Tapailen neljää miestä samaan aikaan
Kertokaa mitä mieltä olette tällaisesta tilanteesta? Onko ok tapailla useita samaan aikaan, jos ei ole sovittu ettei tapailla muita? Oma mielipiteeni on se, että ihmisiin tutustuminen ja tapailu on ihan ok. Miksi odottaa tuleeko suhteesta mitään kun voi samalla tutustua muihin? Ja mitä mieltä olette, voiko seksiä harrastaa useiden kanssa ellei kyse ole yhdenyönjutuista?
Tapasin baarissa alkukuusta mukavanoloisen miehen ja lähdin hänen luokse jatkoille. Vaihdoimme yhteystiedot ja olemme tavanneet kolme kertaa myöhemminkin ja harrastaneet kaksi kertaa seksiä. Seuraavat kaksi miestä löysin tinderistä. Toinen on vanha luokkakaveri, jota olen nähnyt satunnaisesti, mutta ehkä enemmän kaverina. Olemme kuitenkin käyneet treffeillä ja halaamme aina kun näemme. Seksiä ei ole ollut. Toisen tindermiehen kanssa olen nähnyt kahden viikon aikana 8 kertaa. Olemme käyneet ulkona syömässä ja leffassa, sekä myös harrastaneet muutaman kerran seksiä. Hänestä olen ehkä eniten kiinnostunut. Ja sitten neljäs mies on eksäni, jonka kanssa seurustelin lukioaikoina pari vuotta. Tapasin sattumalta hänet loppukesästä festareilla ja olemme siitä asti tapailleet. Nyt on jäänyt vähemmälle hänen kanssaan kun on tullut kuvioihin kolme muutakin.
En ole kenellekään erikseen kertonut, että tapailen muitakin, mutta en sitä salaile ja vastaan rehellisesti jos sitä kysytään. Minullekin on täysin Ok, jos he tapailevat muita kunnes erikseen jonkun kanssa suhde syventyy niin vakavaksi, että halutaan olla vain kahdestaan. Ikää minulla on 26 ja lapsia ei ole, jos nämä tiedot jotain kiinnostaa.
Oletteko itse tapailleet useita samaan aikaan? Ja kysyn nämä siksi, koska olen kuullut kavereiltani negatiivista palautetta asiasta. Teidän mielipiteet eivät vaikuta päätökseeni tapailla useita, haluan vain mielenkiinnosta kysyä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Mä tulkitsisin, että sulla on jonkinlainen irrotteluvaihe meneillään. Moraalisesti väärin se ei ole - ette kai luule, että "tindermiehet" ja muut säädöt pysyy vain teille uskollisina, ei kyllä ne juttelee toisille naisille samalla ja usein ainakin yrittää kaataa sänkyynsä. Tuosta olisi kyllä helppo tiputtaakin noita miehiä. Ensinnäkin en oikein tajua, miksi tapailet eksääkin. Juttu on jo lopetettu ja sinulla on monta muutakin vaihtoehtoa. Toiseksi tuo koulukaveri. Seksi tai suhde ei kai kiinnosta? Miksi ette ole pelkästään kavereita vaan käytte treffeillä? Ja niitä oli kaksi, joiden kanssa harrastat seksiä. Toisesta tykkäät enemmän kuin toisesta, pidä se josta tykkäät enemmän. Turhien miesten lopettamisella säästät aikaa uusien ja parempien tapaamiseen, tai vaikka johonkin muuhun mukavaan ja kehittävään tekemiseen.
Uskon kyllä, että tapailemani miehet tapailevat myös muita, ja se on minulla täysin ok. Eksän kanssa tapailu ei ole mitään vakavaa, eikä tosin muidenkaan kanssa, mutta tosiaan olin niin nuori kun seurusteltiin ja asiat on muuttunut, joten mistä sitä tietää jos meistä vielä joskus tulisi jotain. Emme ole puhuneet mistään uudelleen yrittämisestä, kunhan vain tapailemme ja pidämme hauskaa. Seksiäkään ei ole ollut nyt uudestaan tavattua.
Koulukaverin kanssa olemme nähneet ihan muutaman kerran vain, mutta tinderissä viestitellään aika usein. En ole ainakaan vielä hänestä kiinnostunut muuten kuin kaverina, mutta meillä on paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita ja häneen olisi kiva tutustua paremmin.
Ja kyllä, seksiä olen harrastanut nyt heistä kahden kanssa. Baarijuttu oli alunperin yhdenyönjuttu, mutta aamulla hän halusi numeroni ja alkoi viestitellä, jonka jälkeen tapasimme uudestaan ja oli taas seksiä. Toisen tindermiehen kanssa olen tosiaan nyt nähnyt vähän useammin, mutta en häneenkään ole vielä ihastunut, vaikka todella kiinnostava onkin. Jos pitäisi valita joku niin hänet valitsisin, mutta mielestäni on hyvä kun voin tutustua kaikkiin ja lopettaa yhteydenpidon muihin, jos ihastun heistä johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä jotenkin sokeutunut omasta erinomaisuudestasi?
Onko käynyt mielessä että esim. tää eksäs voisi haluta sut oikeasti takaisin, eikö sun pitäis päästää hänet jatkamaan? Tai joku mies on tosissaan sun kanssa eikä tosiaan oleta että noin avokätisesti jaat itseäs.
Entäs kun itse rakastut täysillä mutta miehelle ootkin ollut vaan ajanvietettä, ei ole ottanut tosissaan koska panet ympäriinsä.
Mitäs sit kun sut heivataan tuon takia?
Kerro niille miehille heti alkuun eikä sitten kun oot jonkun "valinnut".Tossa voi sattua tosi pahasti.
Kukaan miehistä ei ole puhunut minulle tunteista tai että olisi minusta kiinnostunut. Kyllähän tuo aika kurjalta kuulostaa, jos joku olisi tosissaan kiinnostunut, mutta kenenkään kanssa tapailu ei ole mitään vakavaa. Mielestäni ei voi olettaa, että sinkku ei tapaile ja tutustu muihinkin.
Enpä kyllä haluaisi itse tapailla jotain noin kevyesti tapailuun suhtautuvaa, mutta se on valitettavasti pelin henki nykyään, että on vakipanot, tinderit ja säädöt siinä ohella kun aloitellaan tapailemaan jotain "speciaalimpaa". Myös monilla miehillä. Aloittajan ei luultavimmin kannata jatkaa kenenkään ehdokkaan kanssa "vakavammin", koska ei kerran ketään heistä ole vienyt jalkoja alta kun noin kepeästi panee ketä sattuu siinä ohella...
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa ne miehetkin tekevät eli go on nainen. Vasta kun alat olla tosissasi jostakin kiinnostunut ja suhde alkaa syvenemään, niin heivaat ne ylimääräiset pois.
Ai tekevätkö oikeasti vai sinä nyt vaan päättänyt olla sitä mieltä, koska oot joku miesvihaaja?
Mut AP musta saa hyvin deittailla monta samaa aikaa MUTTA vain siinä tapauksessa, että ne tietävät toisistaan ja kaikki käyttää kortsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen lort**o ja vieläpä epärehellinen sellainen. Sääliksi käy niitä miehiä jotka sinun likaiseen ja tautiseen pi mpp aasi ovat työntyneet.
Oot vaan kade kun et itse saa yhtä paljon.
Saan katseita ja huomiota minne menenkin, vientiä sinkkuna oli vaikka miten mutta olen valinnut olla lojaali ja rakastan kumppaniani eikä minua kiinnosta jakaa itseäni usealle samaan aikaan. Sorry!
Minun tarinaani ei siis julkaistu. Olisi ollut itselleni hyvä, että kerroin sen edes täällä. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä haluaisi itse tapailla jotain noin kevyesti tapailuun suhtautuvaa, mutta se on valitettavasti pelin henki nykyään, että on vakipanot, tinderit ja säädöt siinä ohella kun aloitellaan tapailemaan jotain "speciaalimpaa". Myös monilla miehillä. Aloittajan ei luultavimmin kannata jatkaa kenenkään ehdokkaan kanssa "vakavammin", koska ei kerran ketään heistä ole vienyt jalkoja alta kun noin kepeästi panee ketä sattuu siinä ohella...
