Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen neljää miestä samaan aikaan

Vierailija
29.11.2018 |

Kertokaa mitä mieltä olette tällaisesta tilanteesta? Onko ok tapailla useita samaan aikaan, jos ei ole sovittu ettei tapailla muita? Oma mielipiteeni on se, että ihmisiin tutustuminen ja tapailu on ihan ok. Miksi odottaa tuleeko suhteesta mitään kun voi samalla tutustua muihin? Ja mitä mieltä olette, voiko seksiä harrastaa useiden kanssa ellei kyse ole yhdenyönjutuista?

Tapasin baarissa alkukuusta mukavanoloisen miehen ja lähdin hänen luokse jatkoille. Vaihdoimme yhteystiedot ja olemme tavanneet kolme kertaa myöhemminkin ja harrastaneet kaksi kertaa seksiä. Seuraavat kaksi miestä löysin tinderistä. Toinen on vanha luokkakaveri, jota olen nähnyt satunnaisesti, mutta ehkä enemmän kaverina. Olemme kuitenkin käyneet treffeillä ja halaamme aina kun näemme. Seksiä ei ole ollut. Toisen tindermiehen kanssa olen nähnyt kahden viikon aikana 8 kertaa. Olemme käyneet ulkona syömässä ja leffassa, sekä myös harrastaneet muutaman kerran seksiä. Hänestä olen ehkä eniten kiinnostunut. Ja sitten neljäs mies on eksäni, jonka kanssa seurustelin lukioaikoina pari vuotta. Tapasin sattumalta hänet loppukesästä festareilla ja olemme siitä asti tapailleet. Nyt on jäänyt vähemmälle hänen kanssaan kun on tullut kuvioihin kolme muutakin.

En ole kenellekään erikseen kertonut, että tapailen muitakin, mutta en sitä salaile ja vastaan rehellisesti jos sitä kysytään. Minullekin on täysin Ok, jos he tapailevat muita kunnes erikseen jonkun kanssa suhde syventyy niin vakavaksi, että halutaan olla vain kahdestaan. Ikää minulla on 26 ja lapsia ei ole, jos nämä tiedot jotain kiinnostaa.

Oletteko itse tapailleet useita samaan aikaan? Ja kysyn nämä siksi, koska olen kuullut kavereiltani negatiivista palautetta asiasta. Teidän mielipiteet eivät vaikuta päätökseeni tapailla useita, haluan vain mielenkiinnosta kysyä.

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli aivan samanlainen tilanne 10 vuotta sitten. Mukavat muistot jäi siitä ajasta, lämmittää pitkässä parisuhteessa perheellisenä. Nauti rauhassa!

Vierailija
62/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse pystyisi mutta kukin tavallaan. Pettyisin myös itse jos tapailisin miestä joka kertoo olevansa useammassa sängyssä saman viikon sisään.

Sun kannattais kysyä miesten mielipidettä asiaan, että osaavat tehdä omat päätöksensä ja antaa sun lorttoilla rauhassa. Jotenkin kai sitä ajattelee että yksi kerrallaan.

Lorttoilla?? Hassu sana. Millä perusteella ap lorttoilee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väärää. Jos sovit jonkun kanssa et homma tiivistyy eikä muitakin enää tapailla niin sen jälkeen muut saa jäädä.

Vierailija
64/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aivopesuketju. Mikä tavoite näillä eri medioilla on tuputtaa moniavioisuuden/promiskuiteetin/sekopääsekstailun ilosanomaa? Täältäkin vaikuttaa poistuvan järkeviä kommentteja liittyen vastuuseen, arvomaailmaan ja psyykkiseen oireiluun.

Vierailija
65/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tuollainen toiminta on ihan normaalia ja varsinkin ns. Treffailu vaiheesss. Kyllähän se toinen pitää koeajaa. Eikai kukaan osta sikaa säkissä? Sellaisen pienimunaisen kanssa loppuelämän viettäminen olisi enemmön kuin kurjaa ja varmasti myös sen miehenkin mielestä, joka ei varmasti myöskään saisi seksistä mitään. Mutta se, että pitää kuukausi tolkulla montaa petikumppania ilman järkevää syytä on vähän hölmöä.. ja ehkä ei oikein niille miehille, jos kuvittelevat että suhteessa jotain enemmän. Ap n miehet ei kyllä vaikuta olevan vielä vakavissaan, että have fun! ;)

Vierailija
66/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varsinainen sanko :)

Vierailija
67/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ravintolassa helppo saada viiden hengen pöytä?

Vierailija
68/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on juuri se helppous, kun ei oikeastaan edes tarvitse valita. Ja säätää vain sitoutumatta. Itseään vastaan se kääntyy siinä, kun onkin jostakusta kiinnostunut ja toinen osapuoli tekee tuota samaa. Ja sitten löytyykin se "parempi" kuin sinä.

En tiedä mitä mieltä tuosta pitäisi olla. Haetko läheisyyttä ja uusia kokemuksia vai parisuhdetta? Jos väität treffailukumppaneille olevasi tositarkoituksella ja vaikka muutaman kuukauden tapailun jälkeen paljastuu vasta, että myös muita on kuvioissa. Silloin se ei mielestäni ole ok.

Vierailija
69/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ois jopa ahdistavaa jos kävisin pari kertaa treffeillä ja ehkä kerran antaisin pillua niin mies lopettaa muiden tapailun ja poistaa tinderin jne. Siinä vasta tutustutaan ihmiseen eikä oo mitään pahaa, jos tutustuu samaan aikaan muihinkin.

