan keskenään.
En ole ollut koskaan lakossa enkä tule olemaan. En kuulu liittoon enkä kannata poliittisia lakkoja tai koko ay-liikettä. Mieluummin ottaisin vastaan potkut kuin osallistuisin lakkoon.
YTK:laisena ei tarvinut lakkoilla.
Minä, ja työelämässä jo kohta parikymmentä vuotta. Harvassa on tosin ollut lakotkaan omilla työpaikoillani, onkohan kahdesti sattunut omaan ryhmääni. Muutamaan kertaan ollut jotkut muut lakkoilemassa samassa firmassa kyllä.
En aio jatkossakaan olla, mikäli työnantajani kohtelevat minua yhtä hyvin kuin nykyäänkin.
Työurani aivan alussa olin parin päivän kuluttua aloitettuani työt lakossa. Sen koommin en ole 40:een vuoteen ollut päivääkään.
51 vuotias nainen joka aloitti kokopäiväiset työt 16 vuotiaana. En ole ollut päivääkää työtön enkä ikinä lakossa.
Yhden päivän olin työurani aikana. Olin Postissa töissä ja ainoa, joka ei kuulunut liittoon. Oli pakko olla lakossa omalla kustannuksella, koska ei ollut postia mitä lajitella.