Olen pettynyt teidän kykyynne peukuttaa oikein!
Jos saan kaksi tai neljä alapeukkua, niin kukaan ei uskalla antaa yläpeukkua, ellen tee sitä ensin itse! Alapeukut vain lisääntyvät ilman yläpeukkuja! Jos taas laitan yläpeukun, niin kohta olette myös yläpeukuttamassa!
Trollailemalla olen havainnut, miten mielipiteenne ovat helposti vaihdettavissa, niin täällä palstalla kuin tosielämässä. Myönnän laittavani joskus tahallani keskustelua ohjaavia peukkuja toistenkin aloittamiin ketjuihin.
Vilpittömin terveisin, kiltti trollinne
Kommentit (14)
No nyt sulla on kaks. Katotaan saatko ylöspäinkin
Vitut, peukutan siten kun haluan. En ole mielipidemuokattavissa.
Tunsin sen peräaukollani jo ennkkoon että pieruhan se sieltä tuli.
Onko jossain ohjeet kuinka peukuttaa oikein?
Vierailija kirjoitti:
Jos saan kaksi tai neljä alapeukkua, niin kukaan ei uskalla antaa yläpeukkua, ellen tee sitä ensin itse! Alapeukut vain lisääntyvät ilman yläpeukkuja! Jos taas laitan yläpeukun, niin kohta olette myös yläpeukuttamassa!
Trollailemalla olen havainnut, miten mielipiteenne ovat helposti vaihdettavissa, niin täällä palstalla kuin tosielämässä. Myönnän laittavani joskus tahallani keskustelua ohjaavia peukkuja toistenkin aloittamiin ketjuihin.
Asiaa!
Ainakin minun puhelin peukuttaa aika usein eri tavalla kuin näpäytän. Jotain ongelmaa puhelimessa tai palstassa.
Ota asento ja opasta puolisoasi. Mitä väliä sillä mitä keskusteluissa tulee?
En ole saanut banneja tälle palstalle, enkä muillekaan. Ihmettelen kyllä aika usein, että kuka käy laittamassa minulle yhden yläpeukun? Kiinnostaako keskusteluni kuitenkin modeja? Pysynkö siis heidänkin mielestään hyvän maun rajoissa?
ap
Ihan peukuttamis ohjeet. No nyt on sekin päivä nähty tällä palstalla... Hemmetin hemmetti on koppavia nykyään trollit.
Täällä peukuttamiset määräytyy aiheen mukaan.
Suurin osa lukee ihmissuhteita koskevia aiheita, mutta jos on poliittinen aihe, se vetää kaikki kiihkomieliset paikalle hokemaan vihervasuria. Sillä aiheella saa helpoiten alapeukkuja, mikäli tykkää kerätä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
🖕