Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa tilanteessa "paljastaa" posliini?

Vierailija
11.11.2008 |

.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiimainen mies

Tykkäisin kun vaimo ajelisi minut posliiniksi Ei hän kehtaa Olen huomannut että hänen kätensä viihtyy palleissani jotka ovat krvattomat

Nyt houkuttelen vaimon ajeöemaan minut posliiniksi sanon että itseltä ei onnistu kun ei seiso Jos vaimo ajelee niin taatusti seisoo jos ei seisoisi niin pyttäisin välillä imemään niin taatusti taas seisoo

Vierailija
2/52 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaraat ovat kiimassa.

Onko sinulla kyrvän varressa niin paljon karvaa, että ajelu ei onnistu kuin stondiksessa?

Olen kiimainen mies

Tykkäisin kun vaimo ajelisi minut posliiniksi Ei hän kehtaa Olen huomannut että hänen kätensä viihtyy palleissani jotka ovat krvattomat

Nyt houkuttelen vaimon ajeöemaan minut posliiniksi sanon että itseltä ei onnistu kun ei seiso Jos vaimo ajelee niin taatusti seisoo jos ei seisoisi niin pyttäisin välillä imemään niin taatusti taas seisoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
05.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hiukan miehesi jälkeen ja pidät pöksyt tiukasti jalassa. En osaa kuvitella tökerömpää näkyä kuin mitä vaimo olisi, jos pillunsa karvat ajelisi. Vähän täytyy harkita omaa ikää ja asemaa. Sitäpaitsi posliini on maailmalla jo ohimennyt ilmiö. Nykypäivän muoti on pillun karvojen värjäys,,,esim. vihreäksi....

Vierailija
4/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitemmän aikaa antanut karvojen kasvaa. Nyt sitten ajelin kaikki pois. Miten yllättäisin mieheni? Meillä on pieniä lapsia, joten se on tehtävä vasta illalla. Mutta siitä ei ole takeita jaksammeko alkaa sekstaamaan. Tuntuisi vähän pöhköltä yhtäkkiä vaan raottaa pikkuhousuja ja sanoa katohan mitä täällä.. Keksiskö joku jännän tavan esitellä tämä harvinaisuus? :)

Vierailija
5/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta mä sain tästä päivän parhaat naurut=DD

Vierailija
6/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjaile lapsilta salaa pitkin iltaa, että illalla sitten haluat seksiä, niin että mies ei mene ihan horrokseen. Sitten kun lapset on nukkumassa herättele miehen halut suutelemalla häntä intohimoisesti ja pitkään ja sitomalla miehen kädet hellästi, mutta lujasti. Sitten ota vaatteesi pois viettelevästi tanssien miehen edessä, hiplaile heräilevää kalua, suukottele, koskettele ja paljasta vähitellen kauniit viehkot alusvaatteet päälläsi. Anna miehen nauttia itsevarmuudestasi ja kauneudestasi ja ota häneltä suihin innolla. Sitten sidokin miehen silmät myös ja riisu pikkarit ja asetu miehen naamalle ja komenna että nyt nuolet! Luulisi tykkäävän!

(Sori, must henkilökohtaisesti posliinipillu on niin kamalan näköinen, paikat niinkuin pikkutytöllä, että en itse tykkää yhtään. Mutta vaikkei ehkä näytäkään niin makeelta, niin kyllähän se varmaan kivalta TUNTUU nuollessa, sekä nuolijasta että nuolettavasta, niin siksi tällainen yllämainittu ajatus).

Vierailija
7/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan harvinaisuus nykypäivänä nykymaailmassa, mutta melkoinen harvinaisuus meillä, kun ajelen paljaaksi max. 1-2 kertaa vuodessa. ap

Vierailija
8/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mies ei tykkää yhtään suihinotosta.. :( ap

ota häneltä suihin innolla.

Vierailija
9/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättyä iloisesti kuin pikkulapsi joululahjoja avatessa? Jos et itse keksi tapaa esitellä "mahtavaa" yllätystäsi eipä taida seksielämäkään kummoisen kekseliästä ja vaihtelevaa olla...

harvinaisuus meillä, kun ajelen paljaaksi max. 1-2 kertaa vuodessa. ap

Vierailija
10/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti mieheni yllättyy iloisesti, kuten mistä tahansa muustakin harvemmin tapahtuvasta mukavasta asiasta. Ja toki minä itsekin keksin miten esitellä mahtava yllätykseni. Saan kai silti kysellä mitä haluan, ei tarvitse tuppautua tänne jos noin pahasti ottaa päähän. Ja ihan totta kyllä turiset, seksielämämme ei ole tässä elämäntilanteessa järin kekseliästä tai vaihtelevaa, mutta ah niin tyydyttävää ja antoisaa ja nautinnollista. Toisin kuin sinulla, olettaisin..? ap

yllättyä iloisesti kuin pikkulapsi joululahjoja avatessa? Jos et itse keksi tapaa esitellä "mahtavaa" yllätystäsi eipä taida seksielämäkään kummoisen kekseliästä ja vaihtelevaa olla...

Vierailija
11/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla sängyssä sanoin "anna käsi, mul on sulle yllätys", ja vein sen käden ns mestoille... tykkäsi :)

Vierailija
12/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vois olla aika hyvä! ap

Vierailija
13/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies tykkää suihinotosta niin älä sitten sitä anna. Anna jotain muuta mistä hän tykkää!

voi härregyyd.

Vierailija
14/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten olen yksinkertainen kun paljastin että mieheni ei tykkää suihinotosta. Mä vaan luulin että mun on ihan pakko kirjaimellisesti noudattaa sitä "reseptiä". Enhän mä nyt aikuisena kolme lastakin tehneenä naisena voi tietää mitään seksistä. Jos joku sanoo täällä että ota suihin mieheltäs, niin pakkohan se on tehdä. Ai niin, mähän olenkin neitsyt, enkä ole koskaan nähnytkään pippeliä, vai mikä se nyt on... Sama kai se on liimata karvat takaisin kun nyt meni ihan pilalle koko juttu. Mulle tuli kyllä nyt niiiiiiiin paha mieli kun joku tuntematon haukkuu mua, nyyyyyh..... ap

Vierailija
15/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kirjoittikin vahingossa erikseen sanat pikkulapsi ja lahja, sillä juuri pikkulapsilahjastahan tässä on kyse. Pikkutyttöä ap:n miehelle...

Vierailija
16/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai yllätätkö miehesi iloisesti myös seksillä, samaan tyyliin "tänään sitä olisi pitkästä aikaa tarjolla, ei mitään vaihtelevaa, mutta ah niin tyydyttävää ja nautinnollista ainakin omasta mielestäni".

Toivottavasti saat karvat juuria myöten pois, muuten ne pistelevät ikävästi suuseksissä. Itse pidän sellaisesta sentin pituisesta karvasta tai täysin naturaaalista. Tosin vaimollani ei kasvakaan napaan ja reisiin asti, vaan melko pienellä aluella.

Ihan varmasti mieheni yllättyy iloisesti, kuten mistä tahansa muustakin harvemmin tapahtuvasta mukavasta asiasta.

Vierailija
17/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole ennen kuullutkaan että joku pitää sentin pituisesta sängestäkin, no kukin tyylillään.

itseä sellainen vain ärsyttää, lyhyt pistelevä sänki.

siksi itsekin pidän paikat siistinä, poslari tai pieni kiitorata yleensä kuitenkin. ja ihan lähinnä omasta miletymyksestä ja hygieniasyin.

toki bonuksena on kivempi varmasti miehenkin antaa suuseksiä....

Itse pidän sellaisesta sentin pituisesta karvasta tai täysin naturaaalista.

Vierailija
18/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan erottaa pikkutytöstä ainoastaan häpykarvoituksen perusteella. Naiset hermoilevat ihan turhaan iän, raskauden ja synnytysten tuomista muutoksista kehossa, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.

vaikka kirjoittikin vahingossa erikseen sanat pikkulapsi ja lahja, sillä juuri pikkulapsilahjastahan tässä on kyse. Pikkutyttöä ap:n miehelle...

Vierailija
19/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella ajettuun sänkeen. Toki sentin pituinenkin voi pistellä, jos on jäykkää kuin rautalanka.

enpä ole ennen kuullutkaan että joku pitää sentin pituisesta sängestäkin, no kukin tyylillään.

itseä sellainen vain ärsyttää, lyhyt pistelevä sänki.

Vierailija
20/52 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ihan kaikki mahdollisimman tarkasti samoin kuin muutenkin tekisit! Sitten vaan katsomaan huomaako mies koko asiaa missään vaiheessa?!