Tapailemani mies ei kehu kauniiksi
Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.
Kommentit (275)
Kokemusta on samasta, kyllähän se saa epäilemään toisen fiiliksiä laajemminkin. Mutta jos nyt hyviä puolia etsitään niin ilmeisesti ei ainakaan ole vihjannut ulkonäöstäsi mitään negatiivista. Vaikka toisaalta, on siinä se hyvä puoli, että ei jää epäselvyyttä mikä on homman nimi.
Sitä monessa suomalaisessa perheessä ollaan kasvettu ilmapiirissä "Ei parane kehua, ylpistyy vielä". Jos mies ei itse ole saanut juuri kehuja koskaan esim. lapsuudessaan, ei hän niitä osaa antaa eikä oikein vastaanottaakkaan.
Eikä siihen helpolla opi, anelemalla ainakaan.
Tapailetkohan mun exää.. Ei koskaan ainuttakaan kehua edes kun tavattiin. Hän ei kuulemma osaa kehua. Kerran sitten kiristin häneltä kohteliaisuuden. Kehui mun silmiä. Muuten kyllä sain häneltä kukkia ja suklaata, että huomioi muilla tavoin kyllä.
Teki kyllä epävarmaksi. En kyllä ymmärrä miten vaikea on sanoa toiselle edes yksi kohteliaisuus.
Vi tun vauvan sensuuri, kun tuollaisesta saa keskustella, mutta kun teen ketjun poikaystävästä, joka ei simppaa, niin heti poistoon!
En ole lukenut viiden vuoden takaista ketjua aloitusta lukuunottamatta. Miten aloittajan orastavalle suhteelle kävi?
Vieläkö ovat yhdessä, kehuiko mies koskaan ulkonäköä? Jos tuli ero, milloin se tuli? Miten suhde päättyi? Kuinka monta kertaa tapasivat?
Jos asuvat edelleen yhdessä, mitä heille kuuluu?
Tapailemalleni naiselle ei kelvannut se, kun kehuin häntä kauniiksi - olisi nähtävästi pitänyt kehua, kuinka älykäs hän (omasta mielestään) on.
Kyllä ihastunut mies yleensä kehuu kauniiksi... toki on ihmisiä, joille kehuminen ei ole luontaista. Enemmän särähti tuo korvaan, että on sanonut jotain siitä, millaiset hiukset sinulle sopisi. Erikoista.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän ei olekaan yhtä pinnallinen kuin sinä? Ja aidosti kiinnostunut sisäisestä kauneudestasi?
Näin voi selittää itselleen niin kauan kuin ei koskaan ole kuullut miehen kehuvan kenenkään muun ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailemalleni naiselle ei kelvannut se, kun kehuin häntä kauniiksi - olisi nähtävästi pitänyt kehua, kuinka älykäs hän (omasta mielestään) on.
Joskus kuulin ohjeen, että kehu kaunista naista älykkääksi ja älykästä kauniiksi. Nuorempana miehet ylistivät älykkyyttäni suorastaan kilpaa, mutta kummasti se loppui, kun ulkonäköni elämän tarjoamien vastoinkäymisten myötä rupsahti. :D
Helppoa päästä naisen kalsareihin, kehu maasta taivaisiin, valehtele, ostele pari ruusua ja muuta täysin merkityksetöntä ja haarat on levällään.
aloitus vuodelta 2018. Kaikki ennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Helppoa päästä naisen kalsareihin, kehu maasta taivaisiin, valehtele, ostele pari ruusua ja muuta täysin merkityksetöntä ja haarat on levällään.
Ja sinun periaatteesi on, että letun pitää levitä ilman ainuttakaan hyvää sanaa?
Up