Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eihän voi tämä plusmalli millään painaa 88 kg?

Vierailija
29.11.2018 |

https://instagram.com/iskra?utm_source=ig_profile_share&igshid=2xbgoo70…

Itse olen 174 cm eli sentin lyhempi ja vaikka painan 5 kiloa vähemmän niin näytän valaalta tuohon verrattuna, reittä löytyy kuten tuoltakin, mutta tuohan on käytännössä hoikka vyötäröltä.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä väittäisin, ettei paina yli 70kg

Kun 173cm vaimoni veti aerobicia, ja painoi 70kg, oli paljon tuhdimpi kuin tuo.

Vierailija
42/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa, olen samanpituinen. Ihan googlasin hänen mittansa, olivat noin 96-74-112.

Minä painan 72, ja mittani on 99-74-101.

Ja katsoin mallin kuvaa, niin kyllä hänellä se reilu 10 kg minuun verrattuna on ihan reisissä. Minun reiteni on puolet ohuempi. Yläpäästä kun olen suht saman kokoinen.

Minä olen 160cm, painan 58kg ja mittani ovat 87-74-100...

Tulipa läski olo. Miten ihmeessä mun mitat voi olla noin lähelle samat kuin paljon pidemmällä ihmisellä vaikka painan 14kg vähemmän?

Itse olen tismalleen samanpainoinen ja pituinen kuin sinä eli 160/58 ja omat mittani ovat 95-74-98 eli kyllähän vartalonmallikin vaikuttaa paljon näissä asioissa 🤔.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 178cm ja 87kg. Eli hyvin voi näyttää. Ei se paino aina kerro kaikkea varsinkin jos on kerääntynyt kauniisti kuten kuvan mallilla.

N25

Vierailija
44/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://instagram.com/iskra?utm_source=ig_profile_share&igshid=2xbgoo70…

Itse olen 174 cm eli sentin lyhempi ja vaikka painan 5 kiloa vähemmän niin näytän valaalta tuohon verrattuna, reittä löytyy kuten tuoltakin, mutta tuohan on käytännössä hoikka vyötäröltä.

Onko sulla kanssa tuollaiset norsun jalat?

Vierailija
45/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 178cm ja 87kg. Eli hyvin voi näyttää. Ei se paino aina kerro kaikkea varsinkin jos on kerääntynyt kauniisti kuten kuvan mallilla.

N25

Olet n. 20 kiloa ylipainoinen. Lakkaa huijaamasta itseäsi. Olet lihava.

Vierailija
46/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iskralla on nätti naama, mutta onhan sen kroppa, kuin mun 70-vuotiaalla, pyöreällä mummolla. Tosi raskastekoinen ja mummomainen. Ei nätti.

Vierailija
47/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mikään PLUS-malli ole :D Ihan normaalivartaloinen. Plusmallin tulisi oikeasti olla pyöreä ja lihavahko, ei normaalivartaloinen.

Vierailija
48/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kehuinkin kuvan mallia, en sanonut että olisin itseeni tyytyväinen. Mikähän sun ongelma on? Katkera tyyppi. Olen saanut pudotettua 16 kg ja jatkan painonpudotusta kunnes luku alkaa seiskalla. Hyvin silti olen kelvannut miehille ja saan paljon kehuja. Sehän ei sinulle kyllä edes kuulu.

Vierailija
49/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies36. kirjoitti:

tosi tuhdissa kunnossa on likka. voi painaa 88 tai 108. joka tapauksessa liikaa.

Joo tuhti oli eka sana mikä mullekin tuli mieleen. Jos nuori nainen on jo noin tuhdissa kunnossa, niin miltä näyttää 40+ kun aineenvaihdunta alkaa hidastua...

Vierailija
50/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iskralla on nätti naama, mutta onhan sen kroppa, kuin mun 70-vuotiaalla, pyöreällä mummolla. Tosi raskastekoinen ja mummomainen. Ei nätti.

Joo.. muuten vaan yli 4 miljoonaa seuraajaa. Kaikki ne ihailee ”mummon vartaloa”

Vierailija
51/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Kehuinkin kuvan mallia, en sanonut että olisin itseeni tyytyväinen. Mikähän sun ongelma on? Katkera tyyppi. Olen saanut pudotettua 16 kg ja jatkan painonpudotusta kunnes luku alkaa seiskalla. Hyvin silti olen kelvannut miehille ja saan paljon kehuja. Sehän ei sinulle kyllä edes kuulu.

Miehet nyt kehuu ihan millasta vaan 😂😂

Vierailija
52/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Miehet nyt kehuu ihan millasta vaan 😂😂

Olisi mielenkiintoista nähdä millainen kaunokainen siellä ruudun takana on. Tuskin ainakaan paljon ihailua saanut kun pitää olla niin katkera netissä.

Vierailija
53/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on oikein plusmalli :D

No, ehkä malliksi plus, mutta ei naiseksi ja ihmiseksi.

T. Mies

Vierailija
54/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.. muuten vaan yli 4 miljoonaa seuraajaa. Kaikki ne ihailee ”mummon vartaloa”

Kardashianillahan on yli 100 miljoonaa. Nainen on pelkkää muovia ja takana kiinni möykky implantteja ja fat injectioneita mikä näyttää siltä, et olis täpötäynnä oleva vaippa tai pussillinen raejuustoa..

Et kaikille friikeille riittää seuraajia...

Vierailija
55/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Joku ylipainoinen nainen esittää miestä :)

Vierailija
56/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo mikään PLUS-malli ole :D Ihan normaalivartaloinen. Plusmallin tulisi oikeasti olla pyöreä ja lihavahko, ei normaalivartaloinen.

Lihavahan tuo on. Eikä ihan vähääkään. Parikytä kiloa, kun tiputtais, olis ihan nätti likka.

Vierailija
57/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten vartalonmuoto vaikuttaa ulospäin. Itse suunnilleen samanpainoinen, pari senttiä lyhyempi, mutta kaikki läski on kiinni mahassa eikä minulla ole vyötäröä eli muotoa O enkä X. Näytän ihan hirveältä tankilta ja rumalta verrattuna tähän tiimalasiin eikä mikään vaate istu kun ei ole tissejä ja takapuolikin on valtavan leveä lättänä. Tasan ei käy onnenlahjat.

Onko tietoa miten saisi vyötärön jollei sitä ole? Siis kylkiluiden ja lantioluiden välissä ei ole tilaa koska lantionluut nousevat niin ylös ja sitten alkavatkin kylkiluut. Se pieni kaistale niin siihen kertyy kaikki läski.

Sama homma. Mitkä sun mitat on. Mulla 166cm 102kg. Ry122 vy 120 ly115

Vierailija
58/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Mies

Joku ylipainoinen nainen esittää miestä :)

Pidät siis tuota naista ihan pluskokoisena eli suomeksi ylipainoisena? Tähän termiin liitetään kiinteästi läski, lihavuus ja epäterveellisyys. Mitä mieltä olet?

T. Mies edelleenkin

Vierailija
59/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin voi painaa tuon verran. Imarteleva vartalonmuoto kerää rasvan oikeisiin paikkoihin ja jos hän tulisi kadulla vastaan, näyttäisi varmasti pulskemmalta kuin tarkasti asetelluissa kuvissa. Huomaa lisäksi, että kuten muutkin mallit, kuvat on todennäköisesti otettu ennen päivän ensimmäistäkään suupalaa ja vatsa on vedetty sisään.

Vierailija
60/78 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tähän sanon vaan, et jos mulla olis noin massiivisen kokoiset sääret, niin häpeäisin ja ahdistuisin. Ikimaailmassa en pukisi shortseja.