Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaanko "väärin"? Miten itse meikkaat?

Vierailija
29.11.2018 |

Käytän luomivärin levittämiseen melkein pelkästään aplikaattoreilla. Mielestäni niillä väriä saa paljon paremmin kuin siveltimellä. Ostin uuden, arvokkaan luomiväripaletin ja aloin miettiä, meneekö luomiväriä hukkaan aplikaattoreilla meikatessa. Mitä välineitä käytätte silmämeikkiin?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä sit häivytät tai teet varjostukset?

Vierailija
2/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikki tällaisia tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen meikkaa kuten tykkää. 😊 Mutta jos kysyt neuvoa, niin kokeile pohjustustuotetta silmämeikille. Luomivärit levittyvät helpommin ja näkyvät paremmin. Ja tietty pysyvät paremmin.

Vierailija
4/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kaikki tällaisia tee.

Öö mahtaa olla melkoinen silmämeikki sit...

Vierailija
5/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti näyttää kaamealta. Näen joka päivä ihmisiä, jotka ovat töhrineet applikaattorilla silmämeikkinsä Sen erottaa kyllä.

Vierailija
6/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse ainakin vähän reunoja blendaisin siveltimellä. Jos luomelle laittaa sitten esim. jotain säihkyvää, niin sitä sitten sormella tai sitten sillä aplikaattorilla, jos siitä pidät enemmän.

Vierailija
7/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin aika vaaleita sävyjä ja häivytän ne hyvin. Luulen, että en saisi siististi aplikaattorilla, ainakaan mitään kovin vahvapigmenttistä väriä.

Vierailija
8/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse kymmentä eri sivellintä ostaa, mutta suosittelisin yhtä pienehköä tai keskikokoista! käy moneen asiaan ja silmämeikki on paitsi mukavampaa tehdä, niin myös nopeampaa ja paremman näköistä. vaikka aloitat sillä applikaattorilla ja viimeistelet siveltimellä, jotta vähän häivytystä tulisi.

Vierailija
9/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monihan meikkaa tavalla, joka ei ole itselle se imartelevin mahdollinen.

Eniten hämmentää ne ihmiset, joilla rajaukset (huulten, silmien) on kuin jotain aaltoviivaa tai siksakkia ja ihan eripaksuiset/epätasaiset eri puolilla silmiä/huulia, mutta kaikki ihmiset eivät sitten kai vain näe tällaisia asioita tai kiinnitä niihin huomiota. Omalle peilikuvallehan tulee usein ns. sokeaksi.

Vierailija
10/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes käyttää enää aplikaattoreita? Nykyään saa edullisesti laadukkaita siveltimiä ja jälkikin on parempaa.

Suosittelen Morphen siveltimiä. Ovat edullisia ja hyvänlaatuisia.

Tämä on täydellinen luomivärin levittämiseen koko luomelle.

https://eu.morphe.com/products/m167-oval-shadow

Tämä taas on loistava häivytykseen! Kaikilla meikkajilla pitäis olla hyvä häivytyssivellin.

https://uk.morphe.com/collections/blending-brushes/products/m433-pro-fi…

Vierailija
11/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit mä oon out kun en tiedä edes mikä on applikaattori jolla levitetään luomiväriä :o

Vierailija
12/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit mä oon out kun en tiedä edes mikä on applikaattori jolla levitetään luomiväriä :o

😂😂😂 täällä toinen, enkä tähän kohti jaksanut edes selvittää.

Vierailija
13/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

blendaan kyllä siveltimellä. myös alaluomelle levitän yleensä siveltimellä. olisi pitänyt olla tarkempi :D lähinnä koko liikkuvan luomen sävyn levitän aplikaattorilla, koska en saa mielestäni siveltimillä yhtä intensiivistä tulosta, ja pigmenttiä yhtä kauniisti esille. siveltimet esim. dioria, lily loloa jne. eikä ihan karmeimpia halppiksia. en tiedä, onko vika tekniikassani vai käyttämissäni siveltimissä, että en saa värejä yhtä kauniisti esille siveltimellä kuin aplikaattorilla... 

kiitti kympille linkeistä, pitää tsekta.

ap

Vierailija
14/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha apua mä käytän pelkkää aplikaattoria kans ja omasta mielestäni näyttää ihan hyvältä :D

Vierailija
15/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi täällä vielä, jos linkit ei toimi niin kysessä ovat siis M167 ja M433 siveltimet :)

Kys. brändillä on myös pigmenttisiä ja edullisia luomiväripaletteja!

Vierailija
16/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

blendaan kyllä siveltimellä. myös alaluomelle levitän yleensä siveltimellä. olisi pitänyt olla tarkempi :D lähinnä koko liikkuvan luomen sävyn levitän aplikaattorilla, koska en saa mielestäni siveltimillä yhtä intensiivistä tulosta, ja pigmenttiä yhtä kauniisti esille. siveltimet esim. dioria, lily loloa jne. eikä ihan karmeimpia halppiksia. en tiedä, onko vika tekniikassani vai käyttämissäni siveltimissä, että en saa värejä yhtä kauniisti esille siveltimellä kuin aplikaattorilla... 

kiitti kympille linkeistä, pitää tsekta.

ap

Luomelle levittämisessä suurin osa väreistä tulevat intensiivisemmin esiin kostealla siveltimellä.

Vierailija
17/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa.

Vierailija
18/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha apua mä käytän pelkkää aplikaattoria kans ja omasta mielestäni näyttää ihan hyvältä :D

haha, hyvä etten oo ainut! yleensähän aplikaattorilla levittämistä vähän dissataan. itsestäkin näyttää siltä kuin haluan, lähinnä aloin tuon kalliin paletin takia miettiä, kuluuko luomivärit nopeammin, ja pitäiskö viimein opetella käyttämään siveltimiä!

ja hei, sitten on ihmisiä, jotka levittää aina sormin! hyi. siinä menee luomivärin pintakin aika äkkiä pilalle, kun ihon rasva kovettuu päälle. mutta jokainen toki parhaaksi katsomallaan tavalla :) ap

Vierailija
19/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos tarkoitat niitä mitkä tulee luomivärin mukana, niin aina olen käyttänyt vain niitä. Ihan hyvin niilläkin saa häivytettyä. Joskus kokeilin sivellinta ja minusta sillä nimenomaan tuli ihan hirveää jälkeä... Levitän myös meikkivoiteen sormin, ja huulipunan puikosta suoraan huuliin 😄.

Olen kokeillut kaiken maailman mainosten uhrina myös siveltimiä ja pohjustuksia, ja aina on lopputulos huonompi kuin ilman!

Vierailija
20/23 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan luomiväriä, ensin paljaalle luomelle pohjustusvoide. Ilman sitä luomiväriä ei kannata laittaa, kun silmäluomeni(kin) ovat niin todella rasvoittuvat.

Sitten levitän ja häivytän luomivärin yhdellä ja samalla vähän pullealla siveltimellä, sekä ylä- että alaluomelle. Käytän aina vain yhtä luomivärisävyä, en tykkää mistään monisävyisistä silmämeikeistä eivätkä sellaiset edes sovi, kun on raskaat luomet ja pieni näkyvä liikkuva luomi.