Eihän voi tämä plusmalli millään painaa 88 kg?
https://instagram.com/iskra?utm_source=ig_profile_share&igshid=2xbgoo70…
Itse olen 174 cm eli sentin lyhempi ja vaikka painan 5 kiloa vähemmän niin näytän valaalta tuohon verrattuna, reittä löytyy kuten tuoltakin, mutta tuohan on käytännössä hoikka vyötäröltä.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Voi ihan hyvin painaa. Onhan sillä vyötärölläkin useampi kilo ylimääräistä. Ja reittä ja peppua runsaasti, niin kuin sanoitkin. Mutta kaunis on!
Olen osittain samaa mieltä, sillä kasvoista on kaunis. Sellanen klassinen. Kroppa on kuitenkin aivan kauhea. Tulee mieleen se elokuva Big momma missä Martin Lawrence puki sen läskikropan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihan hyvin painaa. Onhan sillä vyötärölläkin useampi kilo ylimääräistä. Ja reittä ja peppua runsaasti, niin kuin sanoitkin. Mutta kaunis on!
Olen osittain samaa mieltä, sillä kasvoista on kaunis. Sellanen klassinen. Kroppa on kuitenkin aivan kauhea. Tulee mieleen se elokuva Big momma missä Martin Lawrence puki sen läskikropan...
Nyt on kyllä liioiteltua kommentointia. Oletteko muka timmejä fitessnaisia itse? Tuonkin instababyn ottaisi tuhannet miehet jos vaan saisi. Löytyykös teille yhtä paljon ottajia? Niin, sitä minäkin.
N47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä liioiteltua kommentointia. Oletteko muka timmejä fitessnaisia itse? Tuonkin instababyn ottaisi tuhannet miehet jos vaan saisi. Löytyykös teille yhtä paljon ottajia? Niin, sitä minäkin.
Ja niillä jotka ovat hyvin timmejä fitnessnaisia on vähän väärät luulot omasta haluttavuudestaan. Miehiä kun tunnetusti ei kiinnosta juosta luiden perässä koska eivät ole koiria.
Käsittämättömän kaunis ja tuo kroppa on niin kiihottava.
Tuo paino ei voi pitää mitenkään paikkaansa?
Itse olen mies 181cm/85kg.
Painan itse 86 kg ja olen 171 cm pitkä. Olen lihonut vuodessa 7 kg. Sitä ennen lihoin vuodessa 10 kg :D
Aloitin opiskelut liian nopealla tahdilla, sitten isäni kuoli ja sain jonkun lamaannuksen enkä tehnyt mitään muuta kuin opiskelin ja istuin illat sohvalla.
Liikuin tuota ennen aktiivisesti ja myös vähän lihomiseni aikana, mutten riittävästi. Minulla on paljon lihasta, esim. minulla menee tällä hetkellä L:n housut ja M-L paidat, jotka menivät 7 kg sitten.
Iso olen silti ja nyt olen alkanut olemaan taas aktiivisempi, kun kouluhommat alkavat vähenemään ja isäni kuolemakin on tullut käsiteltyä.
Huom. Painoin 62 kg vuonna 2016, mutta se on liian vähän minun ruumiinrakenteelleni ja aktiivisuudelleni. 68-72 kg, eli normaalipaino on aina ollut hyvä :)
Ja olen myös raskauksien aikana painanut tämän verran, toisessa lihoin melkein 100 kg asti, kunnes 3 kk päästä painoin 24 kg vähemmän.
Elimistöni reagoi voimakkaasti suruun ja onneen. Kun olen surullinen ei minulla tipu painokaan, vaikka juoksisin itseni uuvuksiin ja eläisin pienellä kalorimäärällä.
Voin myöntää rehellisesti, että olen ollut tämän vuoden erittäin masentunut ja onneton ja se kyllä näkyy.
Nyt minulta on tippunut muutamassa päivässä 2 kg, joten nestettä tuntuu olevan jonkin verran läskin lisäksi!
Ihanaa, miten toisilla rasva kertyy rintoihin ja pyllyyn/reisiin.
Sitten taas ollaan me, joilla se kertyy tasa tarkkaan vyötärölle. Painan 10kg vähemmän ja silti on enemmän makkaraa :D
Läheäs sata kiloa elopainoa voi näyttää valokuvissa siedettävältä, mutta livenä se onkin sitten jo jotain aivan muuta.
Tuhdissa kunnossa tämä Iskra.
Ei se paino, vaan missä kohtaa ne kilot on.
Vierailija kirjoitti:
Painan itse 86 kg ja olen 171 cm pitkä. Olen lihonut vuodessa 7 kg. Sitä ennen lihoin vuodessa 10 kg :D
Aloitin opiskelut liian nopealla tahdilla, sitten isäni kuoli ja sain jonkun lamaannuksen enkä tehnyt mitään muuta kuin opiskelin ja istuin illat sohvalla.
Liikuin tuota ennen aktiivisesti ja myös vähän lihomiseni aikana, mutten riittävästi. Minulla on paljon lihasta, esim. minulla menee tällä hetkellä L:n housut ja M-L paidat, jotka menivät 7 kg sitten.Iso olen silti ja nyt olen alkanut olemaan taas aktiivisempi, kun kouluhommat alkavat vähenemään ja isäni kuolemakin on tullut käsiteltyä.
Huom. Painoin 62 kg vuonna 2016, mutta se on liian vähän minun ruumiinrakenteelleni ja aktiivisuudelleni. 68-72 kg, eli normaalipaino on aina ollut hyvä :)
Ja olen myös raskauksien aikana painanut tämän verran, toisessa lihoin melkein 100 kg asti, kunnes 3 kk päästä painoin 24 kg vähemmän.
Elimistöni reagoi voimakkaasti suruun ja onneen. Kun olen surullinen ei minulla tipu painokaan, vaikka juoksisin itseni uuvuksiin ja eläisin pienellä kalorimäärällä.Voin myöntää rehellisesti, että olen ollut tämän vuoden erittäin masentunut ja onneton ja se kyllä näkyy.
Nyt minulta on tippunut muutamassa päivässä 2 kg, joten nestettä tuntuu olevan jonkin verran läskin lisäksi!
Jos halautte vielä vertailua: vy on 89 cm, ly 112 cm ja ry 108 cm ja re 62 cm.
Tuon kanssa kun pääsis petiin 👍
M32
Ruumiinrakenne ratkaisee. Kun on tiimalasi ja iso takamus, näyttää hoikalle. Jos on mallia leveät hartiat ja suora vyötärö, minipeppu ja kaikki rasva vyötäröllä (kuten mulla...), niin näyttää läskimmälle, vaikka olisi 10 kg vähemmän painoa.
Kyllähän näistä hyvin havaitsee ettei ihan pieni nainen ole, vaikkei vyötärölihava olekaan.
https://www.instagram.com/p/Bi9vJRFh5pi/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Kuvia on muokattu, sen näkee joistakin selvästi. Kuva, jossa seisoo sivuttain aurinkovarjon vieressä, paljastaa valtavan rasvaa ruiskuttamalla tehdyn tekopyllyn. Varmaan samassa yhteydessä tehty vyötärön kavennus.
Kyllä voi painaa, helpostikin. Itse kun kerron olevani 162/68, mua luullaan tuon naisen näköiseksi. Todellisuudessa olen 94-70-92 eli ihan sopiva ja normaalin kokoinen. Iskra on vielä paljon pidempi ja mitoiltaankin vähän isompi.
Joo, vyötärö on muuhun kehoon nähden hoikka. Voi painaa 88 kg, mutta mitä väliä. Varsin nätti kroppa kuitenkin, kasvotkin kivat ja iloisen näköinen ihminen. Ei mulle tulisi ekana hänet nähdessäni mieleen taivastella "ei vätty mikä valtava valas" :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän näistä hyvin havaitsee ettei ihan pieni nainen ole, vaikkei vyötärölihava olekaan.
https://www.instagram.com/p/Bi9vJRFh5pi/?utm_source=ig_share_sheet&igsh…
Nyt alkoi jopo keulia.
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/iskra?utm_source=ig_profile_share&igshid=2xbgoo70…
Itse olen 174 cm eli sentin lyhempi ja vaikka painan 5 kiloa vähemmän niin näytän valaalta tuohon verrattuna, reittä löytyy kuten tuoltakin, mutta tuohan on käytännössä hoikka vyötäröltä.
Ei ehkä ole niin luomi joten mikä tahansa voi olla mahdollista....
Vau... kaunis nainen. Aloin seuraamaan instassa.