Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen tyttöystävältä tuli whatsapissa viesti

Vierailija
28.11.2018 |

Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.

Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.

Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡

Kommentit (157)

Vierailija
1/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan "kiitos, mutta on jo sovittu muuta menoa. palataan joskus toisella kertaa asiaan."

Vierailija
2/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun täytyy mennä lauantaisaunaan

ei kerkeä enää perua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs nyt tekosyitä keksimään. Vastaat vaan, että "kiitos kutsusta, mutta valitettavasti en pääse osallistumaan".

Vierailija
4/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, mun täytyy pestä hiukset. Yritetään uudestaan joku toinen kerta.

Vierailija
5/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko avuton? Sanot, että muuta menoa, joten ei kerkeä. Itse teen tuota joskus kavereillekkin, jos en jaksa nähdä. Aikuinen kyllä ymmärtää sanoa tuohon ”ok, joku muu kerta sit”.

Vierailija
6/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hoh, eipä näköjään veli ja sen tyttöystävä kauheasti menetä, jos asenne on tuo.

Itse asiaan: kiität lyhyesti, sanot ettet pääse tulemaan ja toivotat mukavia juhlia.

Vierailija
7/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No - vastaat kohteliaasti kutsuun ja kieltäydyt siitä. Jos ei ole pokkaa sanoa, ettei huvita tulla, keksi joku tilanteeseen sopiva tekosyy.

Kyllä mahtaakin tyttöystävä sinua raivostuttaa, kun noin raivokkaan aloituksen sait aikaan :D Hän tuskin on "kaivanut" numeroasi mistään, vaan veljesi on ehkä antanut sen hänelle vapaaehtoisesti ja viestin lähettäminen ja lähettäjä on yhteinen idea - voihan olla, että ovat vaistonneet vastentahtoisuutesi tutustua, ja yrittävät näin. Mutta eipä näköjään käy.

Vierailija
8/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, ei ole pakko tulla.

T. veljesi tyttöystävä

Vierailija
9/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi on varmaan sanonut, että kun sisko on tuollainen sosiaalisesti kyvytön mököttäjä, niin voisitko yrittää ottaa porukkaan että raukka saisi vähän sisältöä elämäänsä.

Vierailija
10/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kutsusta. Mulla on kana uunissa en tällä kertaa pääse.

Vierailija
11/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä naisessa on niin vastenmielistä? Jospa hän haluaa että tulisitte paremmin toimeen keskenänne? Mitä sinulla olisi sitä vastaan?

Minusta tässä haisee kettu ja pihlajanmarjat. Tyttö kiinnostaisi itseäkin, mutta veli meni ja pokkasi. Kelmi!

Vierailija
12/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika kauhealta ihmiseltä. Kaikista ei tarvitse pitää, mutta epäkohteliaaksi ei ole syytä heittäytyä. Veljen tyttöystävä yrittää selvästi olla ystävällinen ja parantaa väjenänne. Vaikka et hänestä ihmisenä pitäisi, voit silti kunnioittaa hänen lähestymisyritystään. Jos kerta kaikkiaan haluat jättää menemättä, kieltäydyt kohteliaasti. Mihinkään näpäyttelyyn et ryhdy, nolaat sillä vain itsesi (entistä enemmän).

Vierailija
13/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy veljeä ja tyttöystävää. Varmaan tosiaan yhdessä päättäneet viimeisen kerran yrittää, josko onnistuisi edes jotakuinkin normaalien välien luominen siskoon. No, eivätköhän tuosta nyt viimeistään tajua, ettei kannata. Heidän onnekseen voi kyllä aloituksestasi päätellä, että eivät menetä yhtään mitään. Onneksi päässevät lopullisesti tuollaisesta höyrypääsä eroon.

Vierailija
14/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen kyselee taas tekosyytä. Sitten ihmettelee ensi vuoden puolella, että eikö nuo edelleenkään tajua, etten halua viettää aikaa heidän kanssaan. No eivät tietenkään tajua, kun keksit tekosyitä.

Mitä jos ilmoittaisit, että "Kiitos kutsusta, en kuitenkaan välitä tulla. Mukavaa iltaa teille." Tai jotain muuta ihan ilman mitään tekosyitä?

Vierailija
15/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen kyselee taas tekosyytä. Sitten ihmettelee ensi vuoden puolella, että eikö nuo edelleenkään tajua, etten halua viettää aikaa heidän kanssaan. No eivät tietenkään tajua, kun keksit tekosyitä.

Mitä jos ilmoittaisit, että "Kiitos kutsusta, en kuitenkaan välitä tulla. Mukavaa iltaa teille." Tai jotain muuta ihan ilman mitään tekosyitä?

Just näin! Tekosyy on vaan kauniimpi sana valehtelulle.

Vierailija
16/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että ap:sta on tulossa yksinäinen kärttyisä akka

Vierailija
17/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuohon tarvitse mitään tekosyytä keksiä. "kiitos kutsusta, mutta minulla on jo muita suunnitelmia" riittää. Siitäkin huolimatta, että se "muu suunnitelma" saattaisi olla tyyliä ilta sohvalla käsi sipsikulhossa telkkaria tuijottaen.

Vierailija
18/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuohon tarvitse mitään tekosyytä keksiä. "kiitos kutsusta, mutta minulla on jo muita suunnitelmia" riittää. Siitäkin huolimatta, että se "muu suunnitelma" saattaisi olla tyyliä ilta sohvalla käsi sipsikulhossa telkkaria tuijottaen.

Mutta edelleen ap antaisi ymmärtää, että kyllä hän tulisi, ellei olisi muita suunnitelmia. Todellisuudessa hän ei aio jatkossakaan mennä vastaaviin tilaisuuksiin. Miksi ei siis voi suoraan sanoa sitä? "Kiitos kutsusta, en ole kiinnostunut tutustumaan sinuun paremmin, mutta toivotan sinulle/teille kaikkea hyvää." Jotain tuollaista, niin ei tarvitse taas muutaman kuukauden kuluttua raivota palstalla, kun joku ihminen ystävällisyyttään haluaa kutsua ap:n käymään.

Vierailija
19/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan poikaystäväni siskolta. Hänellä on ollut alusta alkaen jotain seurusteluamme vastaan tai oikeammin minua vastaan.  Esimerkiksi hän piti sitä outona kun nauroin hänen vitsilleen eli minun olisi kuulunut olla hiljaa kun muut saivat nauraa hänen jutuilleen. Tuntuu, että hän on mustasukkainen veljestään. Alle 30-vuotiaita olemme. Oletko pikkusisko?

Vierailija
20/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä miten aletaan nyppimään ihmistä ja hänen ominaisuuksiaan, tietämättä yhtään mikä hänen tilanteensa on ja mitä kaikkea muuta asiaan liittyy.

Jos teillä on vastaus hänen kysymykseensä, antakaa se. Jos haluatte vain haukkua hänen asennettaan, ajatuksiaan, sanomisaan tai tekemisiään, katsokaa peiliin ennenkuin painatte sitä "lähetä" -kenttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme