Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei kehu kauniiksi

Vierailija
26.11.2018 |

Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.

Kommentit (275)

Vierailija
121/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran tapailin myös miestä, joka ei ikinä kehunut minua kauniiksi. Kehui AINA vaatteita, tyyliä, hiuksia, kroppaa...  Ei ikinä sanonut että olisin söpö, kaunis tms. Joskus sitten tästä ärsyyntyneenä menin miehen luokse muistaakseni jossain lökäreissä ja hupparissa hiukset ponnarilla uteliaana näkemään mitä mies tekee ja muistaakseni sain kehuja takistani XD En ikinä ottanut asiaa puheeksi vaikka se vaivasi minua, koska ajattelin että jos keskustelumme jälkeen mies kehuisi minua kauniiksi, se tuntuisi pakotetulta ja väkinäiseltä...

Muiden miesten kanssa ei ole ollut tätä ongelmaa. En tietenkään ole mikään superkaunotar, mutta ihan perusnätti nuori nainen ja olisi kyllä kiva kuulla joskus olevansa miehen mielestä kivannäköinen!

Se on sitten sellainen tilanne, että täytyy pitää miehelle ehdottomana kriiterinä kehuja naisen ulkonäöstä. Hyvä, terve, komea ja kiltti mies kannattaa ehdottomasti heittää romukoppaan jos tämä ei tajua erikseen naista kauniiksi kehua. Ja tämä tietysti naisesta riippumatta! Kaikki naisia pitäisi kehua sieväksi, oli naama sitten kutosen tai kympin tasoa.

En "heittänyt hyvää miestä romukoppaan". Suhteemme päättyi muista syistä. Enää en tapailisi miestä, joka ei pitäisi minua kauniina ja sanoisi sitä minulle (ja tarkoittaisi sitä). Tämähän ei siis tarkoita sitä, että miehen pitäisi pitää minua maailman kauneimpana naisena jos joku tähän takertuu (vaan sitä että olen hänen silmissään hyvännäköinen ja pystyy sen myös minulle sanomaan!). Miksi ihmeessä tämä "hyvä, terve, komea ja kiltti mies" ei sitten kehuisi kauniiksi naista, johon oletettavasti on ihastunut? Tätähän aloituksessakin ihmeteltiin. Minä ainakin ihastuessani olen nähnyt tapailemani miehen hurjan komeana, vaikka ovat aina ihan tavallisia olleet enkä ole heille osannut mitään ulkonäkötasonumeroa antaa. 

T. 123

Vierailija
122/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut, rakastunut mies/nainen kehuu naistaan/miestään ulkonäöllisesti ja muutenkin. Jos näin ei tee, ei kannata jatkaa tapailua, kiinnostus ei ole tarpeeksi suurta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kerran tapailin myös miestä, joka ei ikinä kehunut minua kauniiksi. Kehui AINA vaatteita, tyyliä, hiuksia, kroppaa...  Ei ikinä sanonut että olisin söpö, kaunis tms. Joskus sitten tästä ärsyyntyneenä menin miehen luokse muistaakseni jossain lökäreissä ja hupparissa hiukset ponnarilla uteliaana näkemään mitä mies tekee ja muistaakseni sain kehuja takistani XD En ikinä ottanut asiaa puheeksi vaikka se vaivasi minua, koska ajattelin että jos keskustelumme jälkeen mies kehuisi minua kauniiksi, se tuntuisi pakotetulta ja väkinäiseltä...

Muiden miesten kanssa ei ole ollut tätä ongelmaa. En tietenkään ole mikään superkaunotar, mutta ihan perusnätti nuori nainen ja olisi kyllä kiva kuulla joskus olevansa miehen mielestä kivannäköinen!

Se on sitten sellainen tilanne, että täytyy pitää miehelle ehdottomana kriiterinä kehuja naisen ulkonäöstä. Hyvä, terve, komea ja kiltti mies kannattaa ehdottomasti heittää romukoppaan jos tämä ei tajua erikseen naista kauniiksi kehua. Ja tämä tietysti naisesta riippumatta! Kaikki naisia pitäisi kehua sieväksi, oli naama sitten kutosen tai kympin tasoa.

Vai kannattaisiko miehenkin kenties valita kumppani, joka ei omaan silmään näytä vastenmieliseltä ja josta löytyy jokunen nätti piirrekin?

Missä on sanottu, että olisi valittu vastenmielinen nainen?

Kai hänen ulkonäössään sitten jokin piirre on, jota on ilo katsella? Vai eikö edes hänen hymynsä miellytä silmää?

Vierailija
124/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin yhtä narsistisia piirteitä omaavaa miestä. Aluksi hän tietenkin kehui kroppaani, sanoi kauniiksi usein ja tuijotteli ihmeissään. Suhteen lopulla hän sanoi ainoastaan harvakseltaan "sulla on kauniit silmät" eikä koskaan mitään muuta kehuvaa. Silmät nyt on sellainen asia, mitkä on mitä on, mitä nyt meikillä voi vaikuttaa. Eli mitään muuta hyvää mussa ei ilmeisesti enää ollut.

Vierailija
125/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Toiset treffit. Mies pyysi minua jonkun tunnetumman rap-artistin keikalle, varastotyylisiin bileisiin esikaupunkialueelle. Olin tietysti tosi innoissani, kun en ollut ikinä ollut sen tyylisissä bileissä.

Paikan päällä osoittautui, että olen melkein ainoa valkoihoinen koko paikassa. Sain ja saimme tosi törkysiä katseita, kommentteja ja eleitä. Niin, että olin tosiaan väärässä paikassa.

Koitimme tanssia, mutta kirjaimellisesti jouduin koko ajan varomaan, etten saa kenenkään kyynärpäästä naamaan.

Lähdimme sitten sieltäkin pois. Kulttuurisia sekaannuksia ja väärinymmärryksiä.

Ei tainnut olla suomessa? Tässä maassa kun kaikki noi afrobileet ovat täynnä kantasuomalaisia naisia joilla on viidakkokuume ja haluavat sitä ihanaa mustaa patukkaa jokaiseen reikään.

Ei ollut, vaan Lontoossa. En tiedä, miten Suomessa on, enkä ole ollut missään afrobileissä. Tuo oli konsertti, jossa esiintyi nyt maailmankuulu rap-artisti, oli justiinsa saamassa kuuluisuutta. Hämmennyin siitä vihamielisyydestä, jota mustat miehet osoittivat siellä konsertissa sen takia, että olen valkoinen nainen. Sanoituksetkin on kyllä rap-kappaleissa törkysiä ja se kertoo paljon, miten mustia naisia esineellistetään musiikkivideoissa.Tuolla konsertissa olin kyllä ihan alinta kastia sukupuoleni ja ihonvärini takia.

Vierailija
126/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...Kolmannet treffit. Kaksien epäonnistuneiden deittien jälkeen päätimme mennä ihan vain istumaan puistoon illalla ja juomaan viiniä. Mies tosiaan oli Eddie Murphy -tyylisesti komea ja hän oli musiikkialalla ja työsti omaa levyä. Hänellä oli kokonainen talo esikaupunkialueella: hän tarjosi minulle asuntoa kodistaan ja sanoi, että voisin tehdä ihan mitä haluan, ja hän voisi maksaa opintoni. Lisäksi hän kertoi tykkäävänsä ruuanlaitosta, minä kun sanoin, että en sitten laita ruokaa.

Mies tosiaan oli kovin täydellinen. Ei kyllä kehunut kauniiksi, muuta kuin kolmansilla treffeillä.

Jutusta ei koskaan kuitenkaan tullut mitään enempää, ehkä hämmennyin miehen ystävällisyyttä.

Et kai sinä tosissasi kuvittele ettei se ole vetänyt sitä samaa rutiinia kymmenille tai sadoille muille tytöille? Ja Eddie Murphy huh huh, eipä sullakaan ole rima korkealla.

Luultavasti se jollekin on tehnyt samaa, en yhtään epäile. Ja on minulla rima korkealla, jos sitä kysyit, ja miksei olisi? :)

Tämä mies kuitenkin teoillaan osoitti arvostusta, ja kävimme kolmilla treffeillä. Teot merkitsevät aina enemmän kuin sanat. Puhuminen on halpaa. Ehkä olen kuullut paskanjauhantaa niin paljon, että filtteri on aika hyvin viritetty. Kauniiksi voi kuka tahansa kehua, ja ei tarkoita mitään. Paljon merkittävämpää on se, mitä oikeasti tekee toisen eteen.

Vierailija
127/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot merkitsee, ei sanat. Eiköhän nainen tajua olevansa kaunis, jos viet sille vaikkapa kukkakimpun? :)

Vierailija
128/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kauneuden pakko. Pitää olla kaunis, vaikkei olekaan, koska miehet on niin ulkonäkökeskeisiä. Niille visuaalisuus on useimmille kaikki kaikessa, että saa hepin heilumaan.

Ja sitten kun pamahtaa eteen mies, joka ei ole ulkonäkökeskeinen, naiset sekoaa täysin, se ei halua minua, mie romahan, mie en ole kaunis.

Paitsi että ap:n tapaama mies ei ollut ilmeisesti tällainen harvinaisuus, korjailihan hän jo ap:n hiustyyliä eli haiskahti vähän narsistille, joille tyypillistä on toisen pitäminen epävarmuudessa. Tosin he tekevät sitä VASTA SITTEn, kun ovat saaneet toisen koukkuun, sitä ennen he kehuvat ja mielistelevät vuolaasti. 

Vierailija
129/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi. 

Koskaan ei ole ollut itsetunto-ongelmia ulkonäön takia 

Ihastuneen ihmisen mielestä toisen ulkonäkö on viehättävä, vaikkei tämä missi olisikaan ja hän haluaa sanoa toiselle kivoja asioita. Kannattaisi nostaa rimaa.

Olen eri, mutta olen seurustellut miehen kanssa, joka ei ollut mikään komistus, mutta hänen luonteena hurmasi minut. En tainnut koskaan kehua hänen ulkonäköä, mutta muuten kehuin ja sanoin tykkääväni. Kehuin niistä asioista, joihin häneen ihastuin.

Vierailija
130/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies muistuttaa venäläistä naista. Heille on joku periaatekysymys etteivät kehu miehen ulkonäköä ja ovat siitä vielä hyvin ylpeitä.

Vierailija
131/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on realisti?

Vierailija
132/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset vain ovat ärsyttävän rehellisiä...

Mikä siinä rehellisyydessä muuten on, että sitä pelätään ja vihataan niin paljon?

Vierailija
133/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon niin rehellinen, etten kehu ellei ole syytä. Eli voi olla että et ole kaunis.

Vierailija
134/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.

No minä en koe olevani mitenkään kaunis, joten en todellakaan odota kehuja ulkonäöstäni. Sen sijaan minua on kehuttu ihan älyttömän mukavaksi, huumorintajuiseksi, lämminhenkiseksi ja fiksuksi. 

Ihastuneen ihmisen mielestä toisen ulkonäkö on viehättävä, vaikkei tämä missi olisikaan ja hän haluaa sanoa toiselle kivoja asioita. Kannattaisi nostaa rimaa.

Ex-mieheni kehui minua paljonkin monista asioista, vaikka ei ylistänyt minua kauniiksi. Kun päätin erota kymmenen vuoden jälkeen, hän  halusi "kirjoittaa" minulle erinomaiset aviopuolisosuositukset ja sydämestään toivoi, että löydän vielä sen oikean kumppanin, kun olen niin ihana ja valloittava ihminen. 

Vierailija
135/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailin yhtä narsistisia piirteitä omaavaa miestä. Aluksi hän tietenkin kehui kroppaani, sanoi kauniiksi usein ja tuijotteli ihmeissään. Suhteen lopulla hän sanoi ainoastaan harvakseltaan "sulla on kauniit silmät" eikä koskaan mitään muuta kehuvaa. Silmät nyt on sellainen asia, mitkä on mitä on, mitä nyt meikillä voi vaikuttaa. Eli mitään muuta hyvää mussa ei ilmeisesti enää ollut.

Naiset! :D

voi LOL. Ei sellaista asiaa olekaan, ettei siitä ongelmaa saa aikaiseksi väännettyä. :D elä nyt tuollaisen lapsen kanssa sitten aikuisten elämää. ..

Vierailija
136/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle mies sanoi että ”olet tavallisella tavalla nätti”. Tämän lisäksi hän fanitti somessa _täysin_ erityyppisiä - ja rotuisia naisia.

Kiitos ja hei 😊

Kylläpäs tässä langassa kaadetaan paskaa ei pinnalisten miesten päälle. Eli miehen pitää siiten vaan olla pinnallinen ja väkisinkin hankkia se superhotti isotissipeppuinen latina eikä tyytyä tyypilliseen 30v kanatukkaiseen lihavaan suomalaiseen naiseen. Tai ainakin valehdella uskottavasti että tuo jälkimmäinen olisi joku kaunotar.

Ettekö nyt tajua, että ongelma on se TYYTYMINEN. Ei kukaan halua olla tyypin kanssa joka vaan tyytyy. 

Vierailija
137/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa mukava lukea että edes yksi nainen omaa terveellisen asenteen eikä ole täysin nupista pimee. Valitettavan moni vähemmän kaunis nainen haksahtaa johonkin ali mehmetiin tai lipevään latino migueliin joka kyllä valehtee ja kehuu (ja pettää) sen sijaan myöntäisi itselleen ettei ole se niityn kaunein keijukainen.

Onko joku muista naisista haaveileva tyytyjä sitten parempi vaihtoehto?

Vierailija
138/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä kiinni.

Rehellisyys ja avoin suhtautuminen sinua kohtaan on sellainen, jota arvostat vielä vuosienkin päästä.

Aiemmat ovat kehuneet, jotta saisivat sinulta mitä haluavat. Nyt olet tavannut rehellisen miehen.

Vierailija
139/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.

Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?

Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.

Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.

Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?

Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.

Tapaillaanko samaa miestä ap? (tuo hiusjuttu...)

Vierailija
140/275 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tarvitse ääneen sanoa, riittää kun katseet kohtaa ja säkenöi. Tai toinen jää kiinni eri kohtien tuijottelusta. 😁 Mä olen aina inhonnut sitä, kun mies alkaa selostamaan mistä ruumiinosista tykkää tai on kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi