Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet henkilöstä joka on ylpeä Facebook-bannistaan?

Vierailija
27.11.2018 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt riippuu aivan millä se bänni on ansaittu

Vierailija
2/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvä kumarrus!

Minä ylpeilen sillä, etten ole koskaan

Facebookiin kirjautunut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänessä on elämämkoulu vahvana!

4/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ylpeä tuollaisesta asiasta, niin ei taida hirveästi olla elämänsisältöä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
5/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, tunsin yhden tällasen englantilaisen hepun, oli mun kaverilistalla pari vuotta. Oli kauhean levoton, en tiedä minkä diagnoosin omasi. Ihaili äärioikeistoilaisia tahoja, keskiaikaisia tv-sarjoja ja haukkui kaikki päivät liberaaleja ja käytti mahdollisimman vulgaariä kieltä.. Ihme kyllä, tykkäsin tästä itseäni ainakin kymmenen vuotta nuoremmasta hepusta, oli ihan sampo terhon näköinen muuten. Se heppu teki monta profiilia, koska sai aina bannia, tuli sitten leveilemään toisilla profiileillaan asiasta ryhmiin tai sivulleen. Aina vika oli tietenkin Facessa, ei hepun käytöksessä.

No lopulta sain tarpeekseni, alko se hänen aatemaailmansa olla vähän liikaa. Mutta hyvät naurut siitä tyypistä usein sai, ja huumorintajumme jotenkin natsas aate-eroista huolimatta.

Englantilaisilla on aika samankaltanen huumrintaju kuin suomalaisilla, sarkastinen ja synkkä.

Mutta epäilen että sillä nuorelkla miehellä oli adhd tai joku semmonen. Hänen äitinsä ja siskonsa yrittivät aina toppuutella sitä koska selvästi olivat huolissaan sen voinnista.

Jotenkin on ikävä sitä villiä sampoa.

Vierailija
6/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin. Ovat olleet 100% miespuolisia ,ne jotka tiedän. Ensin postaavat kaikkea sontaa, saavat bannia, sitten postaavat saamastaan vääryydestä ja jatkavat x100 pahempina. Eivät ole olleet mun fb kavereita, vaan kavereiden kavereita.

Siis he oikeasti luulevat saavansa sympatiaa bannistaan. Heh.

Vierailija
7/7 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älyllä pilattu ainakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi