Veljen tyttöystävältä tuli whatsapissa viesti
Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.
Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.
Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡
Kommentit (157)
Minun miehelläni on siskona AP:n kaltainen ihminen. Olen uskossa ja tapasin mieheni hänen kiinnostuttuaan asiasta ja tultuaan uskoon. Tämä on selvästi yksi asioista, jotka siskoa ärsyttävät. Pukeudin ja meikkaan siististi ja hillitysti, en ole ”räväkkä” mutta en hissukkakaan, kunnioitan toisten mielipiteitä ja vakaumuksia ja puhun omistani vain kysyttäessä. En siis keksi itsestäni mitään erityisen ärsyttäviä piirteitä, olen peruskohtelias ja käyttäydyn tavallisesti.
Miehen sisko tapaa minua pitkin hampain jouluna, ja puhuu minusta edelleen veljensä tyttöystävänä. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, joista 5 naimisissa.
Luin otsikon spontaanisti "veljen tyttöystävältä tuli vatsa-pissa viesti". Sori ohis.
Vierailija kirjoitti:
No mitäs nyt tekosyitä keksimään. Vastaat vaan, että "kiitos kutsusta, mutta valitettavasti en pääse osallistumaan".
No mut tuohan on tekosyy. Etkö huomannut?
Meillä ei voida viettää suku/perhejoulua, koska siskoni vihaa minua. Vuorovuosin ollaan vanhemmillani ja me tänä vuonna omassa kodissa.
Tyttären paras ystävätär tulee meille jouluaatoksi, kun ei voi mennä avomiehensä perhejoulua viettämään miehensä siskon takia. Inhoavat toisiaan. Voi itku näitä perheriitoja.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei voida viettää suku/perhejoulua, koska siskoni vihaa minua. Vuorovuosin ollaan vanhemmillani ja me tänä vuonna omassa kodissa.
Tyttären paras ystävätär tulee meille jouluaatoksi, kun ei voi mennä avomiehensä perhejoulua viettämään miehensä siskon takia. Inhoavat toisiaan. Voi itku näitä perheriitoja.
Olet ilmeisesti tosi kauhea ihminen.
En tunne ketään jota OMA rakas sisko vihaisi.
Mitä pahaa olet tehnyt siskollesi?
Vierailija kirjoitti:
Just niin..tämäkin uusi avokki haluaa rikkoa miehensä perheen yhteisjoulun
Mistä näitä itsekkäitä naikkosia riittää?
Itte en tykkää whatsa pissa viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just niin..tämäkin uusi avokki haluaa rikkoa miehensä perheen yhteisjoulun
Mistä näitä itsekkäitä naikkosia riittää?
Minä ihmettelen miksi tuo mies ei halua viettää avovaimonsa kanssa kahdestaan joulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha. En ole tuo ylempi mutta mun sisko vihaa mua ja ihan molemminpuolista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni mitään. Äitini kuvailee tilannetta sisaruskateudeksi eli siskon mielestä minulla on kaikki paremmin kuin hänellä. Käyn (vihaan työtäni) töissä, terve lapsi, lukemattomia vastoinkäymisiä kuten muillakin.
Hän ei käy töissä, erityislapsi, kaikki vastoinkäymiset siloiteltu yhteiskunnan tai vanhempien taholta.
Ei siihen muuta tarvittu.
Enpä muista, koska viimeksi olisin nähnyt aloituksen, jota on alapeukitettu yhtä paljon kuin tätä..
Suurin osa kommentoijista on tunne-elämältään sairaita ja älyllisesti heikkolahjaisia.
Kaikki eivät pidä kaikista. Tekin sanoisitte, jos kyse olisi miehestä, etteivät kemiat kohtaa, vaikkette edes tajua, mitä sillä tarkoitatte.
Antakaa ap:n pitää tunteensa, ne ovat ihan yhtä arvokkaita kuin teidänkin, paitsi kun hyökkäätte susilaumana yhden kimppuun. Silloin te vajoatte alkeelliseen lynkkausmoodiin.
Ap: ei sinun ole pakko tykätä hänestä. "Kiitos kutsusta, mutta on muuta tekemistä". Ei sinun tarvitse kertoa, mitä se muu on. Jokainen voi aina kohteliaasti kieltäytyä, kun ei huvita, eikä ole mitään tilivelvollisuutta muille.
Ja jatkossa voisi ehkä kannattaa estää tämä henkilö yhteystiedoista. Sekä puhelut, tekstarit että whatsapp. Niin minä tein exälleni hänen häirittyä minua toistuvasti. Yhteystieto on tallessa esim. lapsille sattuvia hätätilanteita varten, mutta mitään yhteydenpitoa minun ei tarvitse sallia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että voi olla tuollaista inhoa ihmistä kohtaan jonka on tavannut vain neljästi eikä silloinkaan ole edes keskustellut toisen kanssa.
se vaan on vastenmielinen. Olen kyllä puhunut sen kanssa, mutta hyvin neutraalisti ja mahdollisimman vähän. Kaikista ei vaan voi pitää.
Ei millään pahalla, mutta kyllä se sinä tässä olet se vastenmielinen. Sen huomaa tavastasi vastailla ihmisille tässä ketjussakin.
Vierailija kirjoitti:
Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.
Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.
Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡
No, eikö vehkeesi toimi?
Hyi, miten rumasti sinä puhut. Taitaa kuulua roskasakilla asiaan tuo hirveä kiroilu.
Vierailija kirjoitti:
Minun miehelläni on siskona AP:n kaltainen ihminen. Olen uskossa ja tapasin mieheni hänen kiinnostuttuaan asiasta ja tultuaan uskoon. Tämä on selvästi yksi asioista, jotka siskoa ärsyttävät. Pukeudin ja meikkaan siististi ja hillitysti, en ole ”räväkkä” mutta en hissukkakaan, kunnioitan toisten mielipiteitä ja vakaumuksia ja puhun omistani vain kysyttäessä. En siis keksi itsestäni mitään erityisen ärsyttäviä piirteitä, olen peruskohtelias ja käyttäydyn tavallisesti.
Miehen sisko tapaa minua pitkin hampain jouluna, ja puhuu minusta edelleen veljensä tyttöystävänä. Olemme olleet yhdessä 7 vuotta, joista 5 naimisissa.
Kuulostat ihan fiksulta uskovalta, minäkään en yritä "käännyttää" ketään. Outoa, että joitakin usko ärsyttää noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mielestäni mitään. Äitini kuvailee tilannetta sisaruskateudeksi eli siskon mielestä minulla on kaikki paremmin kuin hänellä. Käyn (vihaan työtäni) töissä, terve lapsi, lukemattomia vastoinkäymisiä kuten muillakin.
Hän ei käy töissä, erityislapsi, kaikki vastoinkäymiset siloiteltu yhteiskunnan tai vanhempien taholta.
Ei siihen muuta tarvittu.
Nyt otatte erityislapsen jouluksi hoitoon
Siskolle kylpylälahjakortti.
Siskollasi on vaikeaa..AUTA!
Ihana sisko, joku kateuskompleksi lapsuudesta tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä naisessa on niin vastenmielistä? Jospa hän haluaa että tulisitte paremmin toimeen keskenänne? Mitä sinulla olisi sitä vastaan?
Joistakin ihmisistä ei vain pidä, vaikka ne olisi kuinka mukavia tahansa. Hyväksyn kyllä heidän suhteen, kiva juttu että veli löysi itselleen uuden tyttöystävän. Itse en vain pidä hänestä enkä halua olla tekemisissä. Veljen exän kanssa tulin toimeen ja olin hetken ajan jopa kaveri sille. Tää uusi vaan on sellainen johon en edes halua tutustua, jotain vastenmielistä siinä van on.
Toisin sanoen menetit hyvän ystävän kun veli erosi eksästään ja käännät kielteiset tunteet tähän uuteen? Mulla kävi miehen kaverin kanssa samalla tavalla. Tultiin sen kaverin entisen tyttöystävän kanssa hyvin toimeen ja meillä oli paljon yhteistä. Uusi oli pettymys. Ei sellainen, jonka kanssa olisin voinut koskaan ystävystyä, mutta olisin ehkä voinut vähän enemmän yrittää tulla toimeen. Minun takiani myös miehellä kaverisuhde hiipui vaikka en sitä halunnut, en vain halunnut mennä pariskuntapareina samaan tapaan kuin ennen.
veljen ex ei ollut ystävä vaan kaveri. Olen sitä ihmistyyppiä joka pitää ystäviä ja kavereita eri asiana. Kyse ei ole siitä, että olisi jotain tuon tyylistä kielteisiä tunteita. En vain pidä siitä ihmisestä.
Ikävää että olet nainen. Minä kävin veljeni tyttöystävän luona usein. Oltiin ehkä hieman varomattomia, koska tyttö tuli raskaaksi.... On se silti ihan reipas poika, hyvinkin, isänsä näköinen. Minä sain reippaan kummipojankin.... :)