Aikuisen kotona asuvan pojan juominen
Olen 50 kymppinen perheenäiti, jolla on 3 lasta. Ongelmana minulla on se, että 20 vuotias poikani rymyää joka ikinen viikonloppu järkyttävässä kännissä kotiin ja herättää koko muun perheen ja koiran. Sitten tämä sama sankari makaa koko seuraavan päivän darrassa huoneessaan eikä pysty tehdä muka mitään. Onko muilla mammoilla samoja ongelmia, miten saisin poikaani ryhtiliikkeen?
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mammat sitten tekevät lapsia jos eivät halua elää niiden kanssa?
Heh, en todellakaan ajatellut elää jonkun juopon kanssa loppuelämääni, vaikka kuinka itse olisin tehnyt.
Mutta mulla ei ole tällaista ongelmaa ollutkaan. Ihan kaikki kolme ovat itse halunneet asettua omilleen opiskeluvaiheessa lukion jälkeen ja se on luonnollista.
Jos joku olisi ollut vaikeampi tapaus, niin olisi jäänyt nähtäväksi. Pois ei varsinaisesti olisi potkittu ap:n tyyppisessä tapauksessa, mutta kannustimet käyttöön ja aina se ei ole porkkana.
No sitten ei pitäisi tehdä mukuloita ollenkaan, jos ei halua elää niiden kanssa ja alusta tarkoitus on dumpata ne ennemmin tai myöhemmin.
Alusta asti.
No sitten ei pitäisi tehdä mukuloita ollenkaan, jos ei halua elää niiden kanssa ja alusta tarkoitus on dumpata ne ennemmin tai myöhemmin.