Auttakaa! Leivoin eilen hiprakassa pellillisen piirakkaa enkä löydä sitä mistään
Siis en tajua mihin se on voinut joutua. Enkä ole varmasti jaksanut syödä sitä pellillistä! Ei ole jääkaappissa, pakasteessa, uunissa, roskiksessa eikä missään. Muistan ottaneeni sen uunista pois ja nostaneeni pöydälle ikkunan alle jäähtymään. Sen jälkeen muistikuvat heikot ja nyt en löydä piirakkaa mistään. Asun yksin ja lemmikkejä ei akvaariokaloja lukuunottamatta ole.
Veikkauksia otetaan vastaan
Kommentit (209)
Ihanaa, ihan paras aloitus aikoihin. Tuli kunnon hörönaurut kun luin otsikon 😂
Jos et ole löytänyt sitä vieläkään, niin kyllä olet varmasti syönyt sen. Ellet sitten asu jossain lukaalissa missä riittää itä- ja länsisiipeä piirakan kätkemistä varten.
Liityit viimeinkin Tinderiin ja piirakkamies on käynyt luonasi. Pesi myös pellin.
Mikä on tuntuma omassa piirakassasi?
Onko se katolla?
Itse oon joskus yöllä mennyt katolle syömään pizzapellillistä...
Olet syönyt sen ja sitten oksentanut?
Olitko jättänyt ikkunan tai parvekkeen oven auki kun jäähdytit piirakkaa? Harakka tai varis käynyt syömässä yön/aamun aikana? Minulla kävi harakka parvekkeella kun jätin uunista ottamani leipomukset jäähtymään partsille ja menin vastaanottamaan vieraita. Oli hyvin nopeaa toimintaa. Harakka myös levitteli partsille jätetyn roskapussin sillä aikaa kun siivosin muuta kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Olitko jättänyt ikkunan tai parvekkeen oven auki kun jäähdytit piirakkaa? Harakka tai varis käynyt syömässä yön/aamun aikana? Minulla kävi harakka parvekkeella kun jätin uunista ottamani leipomukset jäähtymään partsille ja menin vastaanottamaan vieraita. Oli hyvin nopeaa toimintaa. Harakka myös levitteli partsille jätetyn roskapussin sillä aikaa kun siivosin muuta kämppää.
Mullakin on käynyt niin, että harakka on syönyt ikkunalle jäähtymään jättämäni piirakan. Tiedän asialla olleen harakan, koska löysin harakan keittiöstäni tiskaamasta uunipeltiä. Oli sillai ainakin kohtelias, että siivosi jälkensä.
Oot riisunut yöllä juhlavaatteet pois (sotkeentunut jauhoihin) ja vienyt vaatteet pyykkikoriin. Samalla matkalla oot pitänyt kädessäsi folionyyttiä, jossa oli loput piirakan palat. Se nyytti on tippunut myös sinne pyykkikoriin? Vaikka oli tarkoituksena viedä se jääkaappiin.
Mulla on käynyt monesti niin, että kädestäni on tippunut jokin esine roskakoriin, kun olen vienyt jotain roskiin ja kämmenen avausliike on pudottanut molemmat esineet (esim. vaatteesta leikattu hintalappu ja sakset, tai kauppakuitti ja pyörän avain..) roskakoriin. Enkä ole ollut edes humalassa, vaan ajatuksissani.
Kännipiirakat nyt vaan joskus katoavat aamuun mennessä. Samoin tortut, piparit sekä rönttöset. Pysyvyyttä kaipaavan kannattaa keskittyä enemmän selväpäisiin leipomuksiin.
Ootko Ap tarkistanut ulkovälinevaraston, pyörävaraston, pesutuvan, hissin, käsilaukun, taloyhtiön postilaatikon..?
Kurkkaa ikkunasta alas. Ehkä ne piirakanjämät on tippunut ikkunasta pihalle tai kadulle? Eläimet on varmaan jo syönyt, mutta ehkä löydät vielä murusia?
Löytyykö kämpästä tai taloyhtiöstä saunaa? Ehkä saunan puolelta kuului ensin "HÖÖÖ" ja sitten "...RÖYH"
Astiakaappi? Jos olet pakannut loput piirakat rasiaan tai lautaselle ja laittanut astian piirakoineen takaisin kaappiin? Voisin itse ihan selvinpäin tehdä noin 😅
Vierailija kirjoitti:
Siis en tajua mihin se on voinut joutua. Enkä ole varmasti jaksanut syödä sitä pellillistä! Ei ole jääkaappissa, pakasteessa, uunissa, roskiksessa eikä missään. Muistan ottaneeni sen uunista pois ja nostaneeni pöydälle ikkunan alle jäähtymään. Sen jälkeen muistikuvat heikot ja nyt en löydä piirakkaa mistään. Asun yksin ja lemmikkejä ei akvaariokaloja lukuunottamatta ole.
Veikkauksia otetaan vastaan
Oletko katsonut ruumiinaukkosi?
Jos ei mistään löydy, olet syönyt kaiken. Kun on valtava nälkä, se on hyvin mahdollista.
Olet syönyt osan ja veit loput naapurille?
Aloitus on hauska, mutta läheskään kaikki kommentoijat eivät ole. Omasta mielestään kyllä.
Olet kumminkin syönyt sen.