Auttakaa! Leivoin eilen hiprakassa pellillisen piirakkaa enkä löydä sitä mistään
Siis en tajua mihin se on voinut joutua. Enkä ole varmasti jaksanut syödä sitä pellillistä! Ei ole jääkaappissa, pakasteessa, uunissa, roskiksessa eikä missään. Muistan ottaneeni sen uunista pois ja nostaneeni pöydälle ikkunan alle jäähtymään. Sen jälkeen muistikuvat heikot ja nyt en löydä piirakkaa mistään. Asun yksin ja lemmikkejä ei akvaariokaloja lukuunottamatta ole.
Veikkauksia otetaan vastaan
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Hiprakassa leipominen taitaa olla yleistä. Pikkupäissään tulee kaikenlaisia mielihaluja ja tarmon purskahduksia.
Itse tein kerran voileipäkakun ja unohdin sen keittiön pöydälle yöksi.
Tuo ei ole paha moka. Olisin syönyt sen aamulla, kun kumminkin kännäämisen johdosta olisi ollut vatsa kuralla.
Tosiaan paras aloitus aikoihin😂
Epäilen kyllä ap, että söit sen suolasennälkääs yöllä😊
Ei sitä löydy kertakaikkiaan mistään, kiitos hyvistä ehdotuksista :D En ole edes kakannut eilis aamun jälkeen!
ap
Olen pahoillani aapeen murheesta ja piirakan häviämisestä. Hyviä ehdotuksia on tullut, mutta ei piirakka ehkä kuitenkaan löydy sohvatyynyn alta. Tai jos löytyisikin niin pitäisin jokusen hetken nenänvalkaisua enkä joisi mitään alkoholipitoista pitkään aikaan.
Mäkin veikkaan että oot syönyt osan ja pistänyt osan jonnekin jemmaan aamua varten. Sängyn/sohvan alusta? Ois kätevästi valmiina siinä jos yöllä nälkä yllättää.
Joskus kannattais olla kamera-valvonta erakkokännejäkin varten.
Multa yleensä löytyy mikrosta tai uunista ruokaa seuraavana päivänä.
Etkö muista kun syötiin se yöllä yhdessä? t: Pera
Humalassa ruokahalu voi tosiaan olla aika massiivinen. Itse oon vetänyt viisi hampurilaisateriaa illan aikana, mies vähän ihmetteli miten voi pieneen naiseen upota niin paljon ruokaa. Pari pitsaa menee kevyesti.
Joskus löytyi makaronia voirasiasta kännikokkailujen jälkeen.. Mies ei oikeen tykännyt :D
Saatat joskus joulusiivousta tehdessäsi löytää yllätyksen.
Jos sinä olisit syönyt siitä lämpimänä osan ja sitten päättänyt vielä myöhemmin ottaa lisää. Olet pannut loput palat mikroaaltouuniin ja unohtanut ne sinne.
Minäkin ensin ajattelin, että olisit pannut sen ulos jäähtymään, mutta ei sitten täsmää, ellei sitä joku ole pihistänyt yönälkäänsä.
Yksi mahdollisuus olisi, että olet palastellut sen ja syönyt osan ja pannut ne loput palaset pakastimeen yksittäin pakattuna eli todellakin haet väärän kokoista nyssäkkää.
Katso yöpöydän laatikosta? Jos söit osan ja laitoit jämän sinne yöpalaksi. Tai löytyykö sängystä/sängyn ympäriltä murusia, olet saattanut syödä sen jämän muistamattasi sängyssä
Minä hävitin kerran banaanin ja löysin sen hajun perusteella viikon päästä pesukoneen päältä olevasta korista. Miks olin vienyt sen vessaan, vain luoja tietää.
Nyt tarvittaisiin koira paikalle haistelemaan. Jos kämpässä on ruokaa, löytyy takuulla...
Paras keskustelu. Jään seuraamaan!
Tää on jotain sellasta, mitä voisin kuvitella itellenikin käyvän :D
Olin siellä, kutsuit kaikki av:ltä. "Hiprakka" on hieman lievä termi sille, miten ilta eteni.
Soitettiin mm. Sipilälle ja Teuvo Hakkaraiselle. Hakkarainen tuli taksilla Saarijärveltä, sillä oli karaokelaitteet mukana. Syntyi riita kun halusit laulaa Kielletyt tunteet koko ajan, karaokelaitteet rikkoutui.
Piirakka paloi siinä samalla, mutta uhosit ja söit sen silti. Peltin heitit ikkunasta ulos.
Joku sekstasi Hakkaraisen kanssa, vaadit päästä mukaan. Oli jotain liivijengiläisiä kanssa ja lopulta pizzakuski kavereineen.
Sitten tuli poliisit ja sammuit näyttävästi niiden jalkoihin. Mun lähti jatkoille liivijengin tiloihin, sua ei saatu hereille.
P.s. Turvallisuuspoliisi voi olla yhteydessä siitä Sipilä-puhelusta.
Tämähän on kuin Roudasta rospuuttoon. "Minä olen syönyt sen PIIRAKAN!"
Kuivausrummussa?
Piirakka oli vetinen ja päätit kuivata sen?
Ap ei tainnut olla vain "pikkupäissään"...