Kuluuko teillä shampoo ja hoitoaine samaa tahtia?
Jos otatte käyttöön uudet pullot kumpaakin samaan aikaan, loppuvatko ne myös samaa tahtia?
Kommentit (58)
Ei, käytän ihan eri pareja. Nytkin esim. shampoona on Linna koivushampoo ja hoitoaine 900 ml jättipullo Treshemme joku Smooth silottava.
Ei. Koska joskus teen hiuksille tuplapesun, eli 2 kertaa shampoota ja joskus en jaksa laittaa hoitoainetta. Tänään teen syväpuhdistuksen harvemmin käytettävällä shampoolla. Huomenna värjään hiukset, nii saa lakan jämät pois alta.
Ei. Hoitoainetta kuluu enemmän, koska välillä pesenkin hiukset hoitoaineella. Kuivahkoa luonnonkiharaa, niin shampoota menee aika vähän ja lähinnä päänahan pesuun.
Hoitoaine kestää ikuisuuden kun sitä voi käyttää niin vähän kerralla.
Ei, koska pesen hiukset käsisaippualla kuten kaiken muunkin. Euron pullo. Tulee paljon halvemmaks ja sama tulos. Hoitoainetta joskus, mut pullo kestää yli vuoden.
Hoitoaine kuluu mulla paljon nopeammin koska mulla on vyötäröön asti yltävät hiukset.
Oletteko myös huomanneet että usein saman sarjan hoitoaine on pienemmässä pullossa mitä shampoo. Esim Loreal Elvital shampoo on 250ml ja hoitoaine 200ml.
Hoitoainetta menee kaksin kertainen määrä shampooseen verrattuna. Tai no oikeastaan siis hiusnaamiota, en käytä hoitoaineita koska niiden teho ei riitä, joten käytän joka pesukerralla naamiota. Shampoota vaahtoaa pienempikin määrä koko päähän, mutta naamiota pitää läträtä kunnolla jotta jokainen hiussuortuva on todella siihen peittynyt. Lopputulos toki on upea, sileät, terveet ja kiiltävät pitkät hiukset.
Hankala kysymys. Tiedän ainoastaan, että Pensa-Maurin poliitinen lupaus ei pitänyt- kuten ei yksikään muukaan Persujen lupaus. Jotenkin tuo shampoo/hoitoaineasia tuntuu melko merkityksettömältä.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoaine kestää ikuisuuden kun sitä voi käyttää niin vähän kerralla.
Täh, sehän on juuri päinvastoin?? Hoitoainetta laitetaan reilulla kädellä, eihän siitä muuten ole edes hyötyä. Ilmankos ihmisten hiukset hapsottavat kuivina.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoaine kuluu mulla paljon nopeammin koska mulla on vyötäröön asti yltävät hiukset.
Oletteko myös huomanneet että usein saman sarjan hoitoaine on pienemmässä pullossa mitä shampoo. Esim Loreal Elvital shampoo on 250ml ja hoitoaine 200ml.
Huomasin saman ja siksi kysynkin. Puolipitkissä hiuksissa shampoo taas loppuu hoitsikan ollessa puolillaan. Kait se siis riippuu hiusten pituudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hoitoainetta meneeliki tuplasti. Hiukseni takkuuntuvat helposti.
Jatkan: hiukset luonnonkiharat ja kainaloihin asti.
Paksut ja pitkät hiukset niin hoitoainetta kuluu paljon enemmän kuin shampoota vaikka pesen hiukseni aina kahteen, joskus kolmeenkin kertaan. Shampoota ei tarvi kerralla kuin peukun pään kokoisen nökön mutta hoitoainetta reilummin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin rasvoittuva tukka etten käytä hoitoainetta.
Hoitoaine ehkäisee rasvoittumista. Kannattaisi käyttää.
ei tietenkään