Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paha jos 17-vuotias joi purkin lonkeroa kaverillaan?

Vierailija
28.11.2018 |

Maistoi ensimmäistä kertaa elämänsä aikana alkoholia ja oli kovassa krapulassa sen jälkeen.

Olen todella pettynyt koska olimme sopineet, että maksan hänen autokoulunsa jos hän pysyy alkoholista ja tupakasta erossa täysi-ikäisyyden saakka. Nyt meni pettämään sopimuksen vaikka olisi päässyt ihan laillisesti juomaan sen lonkeron puolen vuoden päästä.

Onko krapula riittävä rangaistus vai perunko autokoulun maksamisen? Olen sekä häpeissäni hänen puolestaan sekä pidän itseäni huonona kasvattajana koska teinillä ote lipesi ryhmäpaineen alla.

Hänellä on 18-vuotiaita kavereita ja aiemmin hän sanoi, että jos hän haluaisi juoda niin kaverit hakisivat vaikka heti alkoholia kaupasta. On ollut aiemminkin bileissä ja tyytynyt juomaan limujaan sekä alkoholitonta olutta. Ei pidä edes oluen mausta mutta pitää greippilimun ja greipin mausta.

Mitä te tekisitte minun asemassani?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin sinuna sen natsilipun salkoon.

Vierailija
2/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 Liian kärjistetty, mutta sentään ei ollut lyhyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ekstrakiltti tyttö teininä. Kuitenkin ekan kerran dokasin 17- vuotiaana. Mun äiti on aika vanhoillinen, eikä se sanonut siihen mitään.

Vierailija
4/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta lonkusta ei tule hirvittävää krapulaa edes ensikertalaiselle.

Vierailija
5/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi mitään. Olisin erittäin onnellinen että pojan alkoholikokeilut tuossa iässä on noin vähäiset. Kun itse kävin "steissillä" ja "bileissä" jo 13-14 vuotiaasta asti ja krapulat oli 17-vuotiaana jo ihan jokaviikonloppuista hupia...

Vierailija
6/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko tollasta ees kysyä? :D kukkahattumeininkiä

Vierailija
7/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kommunistisen Kiinan lippua, koska Nаtsi-Sаksаssа alkoholi oli vapaampaa kuin ap:n talossa.

Vierailija
8/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siellä alkoholisti. Kohta kadulla on ilman mitään latua elämässä pummaa siellä muutamaa euroa, jotta saa hieman brenkkua. Koska holistille elämä on kauheeta ilman tippaa etanolin.

Vierailija
9/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon lonkero on sellaista myrkkyä että jo yhdestä purkillisesta tulee kaamea kankkunen -1/5

Vierailija
10/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla muuten tulee lonkusta, vaikka muuten olenkin aika deeku.

Vierailija
11/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kommunistisen Kiinan lippua, koska Nаtsi-Sаksаssа alkoholi oli vapaampaa kuin ap:n talossa.

Kyseisen ajan Saksassa käytettiin aika paljon muuta kuin alkoholia. Salamasota missä panssarijoukot menivät vauhdilla siis oikeasti vauhdilla eteenpäin oli huoltojoukoille ja ylimmälle sodanjohdolle aika painajaista. Joo joo edetkää 250 km.  Mitään ei kuulu lopulta piripäinen panssarijoukkoen komentaja OLLAAN OLLAAAN 400 KM EDETTY! Siinä polttoaine/ammusrekat ihmeissään mitä tehdään? Werchmachtin ylinjohto miettii ihmeissään...

Vierailija
12/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että elämää voi elää muillakin kuin sinun tavoillasi? Meillä oli tuollainen sopimus, jonka teini meni sitten rikkomaan.

Vierailija
13/26 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä, että elämää voi elää muillakin kuin sinun tavoillasi? Meillä oli tuollainen sopimus, jonka teini meni sitten rikkomaan.

Voi kamalaa! Nyt sun elämä meni palasiksi kuin lattialle tiputettu lasivaasi.

Vierailija
14/26 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noin pihalla olevia äitejäkin on olemassa vaikka todennäköisesti provo.

Vierailija
15/26 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa että lonkerosta tai kahdesta tulee maailmojamullistava krapula mutta....

Parin lonkeron juominen, who cares.

Sopimusrikko... itse asiassa sopimusta ei ole rikottu vaan junnu on sanoutunut siitä irti eli säästät ajokorttirahat. Aika kova hinta parista sidukasta mutta diili mikä diili.

Vierailija
16/26 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka juo lonkeroa purkista? Mistä niitä lonkeropurkkeja saa?

Vierailija
17/26 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli yksi.

Vierailija
18/26 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka juo lonkeroa purkista? Mistä niitä lonkeropurkkeja saa?

No hyvä ettei kukkaruukusta tai akvaariosta.

Vierailija
19/26 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole kuitenkin huomattavasti parempi, että kokeilee tutussa turvallisessa ympäristössä, miten se alkoholi vaikuttaa, eikä lähde kännejä vetämään 18 vuotispäivänään tajuamatta miten alkoholi elimistöön vaikuttaa ? 

Vierailija
20/26 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän vuoden kukkahattuäiti palkinnon saa tadaa AP!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän