Ostaako joku oikeasti vaatteita Lidlistä?
En kyllä ikinä kehtaisi Lidlistä ostetut vaatteet päällä esiintyä julkisesti. Onneksi on varaa ostaa kunnollisia vaatteita oikeista vaatekaupoista.
Kommentit (60)
Lidlin outletista löysin ihanan mekon 3 eurolla. Kaikki ostamani Lidlin sukat, mekot, puserot, urheiluvaatteet ovat olleet laadukkaita. Heidi Klumin mallistosta en ole ostanut mitään enkä kenkiäkään ole testannut.
Vierailija kirjoitti:
En osta, koska ei pysty sovittamaan.
Saa ne palauttaa/vaihtaa.
olen yrittänyt, mutta aina se vaate myyty loppuun, jonka ostaisin.
Itse asiassa Lidlin vaatteet on parempilaatuisia kuin h&m rätit.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Lidlistä ostamani vaatteet on olleet huonoja. Oon ostanut kolme trikoista kesämekkoa: yhdessä lyhyet hihat, jotka eivät vaan istu - miten sellaisenkin asian voi mokata? Toinen on nyppyyntyvää sekoitetta ja vyötärökuminauha on liian kireä, vaikka siinä on vyökin (en ole lihava). Kolmannessa naruolkaimet ovat liian pitkät eikä ole säätömahdollisuutta.
Tytär osti urhelulegginsit painetuilla kuvioilla, mutta housuista näkyy läpi. Mitkään muut vastaavat treenihousunsa eivät muutu venyessään läpinäkyviksi.
Kun lapset olivat nuorempia, ostin jotain farkkuja ja trikoopaitoja heille Lidlistä. Kaikissa oli jotain vikaa. Hoikkia ovat aina olleet.
En enää osta sieltä vaatteita. Harvinaisen sitkeästi ostinkin, vaikka kaikki tähän mennessä ostamani ovat päätyneet nopeasti kierrätykseen. Hyvä, jos muille käyvät! Löydän yleensä helposti itselleni sopivia vaatteita vaatekaupoista eli en ole outovartaloinen.
Treenihousuista niin noista trikoista näkyy kyllä monista läpi. Piruetin housut ovat ainoat itsellä joista ei läpi näy vaikka olisi miten päin. Nike, Adidas ja halvat vaatemerkit: kaikista näkyy läpi.
Minä ostan! On nättejä, laadukkaita ja edullisia ja hoituu kätevästi samalla ruokaostosten kanssa.
Itsellä ei juuri varaa muuhun kuin Lidl:n vaatteisiin ja joskus ihan hyviäkin löytänyt sieltä. Tosin muakin sinänsä "hävettää" etten osta kuin lähinnä yksiväristä vaatetta, mistä ei näe metrien päähän mistä ostettu.
Asun ruotsissa ja olen ostanut. Ihan tyytyväinen olen ja peräti parista vaatteesta saanut kehujakin. Kyllä täällä ostetaan vaatteita Lidelistä.
Aluksi kun Lidl tuli tähän kaupunkiin niin ihmiset pakkasivat ostoksensa toisiin pusseihin kaupan parkkipaikalla,vissiin jottei naapuri näe missä käy ostoksilla.
Ostan kotivaatteita Lidlistä jos ovat hyvää luonnollista materiaalia. Mukavat ovat päällä ja kestäviäkin. Muuten olen vaatesnobi!
Joogapaidan ostin vuosi sitten ja edelleen viikoittaisessa käytössä.
Viimeviikolla jäin katselemaan hyvännäköisiä nilkkureita: aitoa nahkaa, kumipohja, sattuipa vielä oikea kokokin. 25e joten ostin pois. Ihanat jalassa eikä kukaan arvaa mistä ostetut
Ap jättää varmaan hintalaput roikkumaan "boutiquevaatteisiinsa", ettei kukaan vaan luule köyhäksi.
Neuvoisin jotain terapiaa tuollaiseen itsetunto-ongelmaan.
Rumat ne vaatteilla koreilee, sanoi mummoni.
Olen ostanut kesävaatteita. Monet ovat sitten päätyneet kierrätykseen. Jotain vielä löytyy kaapistakin. Palauttaminen ei käy, kun asun liki 40km lähimmästä Lidlistä. Nytkin pari kutistunutta odottaa poisvientiä. Huoliskohan suvun pikkulikat?
Ostin uimapuvun 5v. sitten. Parempaa mulla ei ole ollut , edelleen käytössä. Triuphim uimapuku kesti pari vuotta ja hinta silloin n. 70 euroa.
Lapsen ulkoilutakki oli hyvä ostos, hintalaatusuhde erinomainen. Samoin omat ulkoiluhousut. Viime kesän maksimekot ihan huippulaatuisia. Olen ostanut eurolla parilla kirppikseltäkin Lidlin mekkoja eikä nypyn nyppyä. Lakanoita ostin vähän aikaa sitten, erinomaista laatua edulliseen hintaan. Se tuon Lidlin huono puoli onkin, heräteostokset...
Liideli on paras kauppa !!! Hahaahh minä nauran niille jotka käyvät k-marketeissa hahahaha :DD!!!! Lidl on halpa ja vain siellä kannattaa käydä. Saan lidlistä 3 pussia ruoka ja s-kaupasta vain yhden. Miksi ostaa muualta se on aivan tyhmää!! Onneksi olen tajunnut kuinka kannattavaa on käydä lidlissä kun saa niin paljon enemmän halvemmalla. Ihmiset ovat niin tyhmiä hahahahaha. Säästän satoja euroja vuodessa käymässä lidlissä :)))))))))
Olen ostanut mm vaelluskengät (n. 25 eur) ja farkut (n. 13), kerralla meni nappiin vaikka vasta kotona sovitin, tosi tyytyväinen olen ollut.
En osta, koska ei pysty sovittamaan.