Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tää voi jo tulla ulos?:)

10.05.2006 |

Odotan esikoista ja olen rv40+2. Alan kohta masentua kun mitään ei tapahdu. Olis edes tunne et kohta alkais mut ei. Mua ei supista ja limatulppakaan ei ole tullut. Vatsani on tosi iso ja öitä on hankala nukkua kun sattuu jokapaikkaan. Vasemman rinnan alapuolelta sattuu tosi lujaa ja varsinkin iltaisin. Kaipa tää joudutaan viel käynistää kun ei muuten ulos tule. Tulipas taas valitettua mut helpotti hetkeksi:)

Onko jollain samanlaisia ongelmia tai tuntemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen vaan ihan asennoitunut siihen, että huomenna antavat yliaikaiskontrollissa ajan käynnistykseen ja niin mennään eteenpäin. Ei tämä itsekseen tule täältä, tuntuu viihtyvän erinomaisen hyvin.

Katuska ja 41+2

Vierailija
2/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt odotan tuplia ja viikkoja vasta 33+1, mutta olo on paljon " hirveempi" ku esikoisesta loppuvaiheessa, koska sikiöitä on 2 ja painavat min 2 kiloa kumpikin jo. Ja tästä ei tiedä, vaikka menis loppuun asti. Eivät käynnistä tätäkään ku 40+0, jos eivät tule ulos sitä ennen ( mikä on harvinaista, mutta tiedä häntä....)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli esikoisen kanssa 40+5, eikä siihen menessä ollut yhtä ainoata supistusta eikä mitään merkkiä että vauveli aikoisi ikinään syntyä. Illalla juotiin teetä ja siinä vaan yhtäkkiä mene vedet hulahtamalla. Se ei edes tuntunut miltään, sen vaan huomasi kun jalat alkoi kastua ja tuolin alle valui lätäkkö.

Ja kahdeksan tuntia myöhemmin olin pienen tytön äiti.