Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka meni halpaan ja uskoi Black Friday huijaukseen?

saippuakauppias
27.11.2018 |

Nyt se on todistettu. Kauppiaat huijavat hyväuskoisia asiakkaitaan ihan kybällä.

"SK: Pesukone ja tietokone maksoivat Black Fridayna enemmän kuin tavallisesti – hintoja veivattiin ostospäivän alla"
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005913389.html

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteita joiden hinnasta olin oikein hyvin selvillä ja sain alennusta n 30 %. Viime vuonna tilasin auton varusteita ja sain alennusta lähes 40 %. Pitää olla vain itse tarkkana ja seurata hintoja sekä tehdä vertailuja.

Vierailija
22/25 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hintatietoinen osaa välttää nuo ansat ja oli siellä oikeasti hyviäkin alennuksia 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kaksi Iphone 6s, rahaa meni 500e en ainakaan missään ole halvemmalla nähnyt, joten ei tunnu että olis huijattu.

Ei tunnu, vaikka ostit iPhonet? 

Toisaalta, jos tulee huijatuksi "älä osta mitään -päivänä", niin se on itseaiheutettua.

Vierailija
24/25 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupasta menee kysymään, millonka niillä on asiakkaille parhaat tarjoukset, niin ne on tietenkin just tänään! Ei ne kerro totuutta.

Vierailija
25/25 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran menin lankaan, että kiertelin hiki hatussa kaupoissa lauantaina ja havaitsin, ettei tarjolla ollut mitään, mitä olisin oikeasti tarvinnut. Tietenkin teki mieli ostaa kaikenlaista tarpeetonta, mutta minulla ei ole varaa sellaiseen shoppailuun. Lopulta pelkkä kiertely sai aikaan melkein saman tyydytyksen kuin ostelu. Sunnuntaina tein jo etukäteen ajattelemani ostoksen eli hain Kärkkäiseltä D-vitamiinia kaksi 2,5 euron purkkia ja tunsin olevani voittaja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi