Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua parketin/laminaatin valinnassa...liittyen väriin lähinnä

10.05.2006 |

Eli tulossa pähkinänväriset tasot, kuten aika varmaan monelle muullekin. Mutta en haluaisi tummaa lattiaa, tai haluaisin ehkä, mutta mun hermot ei kestä sitä siivoamista, tiedän sen jo nyt niin en siksi sitä valitse. Kaapit tulossa vaaleaksi petsattua (tai ainakin vaaleahkoksi) tammea, mutta mitä siis lattiaan tai lähinnä sitä väriä? Kiveä meille ei myöskään tule, sen osoitti edellinen asunto että kivi ei ole meidän materiaali.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa noihin väreihin voi aika vapaasti valita lattian värin, ei yhtään haittaa jos on vaaleaa puuta, tummakin tietysti käy. Ehkä itse laittaisin jonkun vaalean. Mikäli pidät kivi-/laattakuviosta niin laminaateissahan löytyy ihan melkein aidon näköisiä kuvioita eli on laminaattia, mutta näyttää esim. isolta kivilaatalta, erilaiset terrakotan sävytkin voisivat sopia. Parketin ja laminaatin eron varmasti tiedätkin. Tykkään itse enemmän laminaateista koska silloin enemmän valinnanvaraa kuvioissa ja väreissä.

Vierailija
2/3 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaateissa on myös tosi eläviä lankkukuoseja, jolloin suht tummassakaan ei niin villakoirat ja roskat näy. Itselle tärkeintä laminaatin valinnassa oli, ettei se saa missään nimessä olla liukas, etenkin kun perheessä on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminaatti tosiaan hyvin todennäköinen vaihtoehto, se väri tässä mietityttää.. Tuollaista laattakuvioista en ole nähnytkään (siis en ole vielä kerennyt kierrellä niitä liikkeitä), pitänee katsoa, mutta luulen että yhtenäisyyden vuoksi ehkä kuitenkin samannäköistä laminaattia tulee jokaiseen lattiaan. Tuo terrakotta aika kiinnostava vaihtoehto toisaalta, mutta en usko että mies hyväksyy sitä, ja olisiko muutenkin sitten sellainen että kyllästyy?? Mutta kiitokset, lisääkin kommenttia saa tulla, jos joku jaksaa vastailla.