Tapailemani mies ei kehu kauniiksi
Olen jonkun aikaa tapaillut miestä johon tutustuin nettideittisivulla. Hän ei ole kertaakaan kehunut ulkonäköäni millään tavalla. Kerran vain sanoi millaiset hiukset minulle sopisi paremmin.
Tunnen oloni tosi epävarmaksi kun mies ei koskaan kehu ulkonäköäni. Pitääkö hän minua epäviehättävänä? En viitsi kysyäkään... miten on, kehuuko miehet aina tapailemaansa naista?
Minulla oli useampi vuosi etten treffaillut miehiä. Mutta mielestäni sain paljon kehuja ulkonäöstäni ennen ja silloin tunsin oloni mukavaksi.
Mies ei kehu edes silloin kun kehun hänen ulkonäköä. Olen jopa miettinyt etten halua tämän takia jatkaa juttua koska pelkään etten viehätä miestä ja olen hänelle vain paremman puutteessa. Mies on sellainen joka viettää aika paljon yksin aikaa, eli sen perusteella saattaisi vain tyytyä seuraani paremman puutteessa.
Mielipiteitä? Murehdinko turhaan?
Ei minulla mikään hinku ole suhteeseen jos mies ei oikeasti pidä minusta, myös ulkonäöstäni.
Kommentit (275)
Jotkut ihmiset vain ovat ärsyttävän rehellisiä...
Taidan tietää mitä tarkoitat. Kun riittävän kauan vain sinnittelee, alkaa pelätä voimien hupenemista. Ja se pelko tekee tilanteesta paljon paljon pahemman kuin mitä se itsessään olisi.
Ja samalla, ainakin oma kärsimykseni on suoraan seurausta kahdesta miessuhteesta hyvin pitkälti. Samat suuremmat alun ikävyydet olisin ratkonut rahalla, vaihtanut parisuhdetta ja luultavasti maatakin. Käskenyt kunnan hoitaa vanhempieni asiat niinkuin parhaaksi näkevät, koska minä olen muualla ja pysyn.
Enkä olisi koskaan joutunut menettämään itsetuntoani, luottamustani ja tulevaisuudenuskoani. Masennuskin olisi jäänyt kesken alkuunsa, kun olisin kyennyt muuttamaan olosuhteita inhimillisemmiksi.
Jätä se. Ei se välitä susta. Ainakin olen varoittanut.
Uusi mies tuttavuus sanoo, millaiset hiukset sinulle sopisi paremmin?? Minä en jatkaisi tutustumista.
Onko mies kampaaja vai kysyitkö hiuksista?
Sellainen naislapsi siellä sitten
Vaikka harvinaista taitaa nykyään ollakin, jotkut ihmiset eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Heillä ihmissuhteet perustuvat ihan muihin juttuihin. Mieheni on tällainen. Hän ihastui minussa siihen, että olen hänestä mielenkiintoinen, osaan keskutella ja olen lämmin persoona. Ulkonäkö on hänelle ihan toisarvoinen asia. Hän kehuu minussa muita asioita kuin ulkonäköä, myös lapsiamme hän kehuu usein, muttei heidän ulkonäköään.
Voi että, jaksuhaleja sinne. Minä en katselisi sinua hetkeäkään, jos pitää kehua että pysyt kasassa.
On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.
Tänään tulee hyvä ohjelma: kukaan ei ole riittävän kaunis.
Itseäkin sanotaan kauniiksi mutta se ei tindermiehille riitä.
Luultavasti hän ei ole sinulle oikea. Älä ihastu liikaa.
Kuulostaa tyytyjältä. En suosittele.
Mistä helvetistä voin sanoa murehditko turhaan kun en tiedä miltä näytät. Laita kuva niin kerron oletko petolinnun perse, kaunotar, tai vaikka jotakin siltä väliltä.
Älä kehu miestä enää yhtään ja parempi jos treffailet jotakuta toista.
Älä ole kynnysmatto!
Oletko lihava? Lihavaa plösöä ei ole syytä kehua.
Vierailija kirjoitti:
Mistä helvetistä voin sanoa murehditko turhaan kun en tiedä miltä näytät. Laita kuva niin kerron oletko petolinnun perse, kaunotar, tai vaikka jotakin siltä väliltä.
Jospa lukisit aloituksen uudestaan ihan loppuun saakka. Vai onko se liian pitkä sinulle.
Mites tää totuus, että et ole enää kaunis tai mitenkään erikoisen näköinen, että pitäis kehua. Vuodet rupee näkymään naamassa.
Ei suomalainen (mies turhia kehuskele, hah haha haa..
Vierailija kirjoitti:
Voi että, jaksuhaleja sinne. Minä en katselisi sinua hetkeäkään, jos pitää kehua että pysyt kasassa.
Pysyt kasassa? Eihän tuosta ollut kyse, älä vääristele ap:ta.
Ihastuneen mielestä toinen näyttää kyllä hyvältä ja häntä tekee mieli kehua. Eli mies ei ole ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä harvinaisen epäromanttinen mies jos ei edes suhteen alussa saa sanottua mitään mukavaa naisen ulkonäöstä, kyllä se nyt parisuhteeseen mielestäni kuuluu. En tapailisi.
No esim.mulle ei voisi sanoa koska ei olisi mitä sanoa...no tietysti lihaksikkaita käsivarsiani voisi kehua, muttei kroppaa tai kasvoja.
Ompa sulla huono itsetunto