Veljen tyttöystävältä tuli whatsapissa viesti
Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.
Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.
Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡
Kommentit (157)
Vaikuttiko tämä uusi tyttöystävä jotenkin veljen eroon aiemmasta tyttöystävästä? Kun ap piti veljen eksästä kerran.
Kuulostat ihan sekopäältä, ap. Miksi vihaat veljesi vaimoa noin paljon jos et ole edes tavannut häntä kuin muutaman kerran eikä hän ole tehnyt sinulle mitään pahaa?
"Minulla on joulukinkku uunissa juuri tuolloin, joten valitettavasti en pääse paikalle".
Miten kukaan voi suuttua noin paljon siitä että saa kutsun? Aina voi kieltäytyä.
Joko vastaat, kuten kaikki ovat jo neuvoneet eli kiität kutsusta, mutta sanot olevan muuta menoa silloin. Tai sitten toteat, että veljesi vuoksi annat mahdollisuuden kyseiselle naiselle ja todella tutustut häneen paremmin. Kenties mielesi hänestä muuttuu tai jos ei, saatat ainakin tajuta, ettei se nyt niin kamalaa ole jos vietät välillä pari tuntia aikaa samassa tilassa. Itse en ainakaan voisi nähdä muuta vaihtoehtoa kuin jälkimmäisen, ellen pitäisi veljeni kumppanista, koska rakastan veljeäni ja tahdon kunnioitta sitä kautta kaikkia hänelle tärkeitä ihmisiä ja asioita mikäli ne eivät ole hänelle tyyliin hengenvaarallisia. Jos kumppani siis olisi joku väkivaltainen hullu tai sarjamurhaaja niin sitten olisi poikkeus.
Hei, en pääse tulenmaan kun pelkään outoja ihmisiä enkä halua sinua lapsuudenperheeseemme.
T: keskenkasvuiseksi jäänyt
Tyypillinen herneen nenään vetänyt sisko, kun veli on ilman hänen lupaansa eronnut exästään, joka sentään oli siskonkin kaveri. Nyt sitten on sitä mieltä, että uusi veljen tyttis on kamala. Ymmärrätkö ap yhtään kuinka lapsellista sinun käytöksesi on ja todennäköisesti myös veljesi silmissä? Veljesi tekee omat valintansa, sinun päätöksiäsi ne eivät ole. Olet neljä kertaa nähnyt , etkä edes keskustele hänen kanssaan, mitään muuta syytä tähän ei tosiaan ole kuin se, että veljesi erosi ilman sinun lupaasi, jota hän ei todellakaan tarvitse. Mitä jos katsoisit peiliin ja kasvaisit aikuiseksi.
Oiskohan AP vaikkapa mies (kun sukupuolesta ei kerrottu mitään) ja ihastunu veljensä tyttöystävään ??
Vierailija kirjoitti:
Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.
Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.
Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡
Miksi näihin pitäisi olla aina joku tekosyy? Laita vaan lyhyt viesti takaisin; ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mustasukkainen veljestäsi? Kun et olekaan itse veljesi elämän nainen?
En ole. En vain pidä siitä naisesta. Mainitsin jo aiemmin, että olin jopa veljeni exän kaveri. Kyse ei ole siitä, että olisin mustasukkainen veljestä, vaan siitä että en pidä siitä naisesta enkä halua olla edes samassa tilassa sen kanssa.
Tuo on kyllä hyvin voimakas reaktio ottaen huomioon, että olette nähneet vain neljä(?) kertaa. Onko tyttöystävä siis tehnyt jotain vai onko kyse pelkästään sinun alitajunnastasi? Muistuttaako hän jotain inhoamaasi tyyppiä tai jotakuta, joka on aiemmin kohdellut sinua väärin? Oletko kuullut jotain juttuja hänestä tai googlettamalla saanut jotain epämääräistä selville?
En mä tiedä. Kun tapasin sen ensimmäisen kerran, niin mulle vaan tuli jotenkin todella kuvottava olo kyseisestä ihmisestä. Ei ole tehnyt mitään pahaa, ei muistuta ketään jota inhoaisin, en ole googlettanut tai mitään. En vain pidä kyseisestä ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, eläimistä puhutaan termillä-se. Kuulostat 13-vuotiaalta, joten toivon todellakin ettet oikeasti ole saanut kutsua illanistujaisiin. Et osaa edes kirjoittaa, saati sitten käyttäytyä.
no voi nyyh. Mun puolesta voit suksia vit*uun kyttäämästä kirjoitusvirheitä.
Vierailija kirjoitti:
Joko menette tai sovit toisen ajan. Tutustua aina kannattaa sukulaisiin vaikkei heistä pitäisikään. Yhteydenpitoa voi sitten muuten rajata ja yhteisestä sopimuksesta olla sitä mieltä että ei oikein tulla toimeen keskenämme/ollaan riidoissa/ei ole yhteisiä asioita mutta ei missään nimessä kokonaan katkaista yhteyksiä. Asiat voivat aina myös muuttua
en muuten mene. Olen varma että ne eroaa vuoden, viimeistään kahden sisällä. Ei järkeä muodostaa mitään sidettä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi ihan ensin. Sitten tiedät miten tuossa tilanteessa tulee toimia.
voi kuule, mä olen jo aikuinen ollut jo usean vuoden. Hoidin tilanteen kiittämällä kutsusta asiallisesti ja kerroin minulla olevan muita suunnitelmia.
Joku uusi viesti siltä tuli mutten lukenut sitä. Taidan estää sen niin ei tarvitse murehtia sen viesteistä.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista, että voi olla tuollaista inhoa ihmistä kohtaan jonka on tavannut vain neljästi eikä silloinkaan ole edes keskustellut toisen kanssa.
se vaan on vastenmielinen. Olen kyllä puhunut sen kanssa, mutta hyvin neutraalisti ja mahdollisimman vähän. Kaikista ei vaan voi pitää.
Av:n pahikset; anoppi, aviomies ja veljen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko menette tai sovit toisen ajan. Tutustua aina kannattaa sukulaisiin vaikkei heistä pitäisikään. Yhteydenpitoa voi sitten muuten rajata ja yhteisestä sopimuksesta olla sitä mieltä että ei oikein tulla toimeen keskenämme/ollaan riidoissa/ei ole yhteisiä asioita mutta ei missään nimessä kokonaan katkaista yhteyksiä. Asiat voivat aina myös muuttua
en muuten mene. Olen varma että ne eroaa vuoden, viimeistään kahden sisällä. Ei järkeä muodostaa mitään sidettä siihen.
Aaa, siinä se syy tuli! Veljen exän kanssa olit kaveri, sit ne erosi ja menetit kaverin. Nyt pelkäät, että käy samoin ja haluat siksi pysyä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä kutsusta pitää kiitellä, kun koko kutsu vituttaa?
Ap on suuren luokan törkimys, mutta parempi tälle veljen tyttöystävälle saada se heti selville. Pahimmassa tapauksessa luulee jotain hyvää tästä ihmisestä vuosikaudet ennen kuin totuus selviää.
kai se pitää yrittää ilmaista kohteliaasti. Ja en muuten ole törkeä tai tyly ihminen. Vain tuota ihmistä kohtaan ja toivottavasti tajusi nyt jättää minut rauhaan. Opiskelee samaa alaa kuin minä, joten kai luulee siksi, että tultaisiin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttiko tämä uusi tyttöystävä jotenkin veljen eroon aiemmasta tyttöystävästä? Kun ap piti veljen eksästä kerran.
Ei. Veli oli sinkkuna vuoden ennen tätä tapausta.
Juu siis onhan noita. On se silti jotenkin erikoista. Tehdäänkö se inhoamispäätös jotenkin ulkonäön perusteella vai hajun vai miten?
Ap voisi kyllä varmaan tähän vastata.