Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juha Hyrkäs somessa (asunnottomuus)

Vierailija
28.02.2026 |

Onko muita jotka seuraavat näitä asunnottomuuspostauksia? Ihan jokaisessa toisuu sama juttu, että mies on tahtomattaan vaan ajautunut kodittomaksi, uhriutuu ja odottaa "yhteiskunnan" hoitavan kaikki ongelmansa, mutta raittiina ja terveenä ei saa apua, toisin kuin päihde- ja mt-ongelmaiset. 

Kyllä, olen sitä mieltä että asuntoon pitäisi jokaisella olla oikeus. Mutta miten pitäisi toimia näiden uhriutujien kanssa, jotka eivät näe omaa osuuttaan omassa tilanteessaan, vaan kaikki on aina muiden syy? Millainen apu olisi heille riittävä? En ihan ymmärrä mitä he haluavat? Että joku vaan toisi asunnon ja kaiken tarjottimella kun tarpeeksi vaan uhriutuu? Yritän ihan oikeasti ymmärtää, mutta nuo postaukset on niin outoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Juha on itse yhä vain asunnoton? Siihen en ole koskaan saanut selkeää vastausta.

Vierailija
2/3 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Juha on itse yhä vain asunnoton? Siihen en ole koskaan saanut selkeää vastausta.

Onko hän siis itsekin asunnoton tällä hetkellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään asunnotonta, joka ei olisi ihan itse sössinyt asioitaan. Kun maksaa vuokransa ajallaan ja elää siivosti, ei tule mitään asunnottomuusongelmia. Kaveritkin kannattaa valita niin, että eivät luuhaile nurkissa.

En ylipäätään ymmärrä näitä itkuja, joissa ollaan asunnottomia, koska ei muisteta maksaa vuokraa, hajotetaan kämppä eikä suostuta asumaan kuin keskustassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän