Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mies arvostelee jatkuvasti valintojani

Vierailija
27.11.2018 |

Jotka liittyvät yhteisten lasten hoitoon, eikä hän ole edes huoltaja! Kaikki on väärin mitä teen. Kuskaan liikaa, passaamaan liikaa, syötän paskaa ruokaa, lääkkeistä en ymmärrä mitään, huonoon kouluun kannustin lasta hakemaan, annan liikaa periksi, en tajua mitään ruutuajasta, huonoihin harrastuksiin kannustan, liian myöhään annan valvoa, nipotan pienistä lapsille, en vie tarpeeksi luontoon tai urheilun pariin, surkean pyörän ostin lapselle, liikaa annan herkkuja, syötän pahaa jauhelihaa, opetan huonoja tapoja ynnämuuta ynnämuuta.

Jännä ettei ex itse ole halunnut olla lasten elämässä niin paljoa että voisi tehdä kaiken niin paljon paremmin. Mikä hitto siellä korvien välissä sakkaa??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kai se on ex?

Vierailija
2/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lähestymiskielto.

Toiset tekevät, toiset ovat mestareita valittamaan, että väärin tehty, mutta mitään eivät osaa kuitenkaan itse. Tämä on sisäänrakennettu suomalaisiin nettikeskustelijoihinkin. Aina ollaan jälkiviisaita muiden tekemisistä, mutta itse seistään ongelmien edessä tumput suorina, kuola valuen ihmettelemässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä annat arvostella.

Myöhäistä se on varmasti enää mennä asiaa muuttamaan, mutta jos haluat tuon loppuvan, niin et kuuntele häntä ja teet tiettäväksi, että otat tuon häirintänä.

Vierailija
4/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskasta on helppo katsos huudella.

Vierailija
5/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhenliha ON paskaa, ellei sitä ole pesty!

Vierailija
6/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki lähestymiskielto.

Toiset tekevät, toiset ovat mestareita valittamaan, että väärin tehty, mutta mitään eivät osaa kuitenkaan itse. Tämä on sisäänrakennettu suomalaisiin nettikeskustelijoihinkin. Aina ollaan jälkiviisaita muiden tekemisistä, mutta itse seistään ongelmien edessä tumput suorina, kuola valuen ihmettelemässä.

Oikeastiko luulet tuollaisen riittävän lähestymiskiellon antamiseen? No ei riitä. Tutustu lähestymiskiellon ehtoihin.

Ap voi ihan itse päättää mitä kuuntelee ja mitä ei. Tossu kuuntelee kaiken, joku toinen ei taas ollenkaan.

Vierailija
7/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehelläsi on ilmeisesti tyhjää elämässään kun noin kovasti jaksaa kytätä.