Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen tyttöystävältä tuli whatsapissa viesti

Vierailija
28.11.2018 |

Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.

Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.

Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia et pidä veljesi tyttöystävästä?

Ilmeisesti hän ei ainakaan vihaa sinua koska yrittää saada kontaktia.

Vierailija
42/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko menette tai sovit toisen ajan. Tutustua aina kannattaa sukulaisiin vaikkei heistä pitäisikään. Yhteydenpitoa voi sitten muuten rajata ja yhteisestä sopimuksesta olla sitä mieltä että ei oikein tulla toimeen keskenämme/ollaan riidoissa/ei ole yhteisiä asioita mutta ei missään nimessä kokonaan katkaista yhteyksiä. Asiat voivat aina myös muuttua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait pissaviestin....

Vierailija
44/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä naisessa on niin vastenmielistä? Jospa hän haluaa että tulisitte paremmin toimeen keskenänne? Mitä sinulla olisi sitä vastaan?

Minusta tässä haisee kettu ja pihlajanmarjat. Tyttö kiinnostaisi itseäkin, mutta veli meni ja pokkasi. Kelmi!

Ite oot pervo jos tollanen haisee ekana. Ap todennäkösesti pelkästään veepää vanhapiika.

Vierailija
45/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi ihan ensin. Sitten tiedät miten tuossa tilanteessa tulee toimia.

Vierailija
46/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppimainen sisko kirjoitti:

Minun veljeni vaimo on vastenmielinen koska:

Istuu veljeni sylissä, kun sinne menee... Eivät pysty siis keittämään kahvia, koska sylikkäin. Kysyin veljeltäni, että istutteko sylikkäin kahdestaankin ollessanne "ei koskaan" vastasi veli.

On opettanut omat (jo alle kouluikäsenä huostaanotetut)-, samoin kuin yhteiset lapsensa kutsumaan veljeäni tolloksi.

Vetää röökiä ketjussa, vaikka veljeni ei ole koskaan tupakoinut.

Ei tee himassa mitään. Veljeni loukkasi taannoin jalkansa maratoonilla, niin eukko tuumas, että itse-aiheutettu... kärsikööt.

Veli tekee päivätöidensä lisäksi myös kotityöt ja ruuat. Akka ei tee mitään, koska vuorotyö.

On ollut kiva mennä kylään, kun akka on lähteny iltavuoroon. Koko päivän kotona loisimisen jälkeen kämppä on kuin hävityksenhelvetti.

Veli sitten anteeksipyydellen siistii paikkoja...

Ja tämä veljeni on veljessarjan komein ja kiltein. Olisi kyllä ansainnut paremman vaimon.

En ole Ap mutta ymmärrän NIIN hyvin veljen puolison inhoamisen.

No ihan oikeasti ymmärrät itsekkin että veljesi on tollo. Tiedä mihin olis joutunut jos ei olis tomeraa emäntää pitämässä nyrkin ja hellan välissä. Tollanen "kiltteys" ei ole normaalia. Aikuisen ihmisen on kyettävä pitämään puolensa.

Vierailija
47/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että voi olla tuollaista inhoa ihmistä kohtaan jonka on tavannut vain neljästi eikä silloinkaan ole edes keskustellut toisen kanssa.

Vierailija
48/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan "kiitos, mutta on jo sovittu muuta menoa. palataan joskus toisella kertaa asiaan."

Näin mä ajattelin ensin laittaa.

Tässä on ongelmana vain on se, että olen käyttänyt tuota tekosyytä pari kertaa aiemmin. Eikö se ole liian läpinäkyvää/epäkohteliasta jos aina on jotain muuta?

Aiemmin kutsun on esittänyt veli ja maininnut jo niissä viesteissä, että saisin samalla tutustuttua enemmän "maijaan" ja olisi kiva pitkästä aikaa nähdä ja istua iltaa. Ei oo kivaa mun kannalta tämä.

Miksi sitten annat ymmärtää, että haluaisit palata toiste asiaan?

Perhesyyt. Ja olisihan se aika tylyä sanoa suoraan etten pidä sinusta älkää laittako viestiä.

Ok, perhesyistä haluat olla väleissä hänen kanssaan, joten sinä menet sinne illanistujaisiin. Pari tuntia elämästä, no big deal.

Vierailija
49/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tässä TAAS haluttiin viritellä keskustelua koko tilanteesta...

Ei muuten kukaan kysy neuvoa näin tökeröllä tavalla miten kieltäytyä kutsusta.

Vierailija
50/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole mitään muuta kuin provo. Ap haluaa, että mammat reagoi tuohon kohtaa, inhoan veljeäni vaimoa. Ei muuta, jokainen muu osaa vastata Kiitos kutsusta, minulla on valitettavasti muuta menoa.

Vierailija
51/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaiset neljä kertaa nähnyt ja vältän puhumasta... 🤣

Ongelma taitaa olla se, ettet pidä ihmisistä yleensäkään?

Vierailija
52/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hoh, eipä näköjään veli ja sen tyttöystävä kauheasti menetä, jos asenne on tuo.

Itse asiaan: kiität lyhyesti, sanot ettet pääse tulemaan ja toivotat mukavia juhlia.

Eli taas esitetään jotain muuta ku mitä ollaan ja ajatellaan... hohhoijaa. Eikö tästä olis jo pikkuhiljaa meidän naisten päästävä eroon?

Vierailija
53/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat todella epäkypsältä, parempi vaan veljellesi ja sen tyttöystävälle jos eivät näe sinua usein.

Vierailija
54/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mustasukkainen veljestäsi? Kun et olekaan itse veljesi elämän nainen?

En ole. En vain pidä siitä naisesta. Mainitsin jo aiemmin, että olin jopa veljeni exän kaveri. Kyse ei ole siitä, että olisin mustasukkainen veljestä, vaan siitä että en pidä siitä naisesta enkä halua olla edes samassa tilassa sen kanssa.

Mikset? Kaikki odottavat kieli pitkällä perusteluja. Et voi väittää jotain ihmistä vastenmieliseksi ilman syytä. Tai sitten olet itse todella erikoinen ihminen.

Vierailija
55/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä kutsusta pitää kiitellä, kun koko kutsu vituttaa?

Ap on suuren luokan törkimys, mutta parempi tälle veljen tyttöystävälle saada se heti selville. Pahimmassa tapauksessa luulee jotain hyvää tästä ihmisestä vuosikaudet ennen kuin totuus selviää.

Vierailija
56/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaiset neljä kertaa nähnyt ja vältän puhumasta... 🤣

Ongelma taitaa olla se, ettet pidä ihmisistä yleensäkään?

No shit, Sherlock! Ap:han sanoi selvästi tuon itsekin, ettei pidä ko. ihmisestä.

Vierailija
57/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen kyselee taas tekosyytä. Sitten ihmettelee ensi vuoden puolella, että eikö nuo edelleenkään tajua, etten halua viettää aikaa heidän kanssaan. No eivät tietenkään tajua, kun keksit tekosyitä.

Mitä jos ilmoittaisit, että "Kiitos kutsusta, en kuitenkaan välitä tulla. Mukavaa iltaa teille." Tai jotain muuta ihan ilman mitään tekosyitä?

Tuo oli paras neuvo!

Vierailija
58/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että voi olla tuollaista inhoa ihmistä kohtaan jonka on tavannut vain neljästi eikä silloinkaan ole edes keskustellut toisen kanssa.

Oivoi, ei tarvita edes neljää kertaa. Minun tuleva anoppini sanoi kahden tapaamiskerran jälkeen, että jos teille tulee ero niin ei se ainakaan ole Miken syy... Emme olleet edes ehtineet vihille. Tänä vuonna vietämme hopeahäitä, mutta ei oo enää anoppi näkemässä, olisi varmaan ihan myrtsinä.

Vierailija
59/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kutsusta, mutta terapeuttini on kehoittanut minua välttämään ihmiskontaktia sillä aikaa kun koitan päästä vihanhallintaongelmistani eroon."

Vierailija
60/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos kutsusta, mutta nypin kulmakarvojani silloin."

"Kiitos kutsusta, mutta olen mustasukkainen veljestäni enkä halua tutustua sinuun. Veljeä olis kyllä ollut kiva nähdä, sano terkut."

Onhan tuossa vaihtoehtoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä