Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sentinelit - mitä pitäisi tehdä vai ei mitään?

Vierailija
28.11.2018 |

Tämä on herättänyt keskustelua viime viikkojen tapahtumien johdosta. Lyhyesti siis täysin eristettynä elävä alkuasukasheimo surmasi saarelle pyrkineen lähetyssaarnaajan brutaalisti ampumalla tätä ensin nuolilla, minä jälkeen hänet hirtettiin. Sama kohtalo on kohdannut vuonna 2006 myös kahta saarelle ajautunutta, joiden ruumiit laitettiin mädäntyvinä rantahiekalle kepin nokkaan.

Toiset sanovat, että sentinelien tulisi antaa olla rauhassa. Toiset, että murha on tutkittava ja samalla koko heimon rituaalit. Toimintamalleiksi on ehdotettu kaikkea aina maihinnoususta lähetysasemien perustamiseen ja asukkaiden kastamisiin.

Mitä mieltä olet?

Kommentit (185)

Vierailija
121/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ole takuulla kenenkään hyvä olla

Ihan varmasti on.

No ei varmana ole!

t.kristallikissa

No onon!

t.kristallikassi

Ei ole! Ihme standardit sullakin "hyvälle ololle".

t.kristallikissa

Vierailija
122/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudotetaan nuolivarastoon täydennystä ja lähetetään m u s.limeja  käännyttämään.

Oikeasti, tämäkö on elämäsi polttavin ongelma? Eivätkö tänne tunkevat rikolliset vaivaa sinua ollenkaan?

Ihanaa nähdä, että on muitakin järjen ihmisiä. Sama ajatus nimittäin kävi myös täällä mielessä.

Tämä vauva-foorumi muuten autosensuroi artikkelit ja ketjut, joissa esiintyy tietyt "sensitiiviset" sanat kuten  lslam tai Mus1imi. Totuuttahan näistä ei koskaan saa lausua ääneen. Tietämättöminä teidän siis kuuluu pysyä. Siksi #autosensuuri.

Miettikää hieman, että mitä yhteiskunnallemme on jo tehty ...  ihan oikeasti. 

Meiltä on jo viety totuus ja oikeus puolustaa itseämme ja olemassaoloamme. Tästä nimenomaisesta syystä on oudolla tavalla hienoa, että nuo Sentinelit tappavat saarelleen tunkeutujat. Ymmärrän heitä oikein hyvin. Meillä Eurooppalaisilla pitäisi olla samat oikeudet. 

Mutta itsepuolustusoikeus on meiltä Eurooppalaisilta jo viety. Meille kerrotaan, että emme saa torjua valloitusideologiaa, joka jatkaa tunkeutumista yhteiskuntamme syviin rakenteisiin vuodesta toiseen ja jonka tarkoitus on muuttaa yhteiskuntamme aivan toisenlaiseksi. Meille kerrotaan (valehdellaan siis) että jos torjumme valloituksen olemme katsokaas rasisteja! Huutonaurua! 

Naulan kantaan! Niin naulan kantaan että nyt veikkauksia käyntiin että viestisi saa täällä olla ennen kuin se häviää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ei ole takuulla kenenkään hyvä olla

Ihan varmasti on.

No ei varmana ole!

t.kristallikissa

No onon!

t.kristallikassi

Ei ole! Ihme standardit sullakin "hyvälle ololle".

Totta kai on. Krisselivapaa alue on hyvä alue.

Vierailija
124/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse tehdä mitään. Saarelle meno on kielletty. Hyvin yksinkertaista.

Typerää rähmällään oloa. Sentineliläiset eivät kykene itse puolustamaan edes itseään

Muistutas nyt minua, kumpi siellä juuri kuoli? Saarelle punkeva jeesuspaska vai sentineliläiset?

Ei he pysty, vai kuvitteletko, että Suomi selvisi vaikkapa Venäjää vastaan, koska olemme yhtä vahvoja kuin he ja heillä on yhtä hyvä armeija, kuin meillä?

Mitä vittua oikein sönkötät?

Niin että eivät pysty puolustamaan itseään

Aika näppärästi ovat ainakin toistaiseksi puolustaneet itseään.

Häh? Kuvittelet heitä länsimaalaisia vahvemmiksi?

t.kristallikissa

Vierailija
125/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella helpottunut, etteivät palstalaiset päätä heimon kohtalosta, vaan he voivat jatkaa rauhassa elämäänsä saarella.

Vierailija
126/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaakohan homos tämä jeesuspelle oli elämänsä aikana ehtinyt syrjiä/halveksia? Ihan oikean kohtalon koki.

Vierailija
127/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella helpottunut, etteivät palstalaiset päätä heimon kohtalosta, vaan he voivat jatkaa rauhassa elämäänsä saarella.

Jaa voi vai? Amerikkalaiset ja intialaiset hoitaa homman varmasti mitä parhaiten.

Vierailija
128/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laissa ei voi olla poikkeuksia.

Totta kai voi, ja onkin. Ja mistä tiedät sentinelien lain sisällön?

Sentinelien saari kuuluu Intialle joten saarella pätee Intian laki

Eikä päde, kun nimenomaan Intian laki niin sanoo.

Niii-in, eli siellä pätee Intian laki. Ja intialaiset voivat sitä muuttaa . Se, mitä ne hottentotit ovat siitä mieltä, on aivan sama.

t.kristallikissa

Vierailija
129/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laissa ei voi olla poikkeuksia. Murhaajat on pidätettävä ja tuomittava pitkiin vankeusrangaistuksiin. Se on tietysti väärin, mutta niin on moni muukin asia.

Kenen lain mukaan heidät sitten pitäisi tuomita? Intian? Suomen? Jos nämä ihmiset ei ole siitä laista koskaan kuulleetkaan, miten he siis osaisivat sitä noudattaa? 

Vierailija
130/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Typerää rähmällään oloa. Sentineliläiset eivät kykene itse puolustamaan edes itseään

Muistutas nyt minua, kumpi siellä juuri kuoli? Saarelle punkeva jeesuspaska vai sentineliläiset?

Ei he pysty, vai kuvitteletko, että Suomi selvisi vaikkapa Venäjää vastaan, koska olemme yhtä vahvoja kuin he ja heillä on yhtä hyvä armeija, kuin meillä?

Ei minun tarvitse kuvitella yhtään mitään.

Vierailija
131/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän turvallisuutensa kannalta on parempi, että saavat olla omissa oloissaan. Sitten kun maailmasta on saatu hävitettyä kaikki haitalliset virukset (mitä tuskin koskaan tapahtuu), voimme ehkä yrittää tehdä jotain tuttavuutta heidän kanssaan jos he itse ovat siihen halukkaita.

Heillä kun ei ole minkäänlaista vastustuskykyä nykyaikaislle taudeille, niin parempi antaa heidä olla rauhassa. Omaavat todennäköisesti terveemmän suhtautumisen luontoon, kuin ns. sivistyneet ihmiset.

Kuvitteletko sellaisia sukurutsaajia olevan olemassa vielä 50 vuoden päästä?

No jos he ovat siellä olleet jo 50000 vuotta, niin eiköhän yksi 50 vuotta vielä mene.

No mutta kun kristallikissaa harmittaa että olisi maailmassa yksi paikka jota ei saada kulttuureilla rikastettua :)

Pikemminkin harmittaa, että tuollaisen älyvapaan menon annetaan rehottaa. Sairaan, epäterveellisen, mielisairaan. Se on mätäpaise, mutta Intiassa on paljon muutakin mätää.

t.kristallikissa

Vierailija
132/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin et sönkötä, että he ovat pitäneet hyvin puoliaan, lol.

t.kristallikissa

Vierailija
133/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa voi vai? Amerikkalaiset ja intialaiset hoitaa homman varmasti mitä parhaiten.

Kyllä. Intialaiset ovat hoitaneet asian ansiokkaasti jo vuosikymmenten ajan.

Vierailija
134/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oikeus meillä on olla viemättä sivistystä näille villi-ihmisille? Leikimmekö me jumalaa? Myös villeillä on oltava oikeus sivistykseen!

Vierailija
135/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on niin monta epäkohtaa, ensinnäkin Suomalaiset päättäisivät tällaisesta? Tämä kansa ei osaa eikä uskalla päättää mistään mitään, ja vauvafoorumin mammat, hahaah.

Suomalaiset jos päättäisivät niin siellä olisivat hesalaiset puunhalaajat ensimmäisenä kouhottamassa ja pilaamassa koko paikan. Ja miehet olisivat kohta heillä puolisoina Suomessa.

Vierailija
136/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaavat todennäköisesti terveemmän suhtautumisen luontoon, kuin ns. sivistyneet ihmiset.

Mistä ihmeestä voit vetää tuollaisen johtopäätöksen?

Koska ne ei tuhoa luontoa ja omaa elinaluettaan.

Eivät myöskään tee mitään luonnon monimuotoisuuden suojelun eteen globaalilla tasolla. Ei se ole mikään meriitti että ei pasko omaan pieneen pesään. En minäkään ole millään muotoa tuhonnut kesämökkisaartani tai sen luontoa.

He eivät ole vastuussa muiden aiheuttamista ongelmista.

Vierailija
137/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaavat todennäköisesti terveemmän suhtautumisen luontoon, kuin ns. sivistyneet ihmiset.

Ovat niin sivistymättömiä, että eivät kykenisikän, siitä heille tietenkin propsit. Mutta ihmisoikeuksien toteutuminen saarella huolestuttaa minuakin.

t.kristallikissa

Vierailija
138/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laissa ei voi olla poikkeuksia.

Totta kai voi, ja onkin. Ja mistä tiedät sentinelien lain sisällön?

Sentinelien saari kuuluu Intialle joten saarella pätee Intian laki

Eikä päde, kun nimenomaan Intian laki niin sanoo.

Niii-in, eli siellä pätee Intian laki. Ja intialaiset voivat sitä muuttaa .

Eivät ole muuttamassa. Ihan riippumatta siitä mitä kaltaisesi hih huli täällä marisee.

Vierailija
139/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloin et sönkötä, että he ovat pitäneet hyvin puoliaan

Oikein hyvin ovat, jo vuosituhansien ajan.

Vierailija
140/185 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät myöskään tee mitään luonnon monimuotoisuuden suojelun eteen globaalilla tasolla. Ei se ole mikään meriitti että ei pasko omaan pieneen pesään. En minäkään ole millään muotoa tuhonnut kesämökkisaartani tai sen luontoa.

He eivät ole vastuussa muiden aiheuttamista ongelmista.

Vastuunpakoilu ei kuulosta mitenkään erityisen terveeltä suhtautumiselta luontoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi