Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille turn off jos mies on uskonnollinen?

Vierailija
30.11.2018 |

Eli viikoittain kirkossa ja ei seksiä ennen avioliittoa.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nej, man bara förstår att personen ifråga är lite eller mera ding-dong och undviker sådana.

Vierailija
62/80 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa uskovaisen miehen kevytsuhteeseen. Mihinkään vakavaan en alkaisi, koska uskonnollisuus kertoo yleensä matalasta äosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, sillä kieltämättä pidän uskovaisia hieman yksinkertaisina ja henkisesti heikkoina ihmisinä.

Minä en ole yhtään "ra sis ti" heitä kohtaan. Vai kuinka se nyt menikään.  Yhteen nippuun ja tunkiolle?

Vierailija
64/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin ottaa uskovaisen miehen kevytsuhteeseen. Mihinkään vakavaan en alkaisi, koska uskonnollisuus kertoo yleensä matalasta äosta.

Voihan.  Mitä "niputusta" ketjussa. kuin kertoisi tarinaa kylän yhdesä asukista= koko amerikka, kaikki samanlaisia.

Vierailija
65/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nuori mies ja mietit asiaa tosissasi, anna ajan kulua ja kun löydät sen oikean se tuntuu kyllä varpaissa asti:). Onni on vaihteleva tila joka tapauksessa. Eikä järjellä aina tehdä kaikkia päätöksiä, (joskus voi sanoa valitettavasti) elämää eletää päivä kerralaan ja jos olet nuori rohkeasti eteenpäin, pysyen sinuna.

Vierailija
66/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. En voi ottaa vakavasti ihmistä, joka uskoo vakavissaan moiseen hömppään ja perustaa koko elämänsä sille. Eipä meillä olisi mitään yhteistäkään ja ilman seksiä en kyllä avioon ikinä suostuisi. En osta sikaa säkissä.

Vierailija
67/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vahvasti turn-off, jo ilman tuota seksin panttaamistakin. Pidän taikauskoisia korkeampiin voimiin uskovia mieleltää hieman, no, alikehittyneinä.

Ei sopisi mitenkään yhteen maailmankuvani kanssa.

Vierailija
68/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin että uskollinen ja olin että 😇🥰

Uskonnollisen... riippuuu miten muuten uskonto näkyy elämässä ja miten se siihen vaikuttaa. Vaatiiko kumppanilta samaa, täytyykö yhtälailla käydä kirkossa, vaikka ei tahtoisi ja kestääkö kumppani toisen ei uskonnollisuutta :)

Vierailija
69/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

turn off joo on sun housuissas on turn off kun käytät anglismeja.

Miehet ei tykkää, on vähän puhuttu asiasta, ärsyttää kovasti nämä muka hienot kielikukkaset.

Vierailija
70/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "ei seksiä ennen avioliittoa" olisi just täydellistä - venyttäisin naimisiinmenoa vielä mahdollisimman pitkään! 😍

Eikä minua haittaa mihin kukakin uskoo, kunhan miestä ei haittaa, että minä olen puolestani paljon "maallisempi"; kiroan kuin merimies ja manaan Saatanaa, ja hedonistisesti nautiskelen milloin mistäkin synnistä. Mutta ei minua toisen kirkossakäynti haittaa!

Vierailija
71/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn on. Se, että on uskonnollinen ei tarkoita sitä, että ei harrastaisi seksiä ennen avioliittoa. Jotkut harrastavat ja jotkut eivät.

Vierailija
72/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen - ei kiitos.

En kaipaa ulkoisia tunnusmerkkejä keräileviä ihmisiä ympärilleni. 

Uskova olisi kiva ystävänä.

Uskova= kristitty, syntinen ihminen, jonka ei tarvi esittää olevansa parempi kuin muut. 

Vierailija
73/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaietkoon seurakunnassa ja myös kotona koska on miehen, perheen pään, alamainen, eikös se jotenkin näin mene? 

Eli on todellakin turn-off, myös siksi että on yksinkertainen mieleltään. 

Vierailija
74/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikysymys haittaa. Muutoin ei, jos pystyy suhtautumaan asioihin järjen avulla eli elämän asioita ei nähdä raamattusilmälasien läpi. Eli jos uskoo ns armolliseen ja ymmärtäväiseen Jumalaan ja osaa suhteuttaa raamatun oman aikansa tuotokseksi.

Eli et halua uskovaa. Näin suomeksi sanottuna. 

Vierailija
75/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi turn off. Liian erilainen arvomaailma ja liian erilainen suhtautuminen seksiin ja seksuaalisuuteen. Itselleni on tärkeää, että arvot ovat samankaltaiset kuten myös se, mitä seksistä ajatellaan.

Vierailija
76/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin parisuhdetta etsimässä, niin kyllä olisi. En itse ole tippaakaan uskonnollinen ihminen. 

Vierailija
77/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateisti nainen on turn Off. Myös sellainen joka ei puhu kielillä ja rukoile koko ajan. Kirkossakävijät ovat Lutherilaisia lehmiä. 

Vierailija
78/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn off. Lapsuuden perheeni oli kiihkouskovainen ja lahkossa, en enää ikinä halua elää sellaista elämää.

Vierailija
79/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollinen mies on ehdottomasti turn off. En ala miehelle alamaiseksi ja mies pitää koeajaa ennen papin aamenta. 

Vierailija
80/80 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on uskovainen ja käy kerran viikossa kirkossa. Ei harrastellut irtosuhteita nuorena, vaan teki töitä ja hankki omaisuuden. Aloimme seurustella, koska itselläni oli lapsuuden trauma, joka teki irtoseksin ja muut sellaiset jutut mahdottomiksi. Tämän miehen kanssa tutustuimme toisiimme noin vuoden ajan, kunnes rakastuimme oikeasti ja muutimme yhteen. Asuttuamma yhdessä ja sovittaen arkemme olimme valmiita menemään naimisiin. Mies on minuakin kovempi tekemään kotitöitä, mutta minä olin taas tarkempi yksityiskohdista ja nautin ruuanlaitosta. Nyt kotimme on viihtyisä ja meillä on kaksi ihanaa lasta.

Mieheni ei ikinä yrittänyt käännyttää minua, vaan oli hyvin avoin vastaamaan kysymyksiini ja kuuntelemaan minunkin näkemykseni.

Lisäksi miksi onnistuimme oli varmasti se, että nautimme samoista asioista ja harrastimme paria samoja harrastuksia. 

Koen olevani äärettömän onnekas, sillä en todella usko, että olisin parempaa miestä voinut löytää, millään tavoin.