Eihän voi tämä plusmalli millään painaa 88 kg?
https://instagram.com/iskra?utm_source=ig_profile_share&igshid=2xbgoo70…
Itse olen 174 cm eli sentin lyhempi ja vaikka painan 5 kiloa vähemmän niin näytän valaalta tuohon verrattuna, reittä löytyy kuten tuoltakin, mutta tuohan on käytännössä hoikka vyötäröltä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, olen samanpituinen. Ihan googlasin hänen mittansa, olivat noin 96-74-112.
Minä painan 72, ja mittani on 99-74-101.
Ja katsoin mallin kuvaa, niin kyllä hänellä se reilu 10 kg minuun verrattuna on ihan reisissä. Minun reiteni on puolet ohuempi. Yläpäästä kun olen suht saman kokoinen.
Minä olen 160cm, painan 58kg ja mittani ovat 87-74-100...
Tulipa läski olo. Miten ihmeessä mun mitat voi olla noin lähelle samat kuin paljon pidemmällä ihmisellä vaikka painan 14kg vähemmän?
Siis pituus? Sentti lisää pituutta antaa kutakuinkin kilon anteeksi. Noin karkealla arviolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa, olen samanpituinen. Ihan googlasin hänen mittansa, olivat noin 96-74-112.
Ja katsoin mallin kuvaa, niin kyllä hänellä se reilu 10 kg minuun verrattuna on ihan reisissä. Minun reiteni on puolet ohuempi. Yläpäästä kun olen suht saman kokoinen.
Tulipa läski olo. Miten ihmeessä mun mitat voi olla noin lähelle samat kuin paljon pidemmällä ihmisellä vaikka painan 14kg vähemmän?Outoa. En minäkään mitenkään timmi ole. Raajani ovat hoikat.
Otatko mitat liian löysästi? Se on napakka mitta. Ei saa pureutua ihoon, mutta mittanauha ei myöskään saa olla löysällä.
Mitä outoa siinä on, kin toinen on 15 senttiä pitempi. Se painoero selittyy pituuserolla. Jos kummallakin sama paino-pituussuhde niin ihan loogista. Eihän pitemmän tarvi olla pakosti käytännössä yhtään leveämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulipa läski olo. Miten ihmeessä mun mitat voi olla noin lähelle samat kuin paljon pidemmällä ihmisellä vaikka painan 14kg vähemmän?Outoa. En minäkään mitenkään timmi ole. Raajani ovat hoikat.
Otatko mitat liian löysästi? Se on napakka mitta. Ei saa pureutua ihoon, mutta mittanauha ei myöskään saa olla löysällä.
Mitä outoa siinä on, kin toinen on 15 senttiä pitempi. Se painoero selittyy pituuserolla. Jos kummallakin sama paino-pituussuhde niin ihan loogista. Eihän pitemmän tarvi olla pakosti käytännössä yhtään leveämpi.
Ja nyt huomasin, että olet vielä rintmuksesta yli 10 senttiä kapeampi. Tuo ja pituusero niin mitä oikeasti enää ihmettelet?
Oon 11cm pitempi, 18kg lihavempi ja mittani ovat 108-89-112
Mullakin on aika paljon lihasta
Jännä miten vartalonmuoto vaikuttaa ulospäin. Itse suunnilleen samanpainoinen, pari senttiä lyhyempi, mutta kaikki läski on kiinni mahassa eikä minulla ole vyötäröä eli muotoa O enkä X. Näytän ihan hirveältä tankilta ja rumalta verrattuna tähän tiimalasiin eikä mikään vaate istu kun ei ole tissejä ja takapuolikin on valtavan leveä lättänä. Tasan ei käy onnenlahjat.
Onko tietoa miten saisi vyötärön jollei sitä ole? Siis kylkiluiden ja lantioluiden välissä ei ole tilaa koska lantionluut nousevat niin ylös ja sitten alkavatkin kylkiluut. Se pieni kaistale niin siihen kertyy kaikki läski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan ole 88kg painava, jos siis 175cm pitkä
Tai ehkäpä sittenkin on... Kun katselen noita kuvia tarkemmin niin useimmat kuvakulmat on valittu siten että näyttäisi mahdollisimman hoikalta.
Luulin myös että plusmallit nimenomaan ovat ylpeitä jokaisesta kilostaan, mutta miksi julkaistavat kuvat ovat sitten pääsääntöisesti sellaisia missä yritetään näyttää mahdollisimman hoikalta?
Jos tuon vartalonmalli on tuo niin mistäpä se ne kauheat keskivartalomakkarat taikoisi. Omaa kertoo toki se, että plusmalleiksikin parhaat edellytykset on niillä, jotka ovat muodoiltaan ideaalisia, vaikka bmi:n mukaan ylipainon puolella olisivatkin. Itse täytyisi ajaa paino reilusti normaalipainon puolelle, että pääsisin tuollaiseen keskivartaloon.
Suht samanmittaisena (pituuden ja painon osalta) hukkuisin persetilaan tuon housuissa, mutta vyötäröltä kuristuisin.
Vierailija kirjoitti:
Jopa 100-kiloiset näyttävät ihan tavallisilta ihmisiltä.
Todella kiva tietää sellaisen joka on itse sen verran painanut. Harmi vaan kun nyt tuota kevyempänäkään ei tuolta näytä :D
Miettikää tuolle tikkukoivet ja reisien ja perseen laardit vyötärölle. Ei olisi bikinikuville tilausta.
tosi tuhdissa kunnossa on likka. voi painaa 88 tai 108. joka tapauksessa liikaa.
Voi painaa. Mulla sama paino, pituutta paljon vähemmän. Kaikki läski vatsassa.
mies36. kirjoitti:
tosi tuhdissa kunnossa on likka. voi painaa 88 tai 108. joka tapauksessa liikaa.
Liikaa kenekle? Tuskin välittää sinun mielipiteestäsi, tai kuormittaa Suomen terveydenhoitojärjestelmää.
Vierailija kirjoitti:
mies36. kirjoitti:
Liikaa kenekle? Tuskin välittää sinun mielipiteestäsi, tai kuormittaa Suomen terveydenhoitojärjestelmää.
Saati, että tuollaisella keakivartalolla metabolinen oireyhtymä tuskin ihan heti on rasitteena.
Onko tuo uimavideo muka syyskuulta? Taina sanoo myös videolla, että on ollu 30+ muutaman päivän eikä luontokaan kyllä näytä syyskuiselta..
Tuo näennäisen hoikkuuden vaikutelma tulee siitä, että Iskralla on todella kapea vyötärö. Sillä on todella, todella siro rintakehä. Tuohon vyötärön kapeuteen vaikuttaa hirveästi se, paljonko on tilaa lonkkaluun ja kyliluiden välillä ja toisaalta se, onko rintakehä laaja vai ei.
Ja saattaahan sitä olla että alimpia kylkiluita on pikkuisen waist trainingillä saatu sisäänpäin.
Mutta on ihan Suomessakin vastaavalla ruumiinrakenteella olevia ihmisiä, esim. Ruki Vehr PTFU -blogista. RV vaan taitaa painaa nykyään yli 90 kg.
Vartalon malli ja pituus vaikuttaa tosi paljon, vaikka olis yhtä pitkä niin jos vartalo on mallia omena tai laatikko, niin tottahan silloin näyttää isommalta. Lisäksi plus mallit liikkuu ja treenaa yllättävän paljon! heillä on myös lihasta ja ihanteelliset mittasuhteet usein, eli rasvat ja kaaret on oikeissa kohdissa + ovat tietysti valokuvauksellisia (kaikki ihmiset eivät vaan ole) joten heillä on tietynlainen luustokin. Ja tottakai poseeraukset + kuvanmuokkaus ja oikeanlainen meikki ja valaistus + OIKEAN KOKOKISET ja vartalolle sopivat vaatteet vaikuttaa isosti.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten vartalonmuoto vaikuttaa ulospäin. Itse suunnilleen samanpainoinen, pari senttiä lyhyempi, mutta kaikki läski on kiinni mahassa eikä minulla ole vyötäröä eli muotoa O enkä X. Näytän ihan hirveältä tankilta ja rumalta verrattuna tähän tiimalasiin eikä mikään vaate istu kun ei ole tissejä ja takapuolikin on valtavan leveä lättänä. Tasan ei käy onnenlahjat.
Onko tietoa miten saisi vyötärön jollei sitä ole? Siis kylkiluiden ja lantioluiden välissä ei ole tilaa koska lantionluut nousevat niin ylös ja sitten alkavatkin kylkiluut. Se pieni kaistale niin siihen kertyy kaikki läski.
Et saa vyötäröä millään. Vaikka olisit hoikkakin, tulet valitettavasti aina olemaan vyötäröltä tasapaksu.
Mutta vastapainona sinulla on luultavasti hyvännäköiset sääret, toisin kuin Iskralla. Omenavartaloisilla yleensä on. Käsivartesikin ovat vähemän rasvaiset kuin tiimalasivartalolla; asia mitä yleensä ei tuoda esiin on se, että meillä tiimalaseilla läskiä kertyy hirveästi myös käsivarsiin. Esim. minulla käsivarret näyttää läskisemmiltä kuin reidet. Tosi eroottista.
Se vyötärö-lantiosuhde kun on 0,7 tai alle, ihminen saa aika tavalla läskiä "anteeksi".
Siis 30 kiloa? Mutta siis pituushan tuo jo varaa 15 lisäkiloon tuolla. Ja ne lisäsentit on tuolla ympäri kehoa ja etenkin alavartalossa. Ei mitenkään ihmeellistä.