Te naiset, jotka hymyilette toisille naisille, miksi hymyilette?
Minulle on viime aikoina alkaneet hymyillä monet naiset. Olen itse keski-ikäinen nainen ja minulle hymyilee nykyisin siis sekä nuoret, että vanhemmat naiset. Metrossa, kaupassa, jonossa. Oikeastaan vaikka missä. Teettekö sitä säälistä vai mistä syystä? Hymyilen kyllä mielelläni takaisin teille, mutta mistä tämä muutos? Aiemmin ei tällaista tapahtunut. Kiitos nyt kuitenkin, sillä tulen niistä hymyistä kyllä ihan iloiseksi.
Kommentit (16)
Mulla on refleksi hymyillä jos tulee katsekontakti.
Itse hymyilen ihan vain muuten vain ihmisille. Olen ilmeettömänä jopa hiukan vihaisen näköinen enkä halua :(
Hymyilen koska koen sen kohteliaana ja hyvän mielen levittäjänä. Ainakin itsellä jos on huono päivä ja joku hymyilee minulle vaikka samalle bussipysäkille tullessa niin siitä tulee parempi mieli.
Toivottavasti siis kyse on jostain tuollaisesta, koska aloin jo ajattelemaan, että minua säälitään ja pahasti. Omasta mielestäni olen ulkoisesti ihan normaali ja keskiverto kaikin tavoin.
Hymyilen paljon ihan kaikille, etenkin jos tilanne on sellainen, että hymyn jakaminen voi pelastaa jotain. Saatan myös kehua, jos näen muiden naisten päällä kauniita vaatteita.
Itse hymyilen jos joku jää katsomaan minua. Mutta ei täällä ole metroa joten en ollut minä.
:)
No minä nyt vaan hymyilen. En erityisesti ajattele, onko joku nyt mies tai nainen tai mikälie. Ei siihen aina liity mitään erityistä.
Helposti tulee sellainen olo, että säälistä joku hymyilee.
Saatan hymyillä jos toisen olemuksessa on jotain mikä saa mut hymyilemään. Ja se on aina positiivista, ei koskaan sääliä tai vastaavaa.
Oletko käynyt ulkomailla. On ihan normaalia hymyillä vastaantulijoille. Suomessa ja itäblokin maissa on ollut tapana vältellä katsekontaktia tai vilkuilla jurosti. Itse koen, että mukavampi fiiöis tulee hymyilystä.
Vierailija kirjoitti:
No minä nyt vaan hymyilen. En erityisesti ajattele, onko joku nyt mies tai nainen tai mikälie. Ei siihen aina liity mitään erityistä.
Mutta jos siihen liittyy erityistä, niin mikä on se syy yleensä?
Joillakin on hyvä energia..nin metsä vastaa kun sinne huudetaan..jospa itse olet hyväntuulinen? Se on tarttuvaa
Vierailija kirjoitti:
Helposti tulee sellainen olo, että säälistä joku hymyilee.
Nyt ei kyllä ole ihan itsetunto kohdallaan.
Ihan ystävällisyyttäni sinullekin hymyilen, jos katseet kohtaa. Kuten joku jo sanoikin, se on sellainen miltei refleksi. En minä mitään tunteita koe tuntemattomia vastaantulijoita kohtaan.
Hymyilen lapsille, koirille, naisille, vanhoille, nuorille jne. Ehkä miehille vähiten, koska alitajuisesti ehkä koen, että se tulkitaan flirttinä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt ulkomailla. On ihan normaalia hymyillä vastaantulijoille. Suomessa ja itäblokin maissa on ollut tapana vältellä katsekontaktia tai vilkuilla jurosti. Itse koen, että mukavampi fiiöis tulee hymyilystä.
Kyllä minulle tulee mukava olo siitä, mutta tuntuu, että on tapahtunut muutos minua kohtaan tässä asiassa. Jos se oli ennen miehet kun hakivat katsekontaktia ja hymyilivät, niin nyt se on naiset, jotka tekevät sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on refleksi hymyillä jos tulee katsekontakti.
Sama homma.
Haluaisin hymyillä enemmän, esimerkiksi juuri jos tulee vahingossa katsekontakti. En jotenkin uskalla.
Saatan hymyillä jos jollain on vaikka sellainen positiivinen olemus mistä tulee heti hyvälle mielelle. Tai jos jollain on vaikka kivat vaatteet, jotka piristävät. Toki siitä myös saatan sanoa ihmisille.