Mikä siinä ahdistaisi? Miksi miehen pitäisi tapailla useita yhtä aikaisesti, jos hänellä ei ole aikaa, energiaa ja mielenkiintoa sellaiseen? Sinun mielestäsi ei ole paha, jos tutustuu muihinkin, mutta ilmeisesti on paha, jos ei tutustu.

Tarkotin enemmän sitä että ahdistaa liian innokkaat miehet, jotka haluaa sitoutua heti eikä enää katsele muita naisia. Ei ole pakko muita tapailla mutta pitää ovet avoinna, eikä oleta että parien treffien jälkeen haluaisin sitoutua.

Vierailija
70/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse tapailen tällä hetkellä kahta tinder-miestä. Eräs ihan kiinnosta mies kysyi haluanko tavata eräänä lauantaina ja suostuin. Saman viikon torstaina toinen mies, jonka kanssa olin jo jutellut pidempään kysyi nähdäänkö huomenna, eli päivää ennen toisen tapaamista. Ajattelin, että ei ole mitään pahaa jos tapaa kaksi, sehän on vain tapaaminen. En sen takia kehdannut ensimmäisen miehen treffejä perua. Tapaamalla ihmiseen tutustuu paremmin ja saa ihan eri kuvan kun siellä tinderissä.

Oletin, että jompi kumpi tapaaminen menisi paremmin ja osaisin yhden kerran perusteella päättää kumman kanssa jatkan tapailua. Ei mennyt ihan niin, sillä molempien kanssa meni erittäin hyvin ja molempien kanssa tapasimme uudelleen. Nyt on mennyt kolme viikkoa enkä vieläkään osaa päättää kumman ”valitsen”. Seksiä en ole kummankaan kanssa harrastanut, koska en itsekään haluaisi seksiä henkilön kanssa, joka panee muitakin.

Vierailija
71/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, munkin kommentti häipyi, sellainen jossa kerroin tapailleeni aikoinaan kolmea miestä samaan aikaan. Ei heistäkään kuulunut kuin  kivan merkeissä, ei kukaan kysellyt mennäänkö kahville tai syömään, mennäänkö lenkille, vietetäänkö viikonlpoou yhdessä jne. Yksi näistä kolmesta sitten jäi pysyväksi kumppaniksi, ja hänen kanssaan ollaan asuttukin jo yhdessä monta vuotta. 

Vierailija
72/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen haitallinen seksuaalinen vapautuneisuus lienee yhä yleisempää, ja siksi syntyvyys laskee. Irtoseksinaisen kanssa ollaan irtosuhteessa johon lapsen syntymä olisi kauhistus. Parisuhdenaisen kanssa ollaan parisuhteessa johon ajan kanssa lapsen syntymä on elämän paras juttu.

Perheenisä

Vierailija
73/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailuvaiheessa mielestäni ihan ok, siis että käy treffeillä vaikka useamman kanssa lomittain, mutta en itse alkaisi seksiä harrastaa kuin vasta sen kanssa, kuka kiinnostaa eniten. Siinä vedän itse ainakin rajan, että kun on sänkyyn hypätty yhden kanssa niin sitten en enää ole muiden kanssa romanttisesti.

Deiteillä halaaminen ja/tai pussaaminen vielä on ok jos on monta yhtäaikaa, mutta tosiaan seksi ylittää omalla kohdallani "sen rajan". Vaikka ei tuliskaan mitään vakavampaa niin en pystyisi vaan olemaan itseni kanssa jos samaan aikaan antaisin jollekkin toiselle toiveita enemmästä.

En itsekkään tykkäisi siitä, jos kuulisin että tapailemani mies sekstailisi _samaan aikaan_ usean muunkin kanssa kun tapailee minua.

Toisaalta, en pystyisi varmaan yhtäaikaa kovin montaa tyyppiä muutenkaan pyörittää. Eihän siinä kykene kauheen hyvin keskittyä jokaiseen... parhaimmillani kun olin sinkku ja tinderissä taisin jutella ehkä n. 3 miehelle kerrallaan, oli tosi rankkaa kun kävin yhden viikon aikana 3 eri miehen kanssa treffeillä ja sitten yhden kanssa synkkas ja piti niille toisille ilmottaa että juttu ei jatku :/ sekin oli jo tarpeeks rankkaa henkisesti - en ois mitenkään pystynyt sekstailee kaikkien kanssa ja pitää omana tietonani ne toiset miehet xD

Mut toki jos joku tähän pystyy niin eikai siinä mitään. toivon vaan ettei omalle kohdalle koskaan osu semmosia tyyppejä.

Samaa mieltä, kaksi toisistaan tietämätöntä seksikumppania on jo aikamoista lorttoilua. Miehet eivät enää antaisi jos tietäisivät toisistaan. Tuossa tulee jo hygieniakysymykset eli taudit ym. Sori, mutta ainakaan hyvät miehet ei halua naista jonka pesää veivaa joka toinen päivä joku muu jamppa. Hyh.

Vierailija
74/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesraukat. Mikään ei ole miehen mielestä vastenmielisempää, kuin samanaikaisesti useiden miesten höyläämä nainen. T: Mies

Vierailija
75/75 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle tuo on varmasti hauskaa huvia, mutta jos nämä miehet saisivat tietää toisistaan niin tajuaisivat millaisina aisureina heitä aina vuoronperään pidät.

Voi olla että jos he tiesivät millainen ihan oikeasti olet niin mielenkiinto loppuisi.

Ei mitään moraalisaarnaa mutta, en usko että AP on vaimomatskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi