Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muuten huomanneet, että Pietarin trollit ovat aktivoituneet palstalla?

Vierailija
27.11.2018 |

Asiallahan ei varmaan ole mitään tekemistä maailmanpoliittisen tilanteen kanssa.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tässä yksi Putinin himofani. Miksi Putinia ei saisi fanittaa? Kirjoitatteko nyt vihavastauksia minulle koska fanitan Putinia? Mitään muuta tai pahaa en ole tehnyt?

Miksi olet Putin-fani?

Miksi en olisi?

Kai sille joku peruste löytyy, jos alkaa vieraan valtion päämiestä fanittamaan. Ei mikään ihan tavallinen fanituksen kohde nimittäin.

No tuhannesta eri syystä, joiden selittämiseen en jaksa nähdä vaivaa. Halusin vain tulla sanomaan, että tässä on teille Putin-fani ja kysymään mitä niin pahaa olen tehnyt, että minua pitää solvata Venäjän/Pietarin/Putinin trolliksi. Ihan kuin Putinista ja Venäjästä muuta kuin negatiivisesti ajatteleminen olisi väärin. Te tuomitsijat ja trollinmetsästäjät ette ole mitään maailmanpoliiseja ja tuomareita, jotka päättävät mitä täällä saa fanittaa.

Omapahan on häpeäsi. Aika rikas mielikuvitus saa olla, jos keksii tuhat syytä Putinin fanittamiselle.

Vierailija
62/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

En kirjoita politiikasta tällä foorumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tässä yksi Putinin himofani. Miksi Putinia ei saisi fanittaa? Kirjoitatteko nyt vihavastauksia minulle koska fanitan Putinia? Mitään muuta tai pahaa en ole tehnyt?

Miksi olet Putin-fani?

Miksi en olisi?

Kai sille joku peruste löytyy, jos alkaa vieraan valtion päämiestä fanittamaan. Ei mikään ihan tavallinen fanituksen kohde nimittäin.

No tuhannesta eri syystä, joiden selittämiseen en jaksa nähdä vaivaa. Halusin vain tulla sanomaan, että tässä on teille Putin-fani ja kysymään mitä niin pahaa olen tehnyt, että minua pitää solvata Venäjän/Pietarin/Putinin trolliksi. Ihan kuin Putinista ja Venäjästä muuta kuin negatiivisesti ajatteleminen olisi väärin. Te tuomitsijat ja trollinmetsästäjät ette ole mitään maailmanpoliiseja ja tuomareita, jotka päättävät mitä täällä saa fanittaa.

Siis mikä sinulla nyt on ongelma? Fanitat Putinia ja kerrot sen netissä ja ne jotka eivät fanita, ovat eri mieltä. Mitäs syytä siinä sinulla on mielesi pahoittaa? Normaalia keskustelua silloin kun ihmiset eivät ole samaa mieltä.

Vierailija
64/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet Putin-fani?

Miksi en olisi?

Putin on tuhonnut lehdistönvapauden, hyökännyt Ukrainaan, tappaa ihmisiä poloniumilla ja tukee diktaattoreita Syyriassa ja ties mitä.

Tämän vuoksi Putinia fanittavat ovat lähinnä säälittäviä paskiaisia.

Vierailija
65/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä rules!

Vierailija
66/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä yrittävät parhaansa kun aikoinaan desanttien työvaatteetkin oli ensin erottunut joukosta.

Vierailija
67/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö. Minä aloin pitämäänPutesta ja venäläisistä, mutta emme tarvitse sotaa, koska avaruudesta tullaan kohta maapallolle. Ihmiskunnan pitäisi olla yhtenäinen ja valmistua.

Vierailija
68/68 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin is the best!

T:Rölli Pietarinkadulta