Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka pidät työstäsi paljon, mitä teet?

Vierailija
27.11.2018 |

Alanvaihtoa suunnittelen, auttaisitko minua? Jos rakastat työtäsi, kertoisitko mitä teet? Mitä työ pitää sisällään? Miksi pidät siitä? Mitä ominaisuuksia työ vaatii tekijältään? Koulutus?

Kiitos :)

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatalouslomittaja. Olen tehnyt tätä 20 vuotta. Ihana työ, huonohko palkka.

Vierailija
42/47 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipalvelutyöntekijä kolmannella sektorilla. Ihanaa työtä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työterveyshoitaja. Pääsen näkemään työpaikkoja, joihin minulla ei muutoin olisi mitään asiaa. Työ on antoisaa ja mielenkiintoista ja vaatii jatkuvaa oppimista - on minusta lohdullista ajatella, ettei koskaan voi olla täysin "valmis" ja osata kaikkea. Työ vaatii myös jatkuvaa halua kehittyä ja oppia, mikä sopii itselleni. Lisäksi pidän ihmissuhdetyöstä ja aikuisten kanssa on (pääosin) todella helppo tehdä töitä vs. neuvola tai koulu.

Vierailija
44/47 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja neuvolassa. Tykkään! Useita perheitä tapaa päivän aikana, on haastettakin sopivasti. Itsenäinen työ, mutta myös työkaveri on naapurihuoneessa.

Vierailija
45/47 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjastonhoitaja. Mukavat työkaverit, asiakkaat ja vaihteleva työ.

Vierailija
46/47 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maanviljelijä. Rakastan työtäni, vaikka suurimman osan vuodesta on taloudellisesti hyvinkin haastavaa (nykymittapuulla tilani on pieni). Lehmät ovat se, miksi rakastan tätä ja jaksan tehdä työtäni. Luulenkin, että minulla jos kellä on maailman parhaat "työkaverit" 😉

Ihanasti kirjoitettu! Minulla on salainen haave ryhtyä maanviljelijäksi. Nyt it-alalla, en suosittele

Vierailija
47/47 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Sairaalassa päivystän. En siis tee mitään muuta kuin päivystän, olen kiinnostunut akuuteista tilanteista ja niitä riittää jakamattomassa ESH-päivystyksessä yllin kyllin. Potilas tulee usein ambulanssilla huonossa kunnossa, otan tilanteen haltuun ja joko hoidan itse tai aloitan hoidon, jota muut sitten jatkaa. Teen 17h työvuoroja 2 iltaa/yötä putkeen, loppuviikon olen vapaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä