Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei kehu kauniiksi

Vierailija
26.11.2018 |

Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.

Kommentit (275)

Vierailija
61/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kehu miestä enää yhtään ja parempi jos treffailet jotakuta toista.

Älä ole kynnysmatto!

Mies ei kehu ulkonäköä = nainen on kynnysmatto. En nyt ihan saanut kiinni..

Jos jää roikkumaan ja toivomaan, vaikka toisella ei selvästi ihastusta (jonka kyllä ilmaisisi mm. niillä kehuilla) ole, niin silloin sitä on kynnysmatto. Selvensikö?

Vierailija
62/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitat?  Hän kuitenkin tykkää sinusta, koska haluaa olla sinun kanssa. 

Ja toisaalta hänen mielestään voit olla kaunis, mutta hän ei vain tajua kehua sinua. 

Itsetunto nyt kuntoon. 

Kerran harmittelin tapailumiehelle, että näytän ihan hirveältä. Hän vastasi, että et sen hirveämmältä kuin yleensäkään. Hänen pointtinsa oli, että valitan turhasta. 

Onkohan joku nyt hieman naiivi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valitat?  Hän kuitenkin tykkää sinusta, koska haluaa olla sinun kanssa. 

Ja toisaalta hänen mielestään voit olla kaunis, mutta hän ei vain tajua kehua sinua. 

Itsetunto nyt kuntoon. 

Kerran harmittelin tapailumiehelle, että näytän ihan hirveältä. Hän vastasi, että et sen hirveämmältä kuin yleensäkään. Hänen pointtinsa oli, että valitan turhasta. 

Onkohan joku nyt hieman naiivi?

Miksi? Mielestäni aloitattaja murehtii ihan turhasta ihan turhan takia. 

Vierailija
64/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se aika imelää, jos toinen sanoo, että sä olet kaunis. Voihan sitä muutenkin kehua vaikka esim. hauskaksi tai, että on hyvä laittamaan ruokaa tai jotain muuta. Jos ei oo mitään hyvää sanottavaa, niin sitten huolestuisin.

En ole varmaan koskaan sanonut miehelle, että se on komea. Ehkä jotain siihen suuntaan, että sä näytät ihan hyvältä tai urheiletko paljon.

Ei kannata kehua toisen ulkonäköä varsinkaan, jos se luulee olevansa kaunis tai komea.

No eikö se, että tuntee olevansa haluttu ole ihan peruspilari hyvään parisuhteeseen ja seksielämään. Ei minulla kyllä halut lähde ollenkaan hyrräämään vaikka kuinka kokkaustaitoja kehuttaisiin.

Vierailija
65/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin rautatieasemalla ja eräs mies tuli juttelemaan ihan ystävällisesti ja vaihdoimme numeroita. Treffeillä hänen ensi reaktionsa oli, että ai sinä oletkin ihan kaunis, hän sanoi muistavansa vain hyvät reidet, ei miltä minä näytän. Hiukan loukkaannuin tuosta, mutta jatkoimme matkaa elokuviin. Sain valita, mitä mennään katsomaan ja päädyin Apinoiden planeettaan. Mies oli siis tummaihoinen, mukava ja koulutettu.

En tiennyt elokuvasta etukäteen. Aika pian selvisi, mistä elokuva kertoo, ja en voinut pidättää naurua, vaan olin jotenkin järkyttyneen häpeissäni. Mies sitten kysyi, että onko minulla jotain rotujuttuja, tai jotain tummia ihmisiä vastaan. Olin, että ei tietenkään,. Meidän oli pakko lähteä pois keskenkaiken elokuvista. Onneksi olimme molemmat huumorintajuisia, joten jatkoimme tapailua.

Kerron tämän, koska tosiaan se mitä sanoo voi olla epäoleellisempaa kuin kenelle sanoo mitä ja missä. En minä siitä reisijutusta loukkaantunut. Sillä kundilla oli itselläänkin tosi paksut reidet, ilmeisesti hän oikein erityisesti treenasi reisiä (omiaan).

Vierailija
66/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kehua kauniiksi, jos ei ole omasta mielestä kaunis, mutta muuten pitää naisesta. Ei se kauneus ole kaikkein tärkein asia uhteessa vaan myös muut asiat ovat jopa tärkeämpiä. 

Ole tyytyväinen, että sinusta pidetään tosi paljon sinuna itsenä eikä pelkän ulkokuoren takia. 

Vierailija
67/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kaunis.

Vierailija
68/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikamiesprovo zzz

Vierailija
69/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehdellako tyypin pitäisi? Ei kaikki miehet saa kauniita naisia. Se on ehkä joutunut tyytymään sinuun. Kauhea herneen nenäänveto jostain yhestä hiuskommentista. Mun kaverilla on parta, on deittisivustolla ja saa useinkin kuulla, et aja se pois niin lähen treffeil.

Vierailija
70/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä helvetistä voin sanoa murehditko turhaan kun en tiedä miltä näytät. Laita kuva niin kerron oletko petolinnun perse, kaunotar, tai vaikka jotakin siltä väliltä.

Useimmat normaalit ihmiset sanovat toisenn ulkonäöstä jotin positiivista seurustelun alkuvaiheessa. Toinen vaihtoehto on, että mies on järkyttävän ruma eikä osaa arvostaa naisten ulkonäköä.

Vierailija
71/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kaunis? En muutenkaan tajua naisia että heitä muka pitäisi olla koko ajan ylistämässä. Nainen, milloin olet viimeksi kehunut itse tapailemasi miehen ulkonäköä?

About 10min sitten.

Vierailija
72/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kaunis.

Tunsin itseni aika hirveäksi ihmiseksi :( Vieläkin hävettää.

Vierailija
73/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet AP varmaan aika peruspirkon näköinen jos kaipaat jatkuvasti jotain itsetunnon pönkitystä. Itse olen aika nätti ja se on yleensä eka minkä saa kuulla. Niinpä sen kuuleminen ei kiinnosta yhtään. Kivempi kuulla et ihan jotain muuta kehutaan. Vaik et olen hauska tai hyvä kokki.

Vierailija
74/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rotukysymykset kuin myös muut ulkonäkökysymykset eivät kuulu ensitreffeille.

Vierailija
75/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

Ai että miehen pitää kehua naisen ulkonäköä? Kuinkas monta kertaa sinä olet kehunut miehesi ulkonäköä?

Vierailija
76/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Toiset treffit. Mies pyysi minua jonkun tunnetumman rap-artistin keikalle, varastotyylisiin bileisiin esikaupunkialueelle. Olin tietysti tosi innoissani, kun en ollut ikinä ollut sen tyylisissä bileissä.

Paikan päällä osoittautui, että olen melkein ainoa valkoihoinen koko paikassa. Sain ja saimme tosi törkysiä katseita, kommentteja ja eleitä. Niin, että olin tosiaan väärässä paikassa.

Koitimme tanssia, mutta kirjaimellisesti jouduin koko ajan varomaan, etten saa kenenkään kyynärpäästä naamaan.

Lähdimme sitten sieltäkin pois. Kulttuurisia sekaannuksia ja väärinymmärryksiä.

Vierailija
77/275 |
26.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka harvinaista taitaa nykyään ollakin, jotkut ihmiset eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Heillä ihmissuhteet perustuvat ihan muihin juttuihin. Mieheni on tällainen. Hän ihastui minussa siihen, että olen hänestä mielenkiintoinen, osaan keskutella ja olen lämmin persoona. Ulkonäkö on hänelle ihan toisarvoinen asia. Hän kehuu minussa muita asioita kuin ulkonäköä, myös lapsiamme hän kehuu usein, muttei heidän ulkonäköään.

Ei tarvitse olla ulkonäkökeskeinen, jos ja kun yleensä ulkonäöllä on merkitystä. Eikä ap:lla tarvitse olla huono itsetunto, kun häntä häiritsee ja kummeksuttaa miehen "kehumattomuus". Itsestäni tuntuisi aivan samalta, koska mies joka ei ole jokin aseksuaali, yleensä kiinnittää huomiota ja osoittaa sanoin ja käytöksellä, jos naisen olemus häntä viehättää. Eri asia on, jos jotenkin taktisesti "pihtaa" niitä kehuja, ei halua esim. ap:n juurikin luulevan, että on ulkonäkökeskeinen tai seksin perässä, mutta kyllähän kehonkieli ja käytös silloinkin paljastavat, jos ihastusta on. Vähän huonolta näyttää, ap.

Kuinkas monta kertaa sinä olet kehunut miehen ulkonäköä?

Vierailija
78/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa rehdiltä ja rehelliseltä mieheltä. Älä päästä karkuun.

Vierailija
79/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen oppinut ettei naista koskaan kannata kehua kauniiksi. Kauniit muijat ovat kuunnelleet sen jo miljoona kertaa joten ne vaan pyörittelee silmiä ja huokaisevat ei taas jos joku sen sanoo. Kauniit naiset myös suorastaan innostuvat siitä kun minä tykkään niistä muista syistä kun ulkokuoren takia joten ne ulkokuoren kehut kannattaa vaihtaa muunlaisiin kehuihin. Rumat muijat taas tykkää että niitä kehutaan kauniiksi kun harvemmin sitä kuulevat (ap *köh*köh*) mutta kuka nyt ruman muijan kaa haluu olla.

Vierailija
80/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi. 

Koskaan ei ole ollut itsetunto-ongelmia ulkonäön takia 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi