Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh, miten tää voi olla muka "uudenveroinen"?? (huutis-vuodatusta!)

Vierailija
19.07.2008 |

Huusin vauvalle toppahaalarin... Kohteessa luki "uudenveroinen". Noh, kun tuote saapui niin oli edestä aivan nypyillä ja resorit selvästi pesussa kuluneet --> värit aivan haaleat!

Tämä kyllä meille välttää toiseksi haalariksi, mutta maksoin tavis tuotteesta kuitenkin 15€ (h&m haalari) niin hieman vituttaa! =/ Ja sitä ihmettelen, että miten ihmeessä tuo voi olla uudenveroinen myyjän mielestä????

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja palauttetta.

me täällä ei voida asialle tehdä yhtään mitään :)

Vierailija
2/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ostajana on aina riski ettei tavara ole sitä mitä itse on sen ajatellut olevan. Joten jos haluaa uudenveroista/uutta niin suosittelen että menee kaupasta ostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M haalarista?

Jos myisin itse H&M haalaria huutiksessa, pyytäsin siitä ehkä joku 7,50-10 eur. (Jos siis ois siisti!)

Vierailija
4/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja laita palautteeseen, että tuotetta väitettiin uudenveroiseksi, mutta ....(lisää mainitsemasi viat). Näin seuraava huutaja ei mene samaan halpaan.

Vierailija
5/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olisi ollut tinkimisen paikka.

Vierailija
6/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on uudenveroinen tai sitten ihmiset vaan on törkeitä.

Meillä kävi sama juttu kun ostettiin ilmoittuksen perusteella 'uudenveroista' syöttötuolia. Soitin ensin ja varmistin että tuoli on hyvä. Ajomatka tuolia hakemaan oli melko pitkä, ja kun pääsin perille, en viitsinyt jo bensakulujen takia jättää tuolia ottamatta. Nainen kävi tuolin hakiessaan selittelemään että onhan tässä toki näitä käytön jälkiä, mutta ainahan niitä lasten kanssa tulee. Aivan, mutta tuoli ei todella olee enää sitten uudenveroinen. Tuoli oli kolhuinen, ruokainen, värikynillä väritetty ja istuinosa todella kulunut. Itse luokittelisin korkeintaan kohtalaiseksi kunnoltaan. terveisiä vaan Siilinjärvelle

Vierailija
7/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksoit niin melkein samaan hintaan olisit saanut uuden kaupasta... Mä en tajuu tota huutista muutenkaan. Myyjät pyytää siellä ihan hirveitä hintoja esim. käytetyistä vauvan bodyista, ja ihmettelevät kun eivät mene kaupaksi. Ei kai kukaan maksa postikuluineen 6-7euroa käytetystä, kun uusia saa kaupasta halvemmalla.

Vierailija
8/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sitä en valita, että haalari olisi ollut meille täysin kelpaamaton... vaan lähinnä sitä, että sen kuntoluokitukseksi oli merkitty "uudenveroinen" jota se ei TODELLAKAAN ollut... =/ ihmettelin vaan, että miten kummassa ihmisten käsitykset VOI erota noin paljon toisistaan!??

palautetta laitoin ja siihen kyllä kirjoitin asiasta...

ap

Vierailija
9/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin muutamani kerran Huutiksesta "Uusi, ilman lappuja" olevat vaatteet. Paskat ne mitään uusia oli. Yksi oli kirkkaanpunainen, poikien collegepaita. Ihan selvästi paitaa oli pidetty ja pesty, koska esim. hihansuut olivat sen näköiset, että niitä oli selvästi imeskelty (kyse oli vauvan paidasta) ja ne olivat selvästi haalistuneet ja kuva oli pahasti halkeillut.

Toinen collegepaita oli nyppääntynyt ja myyjä kehtasi väittää noiden nyppyjen tulleen ensi pesussa. Paskat ne mitään tuli, koska kyse oli laadukkaasta merkistä, jonka vaatteet eivät ensimmäisessä saatikka viidennessä pesussa nyppäänny noin pahasti.

Kolmas body oli selvästi tahrainen, kauluksen alla ISO kellertävä tahra + pepun päällä toinen.

Vierailija
10/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen piti olla uudenveroinen. Lasten puserossa oli kuva edessä ja se oli säilynyt hyvin, siksi kai sanoi sitä uudenveroiseksi. mutta nyppyjä oli runsaasti ja niskalappukin oli niin kulunut, ettei kokoa meinannut millään erottaa.

Vierailija
11/11 |
19.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta kertaa olen saanut tahraisia ja jopa reikäisiä lastenvaatteita. Toki monta kertaa olen ollut tyytyväinenkin, varsinkin kun ostaa joltain, jolta tietää mitä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme