Meikkaanko "väärin"? Miten itse meikkaat?
Käytän luomivärin levittämiseen melkein pelkästään aplikaattoreilla. Mielestäni niillä väriä saa paljon paremmin kuin siveltimellä. Ostin uuden, arvokkaan luomiväripaletin ja aloin miettiä, meneekö luomiväriä hukkaan aplikaattoreilla meikatessa. Mitä välineitä käytätte silmämeikkiin?
Kommentit (23)
No totuus on että aplikaattorilla oikeasti kaivat sen luomiväripoletin loppuun hetkessä ja lisäksi jos luomiväri on pigmenttinen, niin suurin osa siitä varisee todella helposti poskillesi. Mutta jos käytät tuota mainostamasi Diorin värikosmetiikkaa, niin siitä vaan! Muuten niistä ei saakkaan mitään pigmenttiä irti...
Perus vihjeenä että käyttäkää oikeaa välinettä oikeaan tuotteeseen. Eli pigmenttiseen ja oikeasti laadukkaaseen luomiväriin siveltimiä ja pääasiassa talkista koostuvaan halpikseen tai huonoon laatuun mitä tahansa millä sitä saa kaivettua irti...
Ja sitten ihmetellään miksi jotkut eivät meikkaa... Kauhealta vaivalta kuulostaa kyllä jo pelkkä luomen "oikein" meikkaus. Mulla on pandasilmät omasta takaa.
Aiemmin aina meikkasin kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti ja siis voisi sanoa, että kohtuullisen paljon. Viime aikoina olen vähentänyt liki minimiin. Levitän laadukkaan meikkipuuterin kasvojen keskiosaan ja silmäluomille ja huulille. Ripsaria, kulmat ja huultenrajaus ja -punaus. Sipaisut poskipunaa ja menoksi.
Olin oikea suurkuluttaja aiemmin. En tiedä, mitä tehdä noille valtaville paletti- ja puikko- ja kynä- yms. määrille.
Ap:lle sanoisin, että pohjusta vaikkapa meikkipuuterilla ja luomivärin voit laittaa aplikaattorilla ja sormella häivyttää.