Veljen tyttöystävältä tuli whatsapissa viesti
Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.
Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.
Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan pitänyt veljen eksästä, mutta kyllä minä kävin heidän luona kylässä kutsusta ihan jo veljeni takia. Kälyn kanssa ymmärrettiin ettei meistä ystäviä tule, mutta käyttäydyttiin asiallisesti muiden perheenjäsenten takia.
Olet tavannut veljesi tyttöystävän neljä kertaa ja heti alusta olet vältellyt puhumasta hänelle. Miten lähes tuntematon ihminen voi vaikuttaa sinun tunteisiin noin paljon? Sinullahan voi mennä välit myös veljeesi?veli voi pitää välit kunnossa helposti. Riittää kun tulee perhetapaamisiin yksin tai "käly" lähtee siksi aikaa pois kun käyn siellä. Elämä on valintoja ja minä valitsen olla olematta missään tekemisissä sen naisen kanssa.
Ihanko meinasit komentaa kälyn pois kotoaan, kun arvon rouva saapuu veljensä luo kylään. Ja miten aiot estää kälyn tulemisen perhetapahtumiin? Pysy sinä vaan poissa niistä perhetapahtumista ilmapiiriä huonontamasta.
Vierailija kirjoitti:
Veljesi on varmaan sanonut, että kun sisko on tuollainen sosiaalisesti kyvytön mököttäjä, niin voisitko yrittää ottaa porukkaan että raukka saisi vähän sisältöä elämäänsä.
Voihan ap olla mies.
No laita vaan viesti että on muuta menoa. Että et pääse. Minulle teki muutaman vuoden poikaystävän äiti noin ja kyllä tuli perille että ei halua minua perheensä osaksi. Oli ahdistavia pyhiä jotka vietin yksin koska omaa lapsuudenperhettä ei ollut. Erosin tästä mammanpojasta ja onneksi sain lapset ihan toisen miehen kanssa. Mutta ymmärrän kyllä että kaikki sukuun tunkeutujat ei nappaa mutta koetan itse olla asiallisissa väleissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljesi on varmaan sanonut, että kun sisko on tuollainen sosiaalisesti kyvytön mököttäjä, niin voisitko yrittää ottaa porukkaan että raukka saisi vähän sisältöä elämäänsä.
Voihan ap olla mies.
Vaikea uskoa, että mies käyttäytyisi ja reagoisi tuolla tavalla. Kyllä tuo on akkojen käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan ap olla mies.
Vaikea uskoa, että mies käyttäytyisi ja reagoisi tuolla tavalla. Kyllä tuo on akkojen käytöstä.
Tää
Kröhöm. Veljeshän on sitkeiden huhujen mukaan tuhkaboltsi ja ei tosiaan savua ilman tulta.
Olemme nyt miettineet sitä mahdollisuutta, että sinä lainaat rouvalleni siemeniä. Rouva haluaa kuitenkin nähdä, ootko ihan täyspäinen ennen kuin antaa sun ruikkia muumimukiinsa.
Eli tuu ny ihmeessä paikalle! Tai sitten meidän on pyydettävä isää hätiin.
t. veljes
Musta ois törkeää jos ihminen jolle minä itse en ole numeroani antanut, lähettäis mulle viestin, varsinkin kun olen kaikille sanonut että sitä numeroa ei luovuteta kenellekään mistään syystä.
Menis numero vaihtoon sillä hetkellä.Ja on mennytkin.
Oletko harkinnut, että voisit kuitenkin mennä paikalle ja käyttää tilanteen hyväksesi tässä sodassa inhoamaasi ihmistä vastaan?
Jos pääset vihollisesi kotiin, niin siellä on hyvä mahdollisuus esim. tärvellä jotain kaapissa olevia vaatteita tai rikkoa/varastaa jotain tavaroita. Jos haluaa aiheuttaa paljon mielipahaa, kannattaa pyrkiä hetkeksi eroon muusta seurueesta ja käyttää vähän aikaa siten, että voi penkoa tavaroita huolella ja etsiä tuhottavaksi sellaiset, joilla todennäköisesti on paljon tunnearvoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sun veljes näitä jotka vaihtaa usein tyttöystävää ja se seurustelu on aina alusta lähtien ihan supervakavaa? 🤔
Ei niihin kaikkiin voi jaksaa tutustua: yhden kun oppii tuntemaan niin se on yleensä jo lopun alkua. Vanha pihalle ja uusi emäntä sisälle ja sit taas tutustumaan! Ja niistä existähän ei saa puhua sitten enää ja ei ainakaan olla väleissä!
Joskus kerään heidät kaikki yhteen, vielä muutama vuosi niin on varmasti 10 kasassa..
No tuskin on jos ovat jo kaksi vuotta yhdessä olleet...
Mun veljen ex-vaimo ei tykännyt musta vaikka mä tykkäsin kyllä siitä. Nyt sillä on taas uus avovaimo ja lapsi tuloillaan. Kaikki tapahtui parissa kuukaudessa. Tuo eka liittokin meni pikakelauksella hänellä. Ainakin tää 2.vaihtoehto näyttää sietävän eikä ole mustis minusta, mutta se vaimo silloin aiemmin oli mustis musta. En saanut olla isoveljeeni yhteydessä. Nykyisin voidaan jokapäivä soitella.
t. sisko
Vierailija kirjoitti:
Musta ois törkeää jos ihminen jolle minä itse en ole numeroani antanut, lähettäis mulle viestin, varsinkin kun olen kaikille sanonut että sitä numeroa ei luovuteta kenellekään mistään syystä.
Menis numero vaihtoon sillä hetkellä.Ja on mennytkin.
Samaa mieltä. Tosi tungettelevaa.
Et ole se sisarus selkeästi. Ap olet selkeästi mustasukkainen puoliso ja sait hepulit, koska veljesi tyttöystävä laittoi viestiä puolisollesi.
Mä tulen toimeen puolisojen sisarusten ja heidän kumppaneidensa kanssa ja laitellaan rennosti viestejä toisillemme. Siitä ei kenenkään tarvitse olla mustis. Tämä veli on voinut saada alkunsa siitä, että tämä veli on kannustanut tyttöystävää ottamaan yhteyttä ja tutustumaan.
Höpsö
Hahahahahha kirjoitti:
Et ole se sisarus selkeästi. Ap olet selkeästi mustasukkainen puoliso ja sait hepulit, koska veljesi tyttöystävä laittoi viestiä puolisollesi.
Mä tulen toimeen puolisojen sisarusten ja heidän kumppaneidensa kanssa ja laitellaan rennosti viestejä toisillemme. Siitä ei kenenkään tarvitse olla mustis. Tämä veli on voinut saada alkunsa siitä, että tämä veli on kannustanut tyttöystävää ottamaan yhteyttä ja tutustumaan.
Höpsö
korjaan: tämä viesti on voinut saada alkunsa..
Sori.
Hahahahahha kirjoitti:
Höpsö
hemmetti en sitten osaa kirjoittaa!!! Sit hepulit koska miehesi veljen tyttöystävä laittoi miehellesi viestiä. Olet ap selkeästi mustasukkainen nainen. ANTEEKSI KUN EN OSAA KIRJOTTAA.
Siitä tiedät että kyseessä on provo, kun joku tekee erittäin negatiivissävyisen avauksen aivan liian yksityiskohtaisesti ja tunnistettavasti.
Luojan kiitos miehelläni on vain veljiä 😂😂 ja heidän vaimonsa mahtavia tyyppejä. Olen huojentunut. Koittaisin kyllä tulla toimeen vaikka en pitäisikään. Olen hieman ymmälläni, koska en itse voisi vihata ketään sen perusteella että nähnyt vain pari krt, jos ei edes tunne!
Ap on mustasukkainen tai kateellinen veljensä kauniille uudelle tyttikselle.
Toivottavast ne eivät kutsu sua uudelleen.. en kyllä tollasta ihmistä kutsuihi edes omiin hautajaisiini 🙄 tunnekylmä...