Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veljen tyttöystävältä tuli whatsapissa viesti

Vierailija
28.11.2018 |

Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.

Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.

Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan "kiitos, mutta on jo sovittu muuta menoa. palataan joskus toisella kertaa asiaan."

Näin mä ajattelin ensin laittaa.

Tässä on ongelmana vain on se, että olen käyttänyt tuota tekosyytä pari kertaa aiemmin. Eikö se ole liian läpinäkyvää/epäkohteliasta jos aina on jotain muuta?

Aiemmin kutsun on esittänyt veli ja maininnut jo niissä viesteissä, että saisin samalla tutustuttua enemmän "maijaan" ja olisi kiva pitkästä aikaa nähdä ja istua iltaa. Ei oo kivaa mun kannalta tämä.

Vierailija
22/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan "kiitos, mutta on jo sovittu muuta menoa. palataan joskus toisella kertaa asiaan."

Tässä on ongelmana vain on se, että olen käyttänyt tuota tekosyytä pari kertaa aiemmin. Eikö se ole liian läpinäkyvää/epäkohteliasta jos aina on jotain muuta?

Aiemmin kutsun on esittänyt veli ja maininnut jo niissä viesteissä, että saisin samalla tutustuttua enemmän "maijaan" ja olisi kiva pitkästä aikaa nähdä ja istua iltaa. Ei oo kivaa mun kannalta tämä.

No sano suoraan veljelle, että Maijaan tutustuminen ei kiinnosta. Pääsetpähän piinasta kertaheitolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on hyvä esimerkki siitä miten aletaan nyppimään ihmistä ja hänen ominaisuuksiaan, tietämättä yhtään mikä hänen tilanteensa on ja mitä kaikkea muuta asiaan liittyy.

Jos teillä on vastaus hänen kysymykseensä, antakaa se. Jos haluatte vain haukkua hänen asennettaan, ajatuksiaan, sanomisaan tai tekemisiään, katsokaa peiliin ennenkuin painatte sitä "lähetä" -kenttää.

Tässä on nyt jo kahteen kertaan sanottu, että ilmoittaa ihan ilman tekosyitä, ettei kiinnosta tutustua. Jostain syystä vastaukseni ei tunnu kelpaavan.

Vierailija
24/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko mustasukkainen veljestäsi? Kun et olekaan itse veljesi elämän nainen?

Vierailija
25/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veljeni vaimo on vastenmielinen koska:

Istuu veljeni sylissä, kun sinne menee... Eivät pysty siis keittämään kahvia, koska sylikkäin. Kysyin veljeltäni, että istutteko sylikkäin kahdestaankin ollessanne "ei koskaan" vastasi veli.

On opettanut omat (jo alle kouluikäsenä huostaanotetut)-, samoin kuin yhteiset lapsensa kutsumaan veljeäni tolloksi.

Vetää röökiä ketjussa, vaikka veljeni ei ole koskaan tupakoinut.

Ei tee himassa mitään. Veljeni loukkasi taannoin jalkansa maratoonilla, niin eukko tuumas, että itse-aiheutettu... kärsikööt.

Veli tekee päivätöidensä lisäksi myös kotityöt ja ruuat. Akka ei tee mitään, koska vuorotyö.

On ollut kiva mennä kylään, kun akka on lähteny iltavuoroon. Koko päivän kotona loisimisen jälkeen kämppä on kuin hävityksenhelvetti.

Veli sitten anteeksipyydellen siistii paikkoja...

Ja tämä veljeni on veljessarjan komein ja kiltein. Olisi kyllä ansainnut paremman vaimon.

En ole Ap mutta ymmärrän NIIN hyvin veljen puolison inhoamisen.

Vierailija
26/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten annat ymmärtää, että haluaisit palata toiste asiaan?

Vierailija
27/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppimainen sisko kirjoitti:

Istuu veljeni sylissä, kun sinne menee... Eivät pysty siis keittämään kahvia, koska sylikkäin. Kysyin veljeltäni, että istutteko sylikkäin kahdestaankin ollessanne "ei koskaan" vastasi veli.

On opettanut omat (jo alle kouluikäsenä huostaanotetut)-, samoin kuin yhteiset lapsensa kutsumaan veljeäni tolloksi.

Ei tee himassa mitään. Veljeni loukkasi taannoin jalkansa maratoonilla, niin eukko tuumas, että itse-aiheutettu... kärsikööt.

Veli tekee päivätöidensä lisäksi myös kotityöt ja ruuat. Akka ei tee mitään, koska vuorotyö.

On ollut kiva mennä kylään, kun akka on lähteny iltavuoroon. Koko päivän kotona loisimisen jälkeen kämppä on kuin hävityksenhelvetti.

Ja tämä veljeni on veljessarjan komein ja kiltein. Olisi kyllä ansainnut paremman vaimon.

Annatko sinäkin kuitenkin hänen ymmärtää, että tulet kyllä mielellään käymään toisella kertaa, vaikka juuri nyt ei sovi?

Vierailija
28/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä naisessa on niin vastenmielistä? Jospa hän haluaa että tulisitte paremmin toimeen keskenänne? Mitä sinulla olisi sitä vastaan?

Joistakin ihmisistä ei vain pidä, vaikka ne olisi kuinka mukavia tahansa. Hyväksyn kyllä heidän suhteen, kiva juttu että veli löysi itselleen uuden tyttöystävän. Itse en vain pidä hänestä enkä halua olla tekemisissä. Veljen exän kanssa tulin toimeen ja olin hetken ajan jopa kaveri sille. Tää uusi vaan on sellainen johon en edes halua tutustua, jotain vastenmielistä siinä van on.

Vierailija
29/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herran tähden sentään. Eiköhän sitten kannattaisi ihan suoraan sanoa, että en halua tutustua, en halua nähdä, älkää kutsuko enää, jos tuntuu, että on niin hankalaa, kun yrittävät luoda sinuun normaaleja välejä. Tekosyitä keksimällä tuo tilanne vain jatkuu - kunnes toivottavasti ihan itsensä takia tajuavat antaa periksi ja jättää sinut keskenäsi kiukuttelemaan kuin huonosti kasvatettu teini.

Vierailija
30/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy veljeä ja tyttöystävää. Varmaan tosiaan yhdessä päättäneet viimeisen kerran yrittää, josko onnistuisi edes jotakuinkin normaalien välien luominen siskoon. No, eivätköhän tuosta nyt viimeistään tajua, ettei kannata. Heidän onnekseen voi kyllä aloituksestasi päätellä, että eivät menetä yhtään mitään. Onneksi päässevät lopullisesti tuollaisesta höyrypääsä eroon.

Hyvä vaan jos viimein tajuavat etten ole kiinnostunut pitämään välejä heihin. Menin oikeasti melkein shokkiin kun huomasin sen viestin. Oli niin odottamaton veto heiltä. Toivottavasti eivät enää laita mitään viestejä.

Vierailija
31/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen kyselee taas tekosyytä. Sitten ihmettelee ensi vuoden puolella, että eikö nuo edelleenkään tajua, etten halua viettää aikaa heidän kanssaan. No eivät tietenkään tajua, kun keksit tekosyitä.

Mitä jos ilmoittaisit, että "Kiitos kutsusta, en kuitenkaan välitä tulla. Mukavaa iltaa teille." Tai jotain muuta ihan ilman mitään tekosyitä?

Eihän tuohon tarvitse mitään tekosyytä keksiä. "kiitos kutsusta, mutta minulla on jo muita suunnitelmia" riittää. Siitäkin huolimatta, että se "muu suunnitelma" saattaisi olla tyyliä ilta sohvalla käsi sipsikulhossa telkkaria tuijottaen.

Mutta edelleen ap antaisi ymmärtää, että kyllä hän tulisi, ellei olisi muita suunnitelmia. Todellisuudessa hän ei aio jatkossakaan mennä vastaaviin tilaisuuksiin. Miksi ei siis voi suoraan sanoa sitä? "Kiitos kutsusta, en ole kiinnostunut tutustumaan sinuun paremmin, mutta toivotan sinulle/teille kaikkea hyvää." Jotain tuollaista, niin ei tarvitse taas muutaman kuukauden kuluttua raivota palstalla, kun joku ihminen ystävällisyyttään haluaa kutsua ap:n käymään.

Arvaa tekisikö mieli sanoa päin naamaa juuri noin? Tässä on ongelmana myös se, että muu perhe (vanhemmat, toinen veli ja sisko ja jopa serkut) tulee hyvin toimeen ja hyväksyvät perheeseen sen jne. Joten pelkään että myös mun oletetaan pitävän siitä. En haluaisi polttaa välejä koko perheeseen sen takia etten pidä tuosta naisihmisestä.

Vierailija
32/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen se nainen sitten on? Mitä se on tehnyt?

Vierailija
33/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ihan poikaystäväni siskolta. Hänellä on ollut alusta alkaen jotain seurusteluamme vastaan tai oikeammin minua vastaan.  Esimerkiksi hän piti sitä outona kun nauroin hänen vitsilleen eli minun olisi kuulunut olla hiljaa kun muut saivat nauraa hänen jutuilleen. Tuntuu, että hän on mustasukkainen veljestään. Alle 30-vuotiaita olemme. Oletko pikkusisko?

Aijaa, arvaa kiinnostiko sun viesti? Veljesi tyttöystävä ei pidä sinusta. Se on tuskaa, kun pitää viettää perhetapaamisia ja sitten sinne tulee ihminen ketä halveksit. Se voi oireilla juuri noin.

Vierailija
34/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. En vain pidä siitä naisesta. Mainitsin jo aiemmin, että olin jopa veljeni exän kaveri. Kyse ei ole siitä, että olisin mustasukkainen veljestä, vaan siitä että en pidä siitä naisesta enkä halua olla edes samassa tilassa sen kanssa.

Vierailija
35/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvahan aikuiseksi.

Vierailija
36/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten annat ymmärtää, että haluaisit palata toiste asiaan?

Perhesyyt. Ja olisihan se aika tylyä sanoa suoraan etten pidä sinusta älkää laittako viestiä.

Vierailija
37/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppimainen sisko kirjoitti:

Veljen tyttöystävä ottaa aamulla suihin ja illalla pannaan koreasti

Vierailija
38/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisiin on pidettävä yhteyttä.

Jumala on taivaassa.

Armeijaan on mentävä.

Miehellä on lyhyt tukka ja naisella pitkä

Isää ja Äitiä on kunnioitettava

Vierailija
39/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole. En vain pidä siitä naisesta. Mainitsin jo aiemmin, että olin jopa veljeni exän kaveri. Kyse ei ole siitä, että olisin mustasukkainen veljestä, vaan siitä että en pidä siitä naisesta enkä halua olla edes samassa tilassa sen kanssa.

Tuo on kyllä hyvin voimakas reaktio ottaen huomioon, että olette nähneet vain neljä(?) kertaa. Onko tyttöystävä siis tehnyt jotain vai onko kyse pelkästään sinun alitajunnastasi? Muistuttaako hän jotain inhoamaasi tyyppiä tai jotakuta, joka on aiemmin kohdellut sinua väärin? Oletko kuullut jotain juttuja hänestä tai googlettamalla saanut jotain epämääräistä selville?

Vierailija
40/157 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossa kertoi, että haluaisi tutustua minuun paremmin ja esitti kutsun heidän järjestämiin illanistujaisiin, jotka on tulevana lauantaina.

Siis mitä vittua!? Ensinnäkään en ole antanut numeroani sille, joten todella mautonta kaivaa mun numero joltain muulta (todennäköisesti veljeltä) ja sitten laittaa viesti. Ja kyllä, en pidä kyseisestä ihmisestä, kokonaiset neljä kertaa olen nähnyt hänet tässä parin vuoden aikana ja silloin olen neutraali ja vältän puhumasta sille.

Olen ottanut etäisyyttä veljeenkin, kun en halua olla edes samassa tilassa sen naisen kanssa. Luulin, että viesti olisi mennyt perille, mutta ei näemmä ole. Mikä olisi hyvä tekosyy kieltäytyä illanistujaisista? Ajattelin vaan jättää vastaamatta viestiin mutta kun saatana menin lukemaan sen niin nyt pitää vastata jotain 😡

Ap, eläimistä puhutaan termillä-se. Kuulostat 13-vuotiaalta, joten toivon todellakin ettet oikeasti ole saanut kutsua illanistujaisiin. Et osaa edes kirjoittaa, saati sitten käyttäytyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi