Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaako joku oikeasti vaatteita Lidlistä?

Vierailija
28.11.2018 |

En kyllä ikinä kehtaisi Lidlistä ostetut vaatteet päällä esiintyä julkisesti. Onneksi on varaa ostaa kunnollisia vaatteita oikeista vaatekaupoista.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut tosi kivan kesämekon ja kotihaalarin, enkä minäkään ole mitenkään vähävarainen. Molempia olen käyttänyt paljon.

Vierailija
2/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on suonikohjuja ja joudun käyttämään tukisukkia säännöllisesti. Monen valmistajan, niin kalliita kuin edullisiakin, sukkia käyttäneenä voi sanoa, etten ole parempia käyttänyt kuin Lidlin matkasukat. Harmi todellakin, ettei niitä ole aina siellä saatavilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kaikki vaatteeni Tokmannilta.

Vierailija
4/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ostan, jos sattuu jotain mukavan tuntuista vastaan. Itsetuntoni on sen verran kohdillaan, että voin pitää sellaisia vaatteita, kuin itse haluan.

Vierailija
5/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti voisin ostaa. Kysynkin, mistä sinä saat rahaa niin paljon, että työsi ja ostoksesi on muka arvokkaampaa kuin minun? Voisimme vaikka jakaa vähän rahoja, että sinäkin ostaisit välillä Lidlistä. 

Vierailija
6/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistä saa hyviä ja edullisia vaatteita. Minusta hyvävnnäköisiäkin. Laadussa ei oo ollut valittamista.

Vierailija
7/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea aloitus....

Vierailija
8/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet miljoonat ihmiset ostavat vaatteensa Lidlistä. Onneksi mulla ei ole samanlaisia itsetunto-ongelmia kuin sulla ap - mutta luultavasti  sijoituksia mulla  on enemmän koska katson mihin rahani laitan.

Vierailija
9/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ikinä kehtaisi Lidlistä ostetut vaatteet päällä esiintyä julkisesti. Onneksi on varaa ostaa kunnollisia vaatteita oikeista vaatekaupoista.

Jopa ranskalaiset ja italialaiset ostavat vaatteita Lidlistä. Eivät ne vaatekaupoissa myytävät lumput sen parempaa laatua ole kun samoista tehtaista tulevat.

Vierailija
10/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tarkoitus oli kai provosoida, mutta Lidlin farkut, alusvaatteet ja sukat mielestäni hyviä.

Vierailija
11/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jup. En ole huomannut laatueroa kalliimpiin. Samaa paskaa ihan joka hintaluokassa.

Vierailija
12/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneppä nyt parkkonen sen äiteehahmon luokse takaisin tissi odottaa.

Vierailija
13/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut parhaita liikuntavermeitä Lidlistä! Jooga-housut ja -paita: mukavampia ei ole! Hinta tais olla 8.99€/kpl. Samoin lötköt caprit muutaman vuoden takaa: ostin kahdet kun ovat niin loistavat. Käytän lenkillä ja kotihousuina. Ja jumpassa.

Vierailija
14/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostatko vaatteesi pienistä kittareista?

Vierailija
15/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei koskaan osta meidän vaatteita. Tähän mennessä kaikki on päätynyt hävitettäväksi. Optimistisena me kuitenkin tuodaan niitä valikoimiin joka viikko!

- myymäläpäällikkö

Vierailija
16/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ostanut. Enkä osta.

Vierailija
17/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumisukkia joutuu ostaan, ku panen niin hirveesti, että muuten tulis konkurssi:(

Vierailija
18/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin liikunta- ja ulkoilukamat on parhaita. Muutenkin hyvä hinta-laatu-suhde. Ainoa miinus, kun ei ole sovituskoppeja. Toki palautusoikeus on silti pitkä, 90 päivää.

Vierailija
19/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ostin mekkoja, tosi hyvä hintalaatusuhde. Jumppaan ostin housuja myös. Miesten sukkia ostin lapselle ja ne on olleet kestäviä. Itselleni ostin lentosukat ja ne hajosi jo kun laitoin niitä jalkaan. Repesi siitä yläresorin sauman alapuolella. Tehty vissiin lyhyemmälle kuin minä.

Vierailija
20/60 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Lidlistä ostamani vaatteet on olleet huonoja. Oon ostanut kolme trikoista kesämekkoa: yhdessä lyhyet hihat, jotka eivät vaan istu - miten sellaisenkin asian voi mokata? Toinen on nyppyyntyvää sekoitetta ja vyötärökuminauha on liian kireä, vaikka siinä on vyökin (en ole lihava). Kolmannessa naruolkaimet ovat liian pitkät eikä ole säätömahdollisuutta.

Tytär osti urhelulegginsit painetuilla kuvioilla, mutta housuista näkyy läpi. Mitkään muut vastaavat treenihousunsa eivät muutu venyessään läpinäkyviksi.

Kun lapset olivat nuorempia, ostin jotain farkkuja ja trikoopaitoja heille Lidlistä. Kaikissa oli jotain vikaa. Hoikkia ovat aina olleet.

En enää osta sieltä vaatteita. Harvinaisen sitkeästi ostinkin, vaikka kaikki tähän mennessä ostamani ovat päätyneet nopeasti kierrätykseen. Hyvä, jos muille käyvät! Löydän yleensä helposti itselleni sopivia vaatteita vaatekaupoista eli en ole outovartaloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi