Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen tyttöystävältä tuli whatsapissa viesti

Vierailija
28.11.2018 |

Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.

Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.

Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡

Kommentit (157)

Vierailija
121/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko menette tai sovit toisen ajan. Tutustua aina kannattaa sukulaisiin vaikkei heistä pitäisikään. Yhteydenpitoa voi sitten muuten rajata ja yhteisestä sopimuksesta olla sitä mieltä että ei oikein tulla toimeen keskenämme/ollaan riidoissa/ei ole yhteisiä asioita mutta ei missään nimessä kokonaan katkaista yhteyksiä. Asiat voivat aina myös muuttua 

en muuten mene. Olen varma että ne eroaa vuoden, viimeistään kahden sisällä. Ei järkeä muodostaa mitään sidettä siihen.

Aaa, siinä se syy tuli! Veljen exän kanssa olit kaveri, sit ne erosi ja menetit kaverin. Nyt pelkäät, että käy samoin ja haluat siksi pysyä kaukana.

ei. En pelkää että menettäisin kyseisen ihmisen. Enhän edes pidä siitä saati halua tutustua :D

Vierailija
122/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.

Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.

Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡

siis kyllä nyt harmittaa veljen tyttöystävän puolesta, jos jätät menemättä. Vaikutat niin sydämelliseltä ja sympaattiselta ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et pidä veljesi tyttöystävästä? 

pitääkö sille olla jokin syy? En vain pidä siitä. Jotenkin koko ihminen on niin vastenmielinen. En ihmettele vaikka olisi joku piilopsykppaatti ja mun vaisto varoittaa minua pysymään kaukana siitä?

Vierailija
124/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä *ittua!! Nyt kyllä meette juhliin hakkaat sen muijan palasiksi.

Vierailija
125/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mustasukkainen veljestäsi? Kun et olekaan itse veljesi elämän nainen?

En ole. En vain pidä siitä naisesta. Mainitsin jo aiemmin, että olin jopa veljeni exän kaveri. Kyse ei ole siitä, että olisin mustasukkainen veljestä, vaan siitä että en pidä siitä naisesta enkä halua olla edes samassa tilassa sen kanssa.

Tuo on kyllä hyvin voimakas reaktio ottaen huomioon, että olette nähneet vain neljä(?) kertaa. Onko tyttöystävä siis tehnyt jotain vai onko kyse pelkästään sinun alitajunnastasi? Muistuttaako hän jotain inhoamaasi tyyppiä tai jotakuta, joka on aiemmin kohdellut sinua väärin? Oletko kuullut jotain juttuja hänestä tai googlettamalla saanut jotain epämääräistä selville?

En mä tiedä. Kun tapasin sen ensimmäisen kerran, niin mulle vaan tuli jotenkin todella kuvottava olo kyseisestä ihmisestä. Ei ole tehnyt mitään pahaa, ei muistuta ketään jota inhoaisin, en ole googlettanut tai mitään. En vain pidä kyseisestä ihmisestä.

Onko hänessä sitten jotain tiettyjä luonteenpiirteitä, joita inhoat? Onko hän jotenkin imelä/mielistelevä, epäaito, tekopirteä? Vai muistuttaako hän käytökseltään jotenkin sinua eli on takakireä?

😂😂😂 voi kultapieni miksi luulet, että olen takakireä? Ei, en ole eikä se muistuta käytökseltään minua. On juurikin tuollainen mielistelevä ja epäaito. Aina kehuu esimerkiksi äidin tekemiä leivonnaisia hyvänmakuisiksi, vaikka ei ne ole mitenkään erityisen hyviä. Oikeastaan äitini on yksi huonoimpia leipureita ketä tiedän.

Vierailija
126/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pitääkö sille olla jokin syy? En vain pidä siitä. Jotenkin koko ihminen on niin vastenmielinen. En ihmettele vaikka olisi joku piilopsykppaatti ja mun vaisto varoittaa minua pysymään kaukana siitä?

Etkö kuitenkin voisi käyttäytyä asiallisesti, kun kyseessä on veljesi tyttöystävä? Käyttäydytkö samalla tavalla, jos et pidä ystäviesi kumppaneista? Minä ainakin kunnioitan sisarusteni ja ystävieni kumppaneita, vaikka en haluaisi olla heidän kanssaan ylimpiä ystäviä. Sisarukset ja ystävät ovat kuitenkin minulle tärkeitä. Puhun ihan normaalisti ja kyselen hyvän päivän kuulumiset tavatessa, ei tulisi edes mieleen esittää mykkäkoulua. 

Vierailija
127/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pitänyt veljen eksästä, mutta kyllä minä kävin heidän luona kylässä kutsusta ihan jo veljeni takia. Kälyn kanssa ymmärrettiin ettei meistä ystäviä tule, mutta käyttäydyttiin asiallisesti muiden perheenjäsenten takia.

Olet tavannut veljesi tyttöystävän neljä kertaa ja heti alusta olet vältellyt puhumasta hänelle. Miten lähes tuntematon ihminen voi vaikuttaa sinun tunteisiin noin paljon? Sinullahan voi mennä välit myös veljeesi?

otan sen riskin. En ala olemaan väleissä ihmisen kanssa josta en pidä. On niitä välejä laitettu poikki pienemmistäkin syistä.

Vierailija
128/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan pitänyt veljen eksästä, mutta kyllä minä kävin heidän luona kylässä kutsusta ihan jo veljeni takia. Kälyn kanssa ymmärrettiin ettei meistä ystäviä tule, mutta käyttäydyttiin asiallisesti muiden perheenjäsenten takia.

Olet tavannut veljesi tyttöystävän neljä kertaa ja heti alusta olet vältellyt puhumasta hänelle. Miten lähes tuntematon ihminen voi vaikuttaa sinun tunteisiin noin paljon? Sinullahan voi mennä välit myös veljeesi?

otan sen riskin. En ala olemaan väleissä ihmisen kanssa josta en pidä. On niitä välejä laitettu poikki pienemmistäkin syistä.

Et siis edes välitä veljestäsi? Olet kyllä melkoinen sisko. 

Vierailija
129/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä *ittua!! Nyt kyllä meette juhliin hakkaat sen muijan palasiksi.

Nauroin niin paljo!

Vierailija
130/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

veli voi pitää välit kunnossa helposti. Riittää kun tulee perhetapaamisiin yksin tai "käly" lähtee siksi aikaa pois kun käyn siellä. Elämä on valintoja ja minä valitsen olla olematta missään tekemisissä sen naisen kanssa.

Vierailija
131/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka inhoaa toista ilman syytä vaikuttaa piilopsykopaatilta.

Vierailija
132/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. En vain pidä siitä naisesta. Mainitsin jo aiemmin, että olin jopa veljeni exän kaveri. Kyse ei ole siitä, että olisin mustasukkainen veljestä, vaan siitä että en pidä siitä naisesta enkä halua olla edes samassa tilassa sen kanssa.

Tuo on kyllä hyvin voimakas reaktio ottaen huomioon, että olette nähneet vain neljä(?) kertaa. Onko tyttöystävä siis tehnyt jotain vai onko kyse pelkästään sinun alitajunnastasi? Muistuttaako hän jotain inhoamaasi tyyppiä tai jotakuta, joka on aiemmin kohdellut sinua väärin? Oletko kuullut jotain juttuja hänestä tai googlettamalla saanut jotain epämääräistä selville?

En mä tiedä. Kun tapasin sen ensimmäisen kerran, niin mulle vaan tuli jotenkin todella kuvottava olo kyseisestä ihmisestä. Ei ole tehnyt mitään pahaa, ei muistuta ketään jota inhoaisin, en ole googlettanut tai mitään. En vain pidä kyseisestä ihmisestä.

Onko hänessä sitten jotain tiettyjä luonteenpiirteitä, joita inhoat? Onko hän jotenkin imelä/mielistelevä, epäaito, tekopirteä? Vai muistuttaako hän käytökseltään jotenkin sinua eli on takakireä?

😂😂😂 voi kultapieni miksi luulet, että olen takakireä? Ei, en ole eikä se muistuta käytökseltään minua. On juurikin tuollainen mielistelevä ja epäaito. Aina kehuu esimerkiksi äidin tekemiä leivonnaisia hyvänmakuisiksi, vaikka ei ne ole mitenkään erityisen hyviä. Oikeastaan äitini on yksi huonoimpia leipureita ketä tiedän.

Joopa joo. Tylsä provo tai sitten olet todella lapsellinen teini.

Vierailija
133/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun miehelläni on siskona AP:n kaltainen ihminen. Olen uskossa ja tapasin mieheni hänen kiinnostuttuaan asiasta ja tultuaan uskoon. Tämä on selvästi yksi asioista, jotka siskoa ärsyttävät. Pukeudin ja meikkaan siististi ja hillitysti, en ole ”räväkkä” mutta en hissukkakaan, kunnioitan toisten mielipiteitä ja vakaumuksia ja puhun omistani vain kysyttäessä. En siis keksi itsestäni mitään erityisen ärsyttäviä piirteitä, olen peruskohtelias ja käyttäydyn tavallisesti.

Miehen sisko tapaa minua pitkin hampain jouluna, ja puhuu minusta edelleen veljensä tyttöystävänä. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, joista 5 naimisissa.

Heh ketäpä normaalia ihmistä ei uskovaiset ärsyttäisi? :D

Vierailija
134/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun veljes näitä jotka vaihtaa usein tyttöystävää ja se seurustelu on aina alusta lähtien ihan supervakavaa? 🤔

Ei niihin kaikkiin voi jaksaa tutustua: yhden kun oppii tuntemaan niin se on yleensä jo lopun alkua. Vanha pihalle ja uusi emäntä sisälle ja sit taas tutustumaan! Ja niistä existähän ei saa puhua sitten enää ja ei ainakaan olla väleissä!

Joskus kerään heidät kaikki yhteen, vielä muutama vuosi niin on varmasti 10 kasassa..

Vierailija
135/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että voi olla tuollaista inhoa ihmistä kohtaan jonka on tavannut vain neljästi eikä silloinkaan ole edes keskustellut toisen kanssa.

se vaan on vastenmielinen. Olen kyllä puhunut sen kanssa, mutta hyvin neutraalisti ja mahdollisimman vähän. Kaikista ei vaan voi pitää.

Ei millään pahalla, mutta kyllä se sinä tässä olet se vastenmielinen. Sen huomaa tavastasi vastailla ihmisille tässä ketjussakin.

Mitä vikaa?

Vierailija
136/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö kuitenkin voisi käyttäytyä asiallisesti, kun kyseessä on veljesi tyttöystävä? Käyttäydytkö samalla tavalla, jos et pidä ystäviesi kumppaneista? Minä ainakin kunnioitan sisarusteni ja ystävieni kumppaneita, vaikka en haluaisi olla heidän kanssaan ylimpiä ystäviä. Sisarukset ja ystävät ovat kuitenkin minulle tärkeitä. Puhun ihan normaalisti ja kyselen hyvän päivän kuulumiset tavatessa, ei tulisi edes mieleen esittää mykkäkoulua. 

ei mulla ole aiemmin ollut tällaista tilannetta. Tulen aina todella hyvin juttuun esimerkiksi kavereiden kumppaneiden kanssa. Toisen veljen vaimo on ystäväni. Mutta nyt tää haahka, en vain pidä siitä.

Vierailija
137/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis edes välitä veljestäsi? Olet kyllä melkoinen sisko. 

teki niin huonon valinnan että arvostus laski aika paljon.

Vierailija
138/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Tylsä provo tai sitten olet todella lapsellinen teini.

en ole teini. Kommentoin lapselliseen sävyyn lapselliseen kommenttiin.

Vierailija
139/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun veljes näitä jotka vaihtaa usein tyttöystävää ja se seurustelu on aina alusta lähtien ihan supervakavaa? 🤔

Ei niihin kaikkiin voi jaksaa tutustua: yhden kun oppii tuntemaan niin se on yleensä jo lopun alkua. Vanha pihalle ja uusi emäntä sisälle ja sit taas tutustumaan! Ja niistä existähän ei saa puhua sitten enää ja ei ainakaan olla väleissä!

Joskus kerään heidät kaikki yhteen, vielä muutama vuosi niin on varmasti 10 kasassa..

veljellä oli tällainen vaihe sinkkuna ollessaan. Mutta tää nykyinen akka on ollut jo pari vuotta

Vierailija
140/157 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olem nyt niin mieleni pahoittanut.  Joku uskalsi esittää minulle kutsun illanviettoon.

Valtio on minulle anteeksipyyntövelvollinen ja velkaa ainakin 100 miljuunaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi