Tapailemani mies ei kehu kauniiksi
Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.
Kommentit (275)
Oliko tämä "ennen" kenties 10 vuotta (ja 20 kiloa) sitten? Itse olen nimittäin huomannut, että nyt kun kiloja on just tuo 20 enemmän kuin ennen niin mä ainakin olen muuttunut täysin näkymättömäksi miehille. Ja aiemmin siis riitti vientiä ja kehujakin tuli, joten en keksi itse muuta syytä kuin nämä kertyneet kilot. Vimeisin tapailukumppani (reilu 5 vuotta sitten) kehui kyllä mun hiuksia eli ilmeisesti se oli mun paras puoleni jo silloin vaikka kiloja ei ihan näin paljoa ollutkaan.
Miehen pitäis olla tumman huiskea lipevä latino, joka kuiskuttelee korvaan kehuja ja rakkaudentunnustuksia. Ehdoton bonus jos huohottava niljakas virittelee takaapäin kaulaan platinaisia sydänriipuksia ja ujuttaa taskuun rakkauskirjeitä. Kukkia on tuotava joka päivä ja lämpimän kinkkucroissantin on tultava sänkyyn kellon lyömälleen. Siinä jää suomalainen turjake kakkoseksi.
Kyllä mä ainakin kehuisin miestä johon olen ihastunut. Outoa jos ei mitään kehuttavaa löytyisi tapailukumppanista josta pitää.
Minulle mies sanoi että ”olet tavallisella tavalla nätti”. Tämän lisäksi hän fanitti somessa _täysin_ erityyppisiä - ja rotuisia naisia.
Kiitos ja hei 😊
Vierailija kirjoitti:
Älä kehu miestä enää yhtään ja parempi jos treffailet jotakuta toista.
Älä ole kynnysmatto!
Mies ei kehu ulkonäköä = nainen on kynnysmatto. En nyt ihan saanut kiinni..
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä "ennen" kenties 10 vuotta (ja 20 kiloa) sitten? Itse olen nimittäin huomannut, että nyt kun kiloja on just tuo 20 enemmän kuin ennen niin mä ainakin olen muuttunut täysin näkymättömäksi miehille. Ja aiemmin siis riitti vientiä ja kehujakin tuli, joten en keksi itse muuta syytä kuin nämä kertyneet kilot. Vimeisin tapailukumppani (reilu 5 vuotta sitten) kehui kyllä mun hiuksia eli ilmeisesti se oli mun paras puoleni jo silloin vaikka kiloja ei ihan näin paljoa ollutkaan.
Mulla taas ei ole mitään eroa kehujen määrässä, oli kiloja tai ei.
Faith kirjoitti:
Minusta tuo on ihan ymmärrettävää. Tilanteista puuttuu romantiikka, jos mies ei kehu ulkonäköä, edes hymyä tms. Kyllä aina jotain kehuttavaa löytyy!
Ehkä jotkut miehet ajattelevat, että kehuminen olisi pinnallista, esineellistävää? Harmillista jos näin on.
Sehän on esineellistävää. Eri asia jos kehuu luonnetta tai henkisiä ominaisuuksia mitkä ovat parisuhteen onnistumisen kannalta olennaisempia. Mutta jos menet näitä kehumaan niin nainen saa käsityksen että on ruma. Eli kannattaa kehua pinnallisia juttuja
Miksi valitat? Hän kuitenkin tykkää sinusta, koska haluaa olla sinun kanssa.
Ja toisaalta hänen mielestään voit olla kaunis, mutta hän ei vain tajua kehua sinua.
Itsetunto nyt kuntoon.
Kerran harmittelin tapailumiehelle, että näytän ihan hirveältä. Hän vastasi, että et sen hirveämmältä kuin yleensäkään. Hänen pointtinsa oli, että valitan turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies tuttavuus sanoo, millaiset hiukset sinulle sopisi paremmin?? Minä en jatkaisi tutustumista.
Onko mies kampaaja vai kysyitkö hiuksista?
Tämä.
Eroaisin. Jos jostain ihme syystä kuitenkin jatkat, lopeta sen miehen kehuminen. Hän pitää itseään jo nyt sinua parempana.
Itse en voi sietää sitä, jos mies alkaa hehkuttamaan kauneuttani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi mies tuttavuus sanoo, millaiset hiukset sinulle sopisi paremmin?? Minä en jatkaisi tutustumista.
Onko mies kampaaja vai kysyitkö hiuksista?Tämä.
Eroaisin. Jos jostain ihme syystä kuitenkin jatkat, lopeta sen miehen kehuminen. Hän pitää itseään jo nyt sinua parempana.
Kaksoisstandardit on hauskoja, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Minulle mies sanoi että ”olet tavallisella tavalla nätti”. Tämän lisäksi hän fanitti somessa _täysin_ erityyppisiä - ja rotuisia naisia.
Kiitos ja hei 😊
Mahtava äijä! Vaasasta - arvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mies kampaaja vai kysyitkö hiuksista?Tämä.
Eroaisin. Jos jostain ihme syystä kuitenkin jatkat, lopeta sen miehen kehuminen. Hän pitää itseään jo nyt sinua parempana.Kaksoisstandardit on hauskoja, vai mitä?
Et näemmä ymmärrä kaksoisstandardin merkitystä. Ymmärrän kyllä, että naisviha sokaisee sinut jälleen.
Mies on osoittanut pitävänsä itseään ap:n yläpuolella alkamalla heti valittaa hänen ulkonäöstään ja ilmoittamalla, millainen kampaus olisi parempi.
Sellaista itsekeskeistä k-päätä ei pidä palkita kehumalla.
Kaksoisstandardia olisi, jos kehottaisin ap:ta haukkumaan miestä.
Kannatan tosin eroamista.
Mieheni kehuu ulkonäköäni vielä 25 vuoden avioliiton jälkeenkin. Ja näiden vuosien jälkeen en näytä enää miltään tyttöseltä. Eli minusta pitää pystyä näkemään toinen viehättävänä myös ulkoisesti, ja sanomaan se ääneen. Jos ei näe, ei minusta ole mukana muutenkaan ihastumista ja rakastumista. Ja täydellisestä kauneudesta ei ole kyse, vaan omiin silmiin kauniista. Jos toinen ei sitä ole, miksi ihmeessä olla suhteessa?
Niin että naisia pitäisi alituiseen olla kehumassa, missäs ne "hitsi oot komee" yms. miehille? Eipä vaan ole kuulunut ja Facessakin jos kuvaa vaihtaa kehuu korkeintaan oma äiti (jos olisi facessa) tai sitten miespuoliset kaverit vaan piruilee.
Vierailija kirjoitti:
Niin että naisia pitäisi alituiseen olla kehumassa, missäs ne "hitsi oot komee" yms. miehille? Eipä vaan ole kuulunut ja Facessakin jos kuvaa vaihtaa kehuu korkeintaan oma äiti (jos olisi facessa) tai sitten miespuoliset kaverit vaan piruilee.
Ei kai tässä mistään somekehuista puhuttu, vaan ihan kahden kesken kehuista. Ja totta kai sen pitää mennä molempiin suuntiin. Jos on oikeasti rakastunut, kehut tulevat luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kehuu ulkonäköäni vielä 25 vuoden avioliiton jälkeenkin. Ja näiden vuosien jälkeen en näytä enää miltään tyttöseltä. Eli minusta pitää pystyä näkemään toinen viehättävänä myös ulkoisesti, ja sanomaan se ääneen. Jos ei näe, ei minusta ole mukana muutenkaan ihastumista ja rakastumista. Ja täydellisestä kauneudesta ei ole kyse, vaan omiin silmiin kauniista. Jos toinen ei sitä ole, miksi ihmeessä olla suhteessa?
Olen samaa mieltä.
Ottaisin puheeksi, kysyisin mieheltä onko oikeasti kiinnostunut.
No ei se meille kaikille ole niin helppoa, sanoa niitä kehuja tai ottaa vastaan. Liittyykö sitten siihen, jos ei ole lapsena siihen tottunut. Tai johonkin pidättyvyyteen tietyissä asioissa.
Mutta kyllä sun pitäisi hänen katseestaan nähdä, että hän tykkää. Tai ehkä rivien välistä. Kaikkein parhaat kehut itselleni on olleet juuri tuommoisia epäsuoria. En osaa ottaa vastaan suoria kehuja, enkä kehu itse suoraan.
Minustakin kuulostaa oudolta, että arvostelee uuden tuttavuuden kampausta. Riippuu tietenkin missä yhteydessä ja millä tavalla, mutta vähän kalskahtaa siltä, että tyyppi haluaa muokata sinut mieleisekseen ja hallita sinua. Jos et suorastaan juokse, niin ole ainakin varovainen.
Kuinka usein sua pitää kehua ettet rupea oireilemaan henkisesti?
Minusta tuo on ihan ymmärrettävää. Tilanteista puuttuu romantiikka, jos mies ei kehu ulkonäköä, edes hymyä tms. Kyllä aina jotain kehuttavaa löytyy!
Ehkä jotkut miehet ajattelevat, että kehuminen olisi pinnallista, esineellistävää? Harmillista jos näin on.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/