Tapailen neljää miestä samaan aikaan
Kertokaa mitä mieltä olette tällaisesta tilanteesta? Onko ok tapailla useita samaan aikaan, jos ei ole sovittu ettei tapailla muita? Oma mielipiteeni on se, että ihmisiin tutustuminen ja tapailu on ihan ok. Miksi odottaa tuleeko suhteesta mitään kun voi samalla tutustua muihin? Ja mitä mieltä olette, voiko seksiä harrastaa useiden kanssa ellei kyse ole yhdenyönjutuista?
Tapasin baarissa alkukuusta mukavanoloisen miehen ja lähdin hänen luokse jatkoille. Vaihdoimme yhteystiedot ja olemme tavanneet kolme kertaa myöhemminkin ja harrastaneet kaksi kertaa seksiä. Seuraavat kaksi miestä löysin tinderistä. Toinen on vanha luokkakaveri, jota olen nähnyt satunnaisesti, mutta ehkä enemmän kaverina. Olemme kuitenkin käyneet treffeillä ja halaamme aina kun näemme. Seksiä ei ole ollut. Toisen tindermiehen kanssa olen nähnyt kahden viikon aikana 8 kertaa. Olemme käyneet ulkona syömässä ja leffassa, sekä myös harrastaneet muutaman kerran seksiä. Hänestä olen ehkä eniten kiinnostunut. Ja sitten neljäs mies on eksäni, jonka kanssa seurustelin lukioaikoina pari vuotta. Tapasin sattumalta hänet loppukesästä festareilla ja olemme siitä asti tapailleet. Nyt on jäänyt vähemmälle hänen kanssaan kun on tullut kuvioihin kolme muutakin.
En ole kenellekään erikseen kertonut, että tapailen muitakin, mutta en sitä salaile ja vastaan rehellisesti jos sitä kysytään. Minullekin on täysin Ok, jos he tapailevat muita kunnes erikseen jonkun kanssa suhde syventyy niin vakavaksi, että halutaan olla vain kahdestaan. Ikää minulla on 26 ja lapsia ei ole, jos nämä tiedot jotain kiinnostaa.
Oletteko itse tapailleet useita samaan aikaan? Ja kysyn nämä siksi, koska olen kuullut kavereiltani negatiivista palautetta asiasta. Teidän mielipiteet eivät vaikuta päätökseeni tapailla useita, haluan vain mielenkiinnosta kysyä.
Kommentit (75)
Miehetkin tekee tuota, että pyörittää montaa naista samaan aikaan! Miksi tämä naisen tekemänä on saanut niin paljon negatiivista palautetta? Jos ei olla tehty mitään sopimuksia mihinkään suuntaan, niin mitä väärää? Yhtälailla niillä miehilläkin voi olla useita tapailukumppaneita.
Kaikki naiset ja miehistä alfat tekevät tuota. Betat eivät pysty. Paskamaista mutta elämä on.
Ap on mies, joka tykkää tyttöillä.
Pistää miettimään.. toissapäivänä poistin tinderin kun ajattelin löytäneeni hyvin naisen. Ehkä ei pidä ottaa niin tosissaan. Ladataanpa se sovellus sitten takaisin .
Joopa joo. Minä taas tapailen seitsemää naista, kahta laamaa ja yhtä nakkihautomon pomoa samanaikaisesti mutta kuitenkin erikseen. Vaan riittääpä sitä elämässä energiaa muuhunkin, hoitelen muunmuassa kahta vaariani, yhtä isoisää ja kolmea mummoa aina kun tarve on.
Ap on mies, joka tekee aloituksia naisena päästäkseen haukkumaan heitä kommenteissa. Vanha kikka.
Mun mielestä nainen tai mies on rikki sisältä, jos pystyy tuollaiseen toimintaan. Ei ole sinut itsensä kanssa vaan hakee jotain, mikä täyttäisi tyhjyyden sisältä. Mutta mikään ei täytä siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nainen tai mies on rikki sisältä, jos pystyy tuollaiseen toimintaan. Ei ole sinut itsensä kanssa vaan hakee jotain, mikä täyttäisi tyhjyyden sisältä. Mutta mikään ei täytä siltikään.
Jep, trollit ovat surullisia.
Jaa, no kukin tyylillään. Mä en kyllä jaksais, kun en jaksaisi edes yhtä. Mutta onnea ja siunausta valitsemallasi tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset ja miehistä alfat tekevät tuota. Betat eivät pysty. Paskamaista mutta elämä on.
Alfat, betat, miehet tai naiset, ihan sama. Kyllä lähes kaikilla, jotka hakevat Tinderistä seuraa on ainakin 2 kerrallaan, joista toinen on ns. varalla ja/tai etsivät koko ajan jotain uutta ja parempaa. Sitten tulee näitä ghostauksia, kun ei ole pokkaa sanoa suoraan, että ei kiinnosta.
Kun vielä Tinderistä hain seuraa, niin MONESTI kävi niin, että ghostattiin jopa usean kuukauden tapailun jälkeen. Minä en ikinä ghostannut, mutta kyllä minäkin monelle sanoin, että "tämä jää nyt tähän".
Jos ei olla mitään sovittu, ettei tapailla muita, niin miksi ei sitten voisi?
Lucky girl! T: Ruma ja tissitön ikisinkku joka ei ole koskaan tapaillut ketään
Deittailuvaiheessa mielestäni ihan ok, siis että käy treffeillä vaikka useamman kanssa lomittain, mutta en itse alkaisi seksiä harrastaa kuin vasta sen kanssa, kuka kiinnostaa eniten. Siinä vedän itse ainakin rajan, että kun on sänkyyn hypätty yhden kanssa niin sitten en enää ole muiden kanssa romanttisesti.
Deiteillä halaaminen ja/tai pussaaminen vielä on ok jos on monta yhtäaikaa, mutta tosiaan seksi ylittää omalla kohdallani "sen rajan". Vaikka ei tuliskaan mitään vakavampaa niin en pystyisi vaan olemaan itseni kanssa jos samaan aikaan antaisin jollekkin toiselle toiveita enemmästä.
En itsekkään tykkäisi siitä, jos kuulisin että tapailemani mies sekstailisi _samaan aikaan_ usean muunkin kanssa kun tapailee minua.
Toisaalta, en pystyisi varmaan yhtäaikaa kovin montaa tyyppiä muutenkaan pyörittää. Eihän siinä kykene kauheen hyvin keskittyä jokaiseen... parhaimmillani kun olin sinkku ja tinderissä taisin jutella ehkä n. 3 miehelle kerrallaan, oli tosi rankkaa kun kävin yhden viikon aikana 3 eri miehen kanssa treffeillä ja sitten yhden kanssa synkkas ja piti niille toisille ilmottaa että juttu ei jatku :/ sekin oli jo tarpeeks rankkaa henkisesti - en ois mitenkään pystynyt sekstailee kaikkien kanssa ja pitää omana tietonani ne toiset miehet xD
Mut toki jos joku tähän pystyy niin eikai siinä mitään. toivon vaan ettei omalle kohdalle koskaan osu semmosia tyyppejä.
Aikuisen ihmisen pitää ilmoittaa ihan kyselemättä, että tapailee myös muita. Pitänee siirtyä suhteissakin paperisopimuksiin, jossa määritellään suhhteen alkuvaihe ja loppu vaihe vaiheelta, että molemmilla on samat periaatteet. Pelinaisia ja pelimiehiä ei tarvitse sietää.
Ymmärrän hyvin.
Itsellä viisi naista kierroksessa tällä hetkellä. Pari vähän kauempaa ja kolme erilaisella syklityksellä aikataulujen mukaan.
Ei tämä elämä niin vakavaa ole näin toisella kierroksella.
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa ne miehetkin tekevät eli go on nainen. Vasta kun alat olla tosissasi jostakin kiinnostunut ja suhde alkaa syvenemään, niin heivaat ne ylimääräiset pois.
Jep. Näin mäkin tein vuosia sitten, ennen kuin kysyin nykyiseltä mieheltäni että mitä mieltä olisit siitä että tästä päivästä lähtien seurustelisimme toistemme kanssa, ja VAIN toistemme kanssa. Siitä lähtien olemme olleet yhdessä, nyt yli 3v, eikä ole ollut kiinnostusta muihin.
Mulla oli siis 3 miestä samaan aikaan, jotka eivät käsittääkseni tienneet toisistaan. Mun elämä, teen mitä itse haluan. Kun elämääni tulee tärkeä ihminen kenen kanssa haluan viettää loppuelämäni, niin sitten teen kaikkeni sen eteen. En ala omaa elämääni selittelemään yhtään kenellekään, varsinkaan sänkyjutut eivät kuulu muille kin minulle itselleni.
Siis sellaista ryhmätapailua? Tuleeko siinä sit sellanen kukkotappelu-tunnelma?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin.
Itsellä viisi naista kierroksessa tällä hetkellä. Pari vähän kauempaa ja kolme erilaisella syklityksellä aikataulujen mukaan.
Ei tämä elämä niin vakavaa ole näin toisella kierroksella.
Sama homma täällä. Petyin näihin vakaviin parisuhteisiin, niin miksi tehdä elämästä vaikeampaa kuin se on.
Mä tapailin kolmea miestä yhtaikaa. En pitänyt sitä minään, koska he eivät tehneet elettäkään kysyäkseni minua seurustelemaan, eivätkä antaneet kuulua itsestään tapaamisten välillä. Miksi siis olisi heillekään kuulunut, mitä tein muina aikoina?
Yhdellä oli mennyt poikki kihlatun kanssa, mutta asuivat edelleen yhdessä. Toisella oli tietääkseni ollut tapailukumppani, kolmas kävi Suomessa vain työmatkoilla.
Kyllästyin tuollaiseen, koska halusin olla ihmisen kanssa jota kiinnostaa, olenko hengissä vaikka hän ei ole paikalla.
Löysin sellaisen, jätin tapailut ja vakiinnuin perheelliseksi.
Ap:lle, kenellepä tuo edes kuuluu mitä teet. Mutta mieti mitä itse haluat, ja saatko sitä nyt. Satunnainen huomio ei paljon lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole persoonakysymys vaan elämäntilannekysymys. Ei ole osunut sitä oikeaa vielä kohdalle. Miksi siis alkaa roikkua väärissä, vain koska meni sänkyyn.
Itsellä ei riittäisi aika ja energia tuollaiseen...