Niin, saattaahan olla, että sillä lopulta valitutulla on itsellään vielä karsinta käynnissä...
Mun mielestä tapailua ei kannata ottaa liian vakavasti. Jos menee tindertreffeille jonkun kanssa niin se ei tarkoita, että pitäisi mennä naimisiin. Ihmisiin tutustuminen ja näkeminen on ok, kunhan on rehellinen, eikä väitä kenellekään että hän on ainut. Muutenkin suurinosa miehistä etsii tinderistä pelkkää seksiä, joten ei ne välttämättä sultakaan muuta halua. Seksiä saa harrastaa useiden kanssa kunhan muistaa käyttää kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että sellainen lort**o ja vieläpä epärehellinen sellainen. Sääliksi käy niitä miehiä jotka sinun likaiseen ja tautiseen pi mpp aasi ovat työntyneet.
En ole missään vaiheessa ollut epärehellinen. Jos puheeksi tulee muiden tapaaminen niin kerron, että tapailen muitakin. Ja käytän kondomia tietenkin aina, jos en ole parisuhteessa.
Moni ihminen olettaa, että kun yksittäinen yhden illan juttu etenee tapailuksi, siinä ollaan jokseenkin tosissaan, halutaan toiselta jotain ja ollaan aidosti kiinnostuneita. Olet siis epärehellinen, kun et kerro vehtaavasi monien muiden kanssa samaan aikaan. Myös vaikka mies ei erikseen asiasta kysyisi. Moni katsos olettaa, että tapailee naista, ei pr**tituoitua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mitä mieltä olette tällaisesta tilanteesta? Onko ok tapailla useita samaan aikaan, jos ei ole sovittu ettei tapailla muita? Oma mielipiteeni on se, että ihmisiin tutustuminen ja tapailu on ihan ok. Miksi odottaa tuleeko suhteesta mitään kun voi samalla tutustua muihin? Ja mitä mieltä olette, voiko seksiä harrastaa useiden kanssa ellei kyse ole yhdenyönjutuista?
Tapasin baarissa alkukuusta mukavanoloisen miehen ja lähdin hänen luokse jatkoille. Vaihdoimme yhteystiedot ja olemme tavanneet kolme kertaa myöhemminkin ja harrastaneet kaksi kertaa seksiä. Seuraavat kaksi miestä löysin tinderistä. Toinen on vanha luokkakaveri, jota olen nähnyt satunnaisesti, mutta ehkä enemmän kaverina. Olemme kuitenkin käyneet treffeillä ja halaamme aina kun näemme. Seksiä ei ole ollut. Toisen tindermiehen kanssa olen nähnyt kahden viikon aikana 8 kertaa. Olemme käyneet ulkona syömässä ja leffassa, sekä myös harrastaneet muutaman kerran seksiä. Hänestä olen ehkä eniten kiinnostunut. Ja sitten neljäs mies on eksäni, jonka kanssa seurustelin lukioaikoina pari vuotta. Tapasin sattumalta hänet loppukesästä festareilla ja olemme siitä asti tapailleet. Nyt on jäänyt vähemmälle hänen kanssaan kun on tullut kuvioihin kolme muutakin.
En ole kenellekään erikseen kertonut, että tapailen muitakin, mutta en sitä salaile ja vastaan rehellisesti jos sitä kysytään. Minullekin on täysin Ok, jos he tapailevat muita kunnes erikseen jonkun kanssa suhde syventyy niin vakavaksi, että halutaan olla vain kahdestaan. Ikää minulla on 26 ja lapsia ei ole, jos nämä tiedot jotain kiinnostaa.
Oletteko itse tapailleet useita samaan aikaan? Ja kysyn nämä siksi, koska olen kuullut kavereiltani negatiivista palautetta asiasta. Teidän mielipiteet eivät vaikuta päätökseeni tapailla useita, haluan vain mielenkiinnosta kysyä.
Olet aivan ihana, Mataleenan Maria. Tulisitko käymään luonani, haluaisin panna sua ..
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ois jopa ahdistavaa jos kävisin pari kertaa treffeillä ja ehkä kerran antaisin pillua niin mies lopettaa muiden tapailun ja poistaa tinderin jne. Siinä vasta tutustutaan ihmiseen eikä oo mitään pahaa, jos tutustuu samaan aikaan muihinkin.
Onhan se kusettamista jos ei toinen tiedä, että se oma kiinnostuksen kohde panee ympäriinsä - useimmilta nimittäin katkeaa se kiinnostus siihen paikkaan. Sekä miehiltä että naisilta, olen huomannut.
Miksi ei voi tapailla yhtä kerrallaan? Jos jonkun kanssa ei synkkaa niin siirtyy sitten seuraavaan.
Miksi sinulla on tapailusuhde monen kanssa?
Valitset yhden, joka kiinnostaa ja sillä selvä.
Jos ei toimi, niin sitten toisen.
Vaikutat vaan huomiohakuiselta.
Nytkin roikutat sellaisia, kenen kanssa tiedät, ettei toimi.
Oletko ap ajatellut että saatat jäädä yksin kun totuus valkenee sille kiinnostavimmallekin miehelle? Miehethän eivät todennäköisesti tykkää ajatuksesta että ovat yksi neljästä, joten useimpien kiinnostus katoaa kun selviää mitä touhuat.
Onhan tuo varmaan sallittua kyllä, ei mikään laki kiellä, ja jopa normaaliakin nykyään. Mutta vaikea on ymmärtää miksi hakea seuraa samaan aikaan kun jo tapailee jotakuta. Ja erityisesti kun noita on jopa neljä.
Minusta tämä on erittäin ok. Kannattaa lisäksi ottaa huomioon, että saatat olla polyamorinen. Itse löysin tämän puolen itsestäni, kun tajusin tapailevani aina useampaa kerralla.
Täällä kirjoitellaan paljon siitä, että kun tapailukumppaneidesi määrä paljastuu jollekin miehelle, hän pettyy, suuttuu jne. Mitä sitten? Jos tuo on hänelle kynnyskysymys, teillä on erilaiset arvomaailmat ja jutusta tuskin olisi muutenkaan tullut mitään.
Anna mennä, nauti elämästä ja ihmisistä.
Minäkin tapailin nuorena kasarilla neljää miestä samaan aikaan. Kyllä siinä oli kalenterin kanssa säätämistä. Sitten tuli se viides ja putsasi pöydän.
Oletko ap koskaan koettanut treffata jne jne kanssasi samaa sukupuolta olevia? Tuo hakuammunta ja testaus useasta miehestä samaan aikaan voisi vuitata siihen että et löydä miehistä puuttuvaa puoliskoasi.
Joillekin se toimii - toimisiko sinullekin?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ois jopa ahdistavaa jos kävisin pari kertaa treffeillä ja ehkä kerran antaisin pillua niin mies lopettaa muiden tapailun ja poistaa tinderin jne. Siinä vasta tutustutaan ihmiseen eikä oo mitään pahaa, jos tutustuu samaan aikaan muihinkin.
Mikä siinä ahdistaisi? Miksi miehen pitäisi tapailla useita yhtä aikaisesti, jos hänellä ei ole aikaa, energiaa ja mielenkiintoa sellaiseen? Sinun mielestäsi ei ole paha, jos tutustuu muihinkin, mutta ilmeisesti on paha, jos ei tutustu.
Ootkohan sä jotenkin sokeutunut omasta erinomaisuudestasi?
Onko käynyt mielessä että esim. tää eksäs voisi haluta sut oikeasti takaisin, eikö sun pitäis päästää hänet jatkamaan? Tai joku mies on tosissaan sun kanssa eikä tosiaan oleta että noin avokätisesti jaat itseäs.
Entäs kun itse rakastut täysillä mutta miehelle ootkin ollut vaan ajanvietettä, ei ole ottanut tosissaan koska panet ympäriinsä.
Mitäs sit kun sut heivataan tuon takia?
Kerro niille miehille heti alkuun eikä sitten kun oot jonkun "valinnut".
Tossa voi sattua tosi pahasti.