Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei kehu kauniiksi

Vierailija
26.11.2018 |

Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.

Kommentit (275)

Vierailija
81/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut yhtä miestä pian 2kk ajan tiiviisti. Kehuu kaikin tavoin ja silmistä näkee, että tarkoittaa mitä sanoo. Kehun häntä yhtä paljon, koska mielestäni ja minun silmissäni hän on maailman komein mies sekä pidän ihan kaikesta hänessä. Minun on vaikea ottaa kehuja vastaan, koska en niihin tottunut edellisessä 15v suhteessani, mutta yritän opetella siihen, että en vaivautuisi, kun toinen sanoo jotain nättiä.

Pakko sanoa, että kyllä vaivaisi, jos mies ei ikinä kehuisi minua tai hänessä ei olisi minun mielestäni mitään kehuttavaa.

Vierailija
82/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies sanoi että ”olet tavallisella tavalla nätti”. Tämän lisäksi hän fanitti somessa _täysin_ erityyppisiä - ja rotuisia naisia.

Kiitos ja hei 😊

Kylläpäs tässä langassa kaadetaan paskaa ei pinnalisten miesten päälle. Eli miehen pitää siiten vaan olla pinnallinen ja väkisinkin hankkia se superhotti isotissipeppuinen latina eikä tyytyä tyypilliseen 30v kanatukkaiseen lihavaan suomalaiseen naiseen. Tai ainakin valehdella uskottavasti että tuo jälkimmäinen olisi joku kaunotar.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi. 

Koskaan ei ole ollut itsetunto-ongelmia ulkonäön takia 

Olipa mukava lukea että edes yksi nainen omaa terveellisen asenteen eikä ole täysin nupista pimee. Valitettavan moni vähemmän kaunis nainen haksahtaa johonkin ali mehmetiin tai lipevään latino migueliin joka kyllä valehtee ja kehuu (ja pettää) sen sijaan myöntäisi itselleen ettei ole se niityn kaunein keijukainen.

Vierailija
84/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja homma. Itse kehun naistani usein ja hän minua. Mutta meillä onkin aivan erityinen kemia välillämme. Olen ollut myös toisenlaisessa suhteessa ja aivan liian pitkään.

Vierailija
85/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiitos vaan haukuista. Mielestäni onnvaan ihana tuntea itseni halutuksi miehen silmissä. En ole saanut siltä mieheltä yhtäkään kehua. Kyllä siinä vähän tulee tunne että miksi se kanssani haluaa nin paljon viettää aikaa. Olenko joku korvike siihen asti että löytyy kiinnostavampi. Ei mua kiinnosta olla korvike vaan haluan olla halunnut ja kaunis miehen silmissä. Mielummin olen vaikka yksin kuin korvikkeena. En ole saanut kehuja edes luonteenpiirteistä tai kokkaamisesta. Tietysti olisi kiva saada kehuja. Itse olen kehunut hänen ulkonäköä, erilaisia taitoja(on hyvä käsistään), valokuvaustaitoja ja kaikkea koska hän oikeasti viehättää minua.

En kyllä todellakaan jää enää odottamaan kehuja, kun on minulla muitakin ottajia jotka myös osaavat kehua.

Vierailija
86/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on sellaisia. Ei minunkaan mies usein kehu vaikka muuten kyllä on usein seksiä ja halitaan ja pussaillaan paljon päivittäin, että käytöksestä osaan kyllä sanoa etten ole hänelle vastenmielinen. Käytökselle pistäisin suomalaisilla miehillä muutenkin enemmän painoarvoa, he ovat yleensä kasvaneet sellaiseen niukkien kehujen kulttuuriin. Mutta aina voit kysyä suoraan mitä hän on mieltä ulkonäöstäsi ja jos vastaus on jotain positiivista, että haluaisit kuulla sen useamminkin.

Vierailija
87/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et ole hänen silmissään kaunis. Miksi pitäisi kehua, jos ei ole sitä mieltä?

Jos asia häiritsee, vaihda miestä.

Vierailija
88/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huvittavaa luettavaa koska suomalaiset naiset eivät kyllä ollenkaan kehu. Yleensä teillä on sellaiset sosiaaliset taidot että annatte vaan miehen pälättää ja viihdyttää ilman mitään omaa panostusta. Ja valitettavasti se kyllä riittäkin kun ei tästä maasta muutakaan vaihtoehtoa löydy mitä naisiin tulee, eli se on miehelle joko ton sietäminen tai muna kädessä kotiin.

Kännissä tuutte kyllä sitten nipistämään perseestä tai tarraatte muniin kiinni ja heitätte mulle jotain mennäänks panee läppää. Ei tota kyllä todellakaan lasketa kehuksi.

Vierailija
89/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiitos vaan haukuista. Mielestäni onnvaan ihana tuntea itseni halutuksi miehen silmissä. En ole saanut siltä mieheltä yhtäkään kehua. Kyllä siinä vähän tulee tunne että miksi se kanssani haluaa nin paljon viettää aikaa. Olenko joku korvike siihen asti että löytyy kiinnostavampi. Ei mua kiinnosta olla korvike vaan haluan olla halunnut ja kaunis miehen silmissä. Mielummin olen vaikka yksin kuin korvikkeena. En ole saanut kehuja edes luonteenpiirteistä tai kokkaamisesta. Tietysti olisi kiva saada kehuja. Itse olen kehunut hänen ulkonäköä, erilaisia taitoja(on hyvä käsistään), valokuvaustaitoja ja kaikkea koska hän oikeasti viehättää minua.

En kyllä todellakaan jää enää odottamaan kehuja, kun on minulla muitakin ottajia jotka myös osaavat kehua.

Onko mies sanonut edes tykkäävänsä sinusta? Mielestäni se on tärkeämpää kuin kehujen saaminen.

Vierailija
90/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa tunnepihtarilta ja kontrolloivalta. Pian et enää itsekään pidä mitään saavutuksiasi ja hyviä puoliasi minään kun ei toinenkaan. Tunteesi latistuvat.

Unohda tyyppi.

Vierailija
91/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

Ai että miehen pitää kehua naisen ulkonäköä? Kuinkas monta kertaa sinä olet kehunut miehesi ulkonäköä?

Minä ainakin lähtökohtaisesti tapailen vain sellaisia miehiä, että heidän ulkonäköään tulee väkisinkin kehuttua. Vaikka joskus jo suorastaan hävettäisi sanoa taas samasta asiasta! Mutta pakko kai se on selittää, miksi tuijottaa koko ajan tai miksi puhuttu asia ehti taas mennä puoliksi ohi, kun olin keskittynyt ihastelemaan...

Vierailija
92/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Kolmannet treffit. Kaksien epäonnistuneiden deittien jälkeen päätimme mennä ihan vain istumaan puistoon illalla ja juomaan viiniä. Mies tosiaan oli Eddie Murphy -tyylisesti komea ja hän oli musiikkialalla ja työsti omaa levyä. Hänellä oli kokonainen talo esikaupunkialueella: hän tarjosi minulle asuntoa kodistaan ja sanoi, että voisin tehdä ihan mitä haluan, ja hän voisi maksaa opintoni. Lisäksi hän kertoi tykkäävänsä ruuanlaitosta, minä kun sanoin, että en sitten laita ruokaa.

Mies tosiaan oli kovin täydellinen. Ei kyllä kehunut kauniiksi, muuta kuin kolmansilla treffeillä.

Jutusta ei koskaan kuitenkaan tullut mitään enempää, ehkä hämmennyin miehen ystävällisyyttä.

Vierailija
93/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Kolmannet treffit. Kaksien epäonnistuneiden deittien jälkeen päätimme mennä ihan vain istumaan puistoon illalla ja juomaan viiniä. Mies tosiaan oli Eddie Murphy -tyylisesti komea ja hän oli musiikkialalla ja työsti omaa levyä. Hänellä oli kokonainen talo esikaupunkialueella: hän tarjosi minulle asuntoa kodistaan ja sanoi, että voisin tehdä ihan mitä haluan, ja hän voisi maksaa opintoni. Lisäksi hän kertoi tykkäävänsä ruuanlaitosta, minä kun sanoin, että en sitten laita ruokaa.

Mies tosiaan oli kovin täydellinen. Ei kyllä kehunut kauniiksi, muuta kuin kolmansilla treffeillä.

Jutusta ei koskaan kuitenkaan tullut mitään enempää, ehkä hämmennyin miehen ystävällisyyttä.

Et kai sinä tosissasi kuvittele ettei se ole vetänyt sitä samaa rutiinia kymmenille tai sadoille muille tytöille? Ja Eddie Murphy huh huh, eipä sullakaan ole rima korkealla.

Vierailija
94/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voi sietää sitä, jos mies alkaa hehkuttamaan kauneuttani.

Riippuu, miten sen ilmaisee. Jos ihminen alunperinkin koettaa tutustua minuun ja aloittaa kertomalla, että olen kaunis, yleensä kiitän ja jatkan tylysti matkaani. Tuollaisesta nimittäin tulee olo, että hän lähestyy naisia päivittäin tuolla repliikillä hameenalus mielessään. Mutta suhteessa kyllä oletan kuulevani, että kumppani tykkää ulkokuorestani, koska miehen ulkonäkö on itselleni tärkeä seikka ja kehun kun on kehuttavaa.

Vierailija
95/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että miehen pitää kehua naisen ulkonäköä? Kuinkas monta kertaa sinä olet kehunut miehesi ulkonäköä?

Minä ainakin lähtökohtaisesti tapailen vain sellaisia miehiä, että heidän ulkonäköään tulee väkisinkin kehuttua. Vaikka joskus jo suorastaan hävettäisi sanoa taas samasta asiasta! Mutta pakko kai se on selittää, miksi tuijottaa koko ajan tai miksi puhuttu asia ehti taas mennä puoliksi ohi, kun olin keskittynyt ihastelemaan...

Taas näitä tasoteorian stereotyyppisiä muijia.  Onko siinä karusellissa mukavaa? Aiotko avioitua sen vähemmän komean betamiehen kanssa sitten kun tulee 30v plakkariin ja olet vieläkin sinkku?

Vierailija
96/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi mies tuttavuus sanoo, millaiset hiukset sinulle sopisi paremmin?? Minä en jatkaisi tutustumista.

Onko mies kampaaja vai kysyitkö hiuksista?

Miehethän valittaa ettei pipokaan oo oikein laitettu!

Vierailija
97/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas näitä tasoteorian stereotyyppisiä muijia.  Onko siinä karusellissa mukavaa? Aiotko avioitua sen vähemmän komean betamiehen kanssa sitten kun tulee 30v plakkariin ja olet vieläkin sinkku?

30 meni. Miksi alkaisin suhteeseen miehen kanssa, joka ei miellytä silmää? Osaan hyvin elää yksinkin, jos tarjolla on enää sellaisia, joiden kanssa tekisi ehkä säälistä mieli olla.

Vierailija
98/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30 meni. Miksi alkaisin suhteeseen miehen kanssa, joka ei miellytä silmää? Osaan hyvin elää yksinkin, jos tarjolla on enää sellaisia, joiden kanssa tekisi ehkä säälistä mieli olla.

Et sitten koskaan ajatellut ryhtyä vähemmän pinnalliseksi ihmiseksi? Saattaisi elämä olla paljon helpompaa sulle sillä tavalla. Ihan vaan vinkiksi.

Vierailija
99/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi. 

Koskaan ei ole ollut itsetunto-ongelmia ulkonäön takia 

Olipa mukava lukea että edes yksi nainen omaa terveellisen asenteen eikä ole täysin nupista pimee. Valitettavan moni vähemmän kaunis nainen haksahtaa johonkin ali mehmetiin tai lipevään latino migueliin joka kyllä valehtee ja kehuu (ja pettää) sen sijaan myöntäisi itselleen ettei ole se niityn kaunein keijukainen.

Hohhoijaa. Eli itse olet niin epätoivoinen, että rukoilet, että edes se sinun silmiisi niityn rumin alkaisi kanssasi suhteeseen? Tätä edistät vetämällä alas naisten itsetuntoa ja lyttäämällä mahdollisuuden siitä, että jokaista voisi joku pitää kauniina.

Vierailija
100/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten koskaan ajatellut ryhtyä vähemmän pinnalliseksi ihmiseksi? Saattaisi elämä olla paljon helpompaa sulle sillä tavalla. Ihan vaan vinkiksi.

Sitten saa ihmetellä, kun seksiä lakkaa jossakin vaiheessa tulemasta, jos fyysistä vetovoimaa ei ole alunperinkään ollut... Vähintäänkin se nainen (tai mies) muuttuu haluttomaksi todetessaan olleensa oikeassa siitä, että kumppani ei todellakaan pidä häntä ulkoisesti viehättävänä.

En minä mitään palomieskalenterin poikia haikaile, vaan ennemmin ehkä yleiseen silmään hieman vaatimattomamman näköisiä miehiä. Miehen tulee näyttää minun silmiini hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän