Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Leivoin eilen hiprakassa pellillisen piirakkaa enkä löydä sitä mistään

Vierailija
25.11.2018 |

Siis en tajua mihin se on voinut joutua. Enkä ole varmasti jaksanut syödä sitä pellillistä! Ei ole jääkaappissa, pakasteessa, uunissa, roskiksessa eikä missään. Muistan ottaneeni sen uunista pois ja nostaneeni pöydälle ikkunan alle jäähtymään. Sen jälkeen muistikuvat heikot ja nyt en löydä piirakkaa mistään. Asun yksin ja lemmikkejä ei akvaariokaloja lukuunottamatta ole.

Veikkauksia otetaan vastaan

Kommentit (209)

Vierailija
81/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan tai sängyn alla? Yksi vaihtoehto on, että piirakka on palanut, ja olet vetänyt sen pöntöstö alas. Tarkista onko pöntössä epämääräisiä rasvaläikkiä. Voisit myös tuulettaa asunnon ja käydä ulkona tuulettamassa nenän. Sen jälkeen voit yrittää jäljittää piirakkaa hajun perusteella. Koira olisi tässä tietenkin kätevä.

Voisi olla myös jossain lokerikossa tai mapissa. Oletko ehkä tarkistanut veronpalautuksen määrää ja unohtanut piirakan siihen mappiin?

Itselläni on yhdet housut ollut jo 1,5 kuukautta kadoksissa. En muistaakseni edes ole juopotellut kunnolla. Kaikki paikat on pengottu moneen otteeseen.

Vierailija
82/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levylautasella jos sinulla on levysoitin? Romantiikan nälkäisenä voi yön tunteina tulla tarve panna piirakka kunnolla soimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakka lähti kioskille ostamaan tupakkaa, ja jäi sille tielle ... Minun veikkaukseni.

Vierailija
84/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on hauska, mutta läheskään kaikki kommentoijat eivät ole. Omasta mielestään kyllä.

Arvaa kumpaan ryhmään itse kuulut? Et edes yritä olla hauska vaan kritisoit täällä muita makuasioista ja vuodatat negatiivisia tunteita. Aloituksessa ei sitäpaitsi ole mitään hauskaa. Toisella on piirakka kadoksissa ja siellä nauretaan ihmisen hädälle.

Vierailija
85/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aukaisi ikkunan ja hyppäsi ulos.

Vierailija
86/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpas tämä kerännyt viestejä. En asu missään kartanossa, vaan 60 neliön kerrostalokaksiossa. Ikkunoissa on metalliritilät ja hyttysverkot joten sitä kautta piirakka ei ole voinut paeta. Parvekkeella ei ole mitään tasoa mihin olisin sen voinut laskea, tuskin edes humalassa tulisi mieleen laskea se likaiselle lattialle :D Piiras siis edelleen kateissa :( Ap

Vierailija
87/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut vaatekomerot? Entä kylppärin kaapit? Ihan hyvin voisi tapahtua, että viipaloit piirakan ja laitat rasioihin tai pusseihin, ja viet sen sitten jonnekin aivan typerään paikkaan siististi pinoon.

Tai sitte oot syönyt sen. Luulis tosin että olis ähky olo. Tuliko krapula edes?

Vierailija
88/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akvaariokalojen omistajana sulle on tullut huono omatunto tonnikalan syömisestä. Oot varmaan tuupannut piirakan akvaarioon uiskenteleen. Näyttääkö kalat akvaariossa normaalia pulleemmilta ja laiskemmilta?

Vierailija
89/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ikinä arvaa miltä mun keittiö näytti humalaisen letunpaiston jälkeen :(

Vierailija
90/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

uunissa!

Vierailija
91/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla varastoa siinä asunnossa? Sellaista kanahäkki juttua tai vastaavaa? Pesuhuone :D? Vähän epätoivoisia ideoita, mutta jos oot jo oman kämppäsi lattiasta kattoon nuuskinut. Tai ehkä oot mennyt lenkille sen kanssa ulos aamuyöllä ja pudottanut jonnekin :DDDD

Vierailija
92/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun herään alasti, enkä löydä vaatteita mistään, ne ovat parvekkeella.

Vierailija
93/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vielä roskiksesta. Itse luulin hukanneeni pizzan jämät kämppään baarin jälkeen. Löytyivät sitten roskiksen pohjalta, olin humalassa heittänyt jämät pois (en tykkää syödä känni pizzoja aamulla enää) ja siivonnut siinä samalla sitten keittiön ja kaikki muut roskat kasaantuneet siihen pizzan päälle. Pakko oli etsiä ja tonkia roskiksenkin läpi, koska en halunnut löytää haisevaa yllätystä myöhemmin. 

Vierailija
94/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki muu on jo katsottu, katso vielä kattokruunu. Muuta paikkaa en enää keksi.

Vierailija
95/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/originals/eb/d8/06/ebd8061b703c534f2742c9e10483d10…

Vierailija
96/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskista veikkaan minäkin. Olet jopa voinut viedä sen lopun ulkoroskikseen asti, kun et ole halunnut tonnikalan haisevan aamulla.

Vierailija
97/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en tajua mihin se on voinut joutua. Enkä ole varmasti jaksanut syödä sitä pellillistä! Ei ole jääkaappissa, pakasteessa, uunissa, roskiksessa eikä missään. Muistan ottaneeni sen uunista pois ja nostaneeni pöydälle ikkunan alle jäähtymään. Sen jälkeen muistikuvat heikot ja nyt en löydä piirakkaa mistään. Asun yksin ja lemmikkejä ei akvaariokaloja lukuunottamatta ole.

Veikkauksia otetaan vastaan

Mun sukulaiselle kävi myös noin, tosin piirakasta ei ollut kyse, vaan paistista, joka hävinnyt (kostean) illan aikana. Tuli lopulta siihen tulokseen, että naapuri vienyt sen. Seuraavat viikot vietti sitten suljetulla.

Vierailija
98/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaapin päältä, mikroaaltouunin päältä, kylppärin kaapin päältä, pesukoneiden päältä ja kirjahyllyn päältä kannattaa katsoa. Humalaisen luovat variaatiot vaakatasojen käytöstä ovat rajattomat. 

Nykytelkkarit ovat niin litteitä että niiden päälle ei piirakka ahdu, mutta jos sulla on kuvaputkihirviö nurkassa niin tsekkaa kuvaputken päältä.

Vierailija
99/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas oli keittiö kuin nuoltu kännisen hillon keiton jälkeen. Ilmeisesti iski myös siivouspuuska. 

Vierailija
100/209 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu niin, että piirakka epäonnistui ja vedit sen vessanpytystä alas kännipäissäsi????