Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hyvä tuliaisviemisidea näin joulun kyläilyjen alla, itse maalatut pilttipurkkituikkukipot?

Vierailija
24.11.2018 |

Mä syön paljon pilttiä ja näin joulun alla tulossa aika paljon kyläilyjä. Jotain tuliaisviemisiä olisi hyvä olla. Ajattelin, jos esim. vesiväreillä maalaisin noihin pilttipurkkeihin jotain jouluun liittyviä kuvia ja sitten ihan jotain abstrakteja juttua. Olisi varmaan aika kaunis, kun kynttilänvalo kuultaa läpi. Voisin vaikka laittaa myös valmiiksi jonkun tuoksukynttilätuikun sinne sisälle. Olisko hyvä idea. Monilla on jo kaikkea niin tämmöinen voisi olla hyvä. Ja monet tykkää ylikaiken itsetehdyistä jutuista.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku toisi mulle pilttipurkkeja joista on yritetty taikoa jotain ah niin nättiä ja mukatyylikästä kömpelön näköistä tuikkukippoa, niin roskiin lentäisi. Toki, jos kummilapseltani saisin tällaisen lahjan olisin oikeasti iloinen ja otettu. Mutta aikuiselta tuollainen lahja on ehdoton ei. Liian kömpelöä.

Suurin osa ihmisistä ei välitä käsityölahjoista.

Vierailija
22/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin nyt tuli sitten paha mieli kun tänne kirjoitti, ilta piloilla taas :( Oletteko kateellisia vai miksi pitää noin kovin sanan kääntein arvostella tuntematonta :( Ap

Jos ne pilttipurkit on sulle noin kovin rakkaita, niin laita niihin vaikka kotitekoista sinappia ja vie sitä lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön paljon pilttiä ja näin joulun alla tulossa aika paljon kyläilyjä. Jotain tuliaisviemisiä olisi hyvä olla. Ajattelin, jos esim. vesiväreillä maalaisin noihin pilttipurkkeihin jotain jouluun liittyviä kuvia ja sitten ihan jotain abstrakteja juttua. Olisi varmaan aika kaunis, kun kynttilänvalo kuultaa läpi. Voisin vaikka laittaa myös valmiiksi jonkun tuoksukynttilätuikun sinne sisälle. Olisko hyvä idea. Monilla on jo kaikkea niin tämmöinen voisi olla hyvä. Ja monet tykkää ylikaiken itsetehdyistä jutuista.

Vie mieluummin vaikka tölkki olutta.

Vierailija
24/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kahvipaketti tuliaiseksi

Vierailija
25/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mitä ilkeilyä! Oon järkyttynyt, että sen kerran kun tänne uskaltautuu kirjoittamaan niin saa näin paljon kuraa niskaan. Ja huomaa kyllä että ei arvosteta käden taitoja enään nykyään. Vain jotain turhia juttuja. Ap

Vierailija
26/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Eikä lasten tekemät piparkakut.

Miksi lasten tekemät piparkakut on huono?

Vierailija
27/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksukynttilä ja pilttipurkki🤮

Ajattele, mangoa sisältäneeseen Piltti-purkkiin mangontuoksuinen tuikku.

"Jauhenlihapataa" sisältäneeseen Piltti-purkkiin voi pakasteesta napata muutaman kuution pakastettua makaronin keitinvettä. Jos siihen on liotettu lihaliemikuutio, aina parempi.

Vierailija
28/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin nyt tuli sitten paha mieli kun tänne kirjoitti, ilta piloilla taas :( Oletteko kateellisia vai miksi pitää noin kovin sanan kääntein arvostella tuntematonta :( Ap

Kyllä, me ollaan hirveän kateellisia siitä että sä syöt paljon Pilttejä.

Vierailija
29/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mitä ilkeilyä! Oon järkyttynyt, että sen kerran kun tänne uskaltautuu kirjoittamaan niin saa näin paljon kuraa niskaan. Ja huomaa kyllä että ei arvosteta käden taitoja enään nykyään. Vain jotain turhia juttuja. Ap

Sä kysyit mielipidettä että onko hyvä tuliaisidea. Yksimielinen vastaus on että ei ole hyvä idea. Miksi ei ole, sekin on sulle perusteltu. Siinä ei ole mitään ilkeää. Mutta ap taitaakin kyläillä Porvoossa.

Vierailija
30/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sulla ole kädentaitoja. Jos olisi, tietäisit, ettei vesiväri pysy lasissa.

Vierailija
31/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räjähtelevät tuikkukipot onkin erittäin tarpeellisia jokaiselle.

Vierailija
32/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, paitsi jos haluat aiheuttaa tulipalon jonkun kotiin.

Vierailija
33/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi tuollaisella yhtään mitään. Tuikkukippoja minulla on jo ihan tarpeeksi ja ne ovat haluamani värisiä iittaloita.

Enkä edes ymmärrä miksi kukaan syö pilttiä, varsinkaan aikuinen ihminen. Kyllähän mössöä voi itsekin tehdä tuottamatta hirveän määrän purkkijätettä. Enkä edes ole todellakaan mikään ekoihminen, mutta piltinmässytystä en ole koskaan ymmärtänyt.

Vierailija
34/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä kysyit mielipidettä että onko hyvä tuliaisidea. Yksimielinen vastaus on että ei ole hyvä idea. Miksi ei ole, sekin on sulle perusteltu. Siinä ei ole mitään ilkeää. Mutta ap taitaakin kyläillä Porvoossa.

No ei sillä että se sulle kuuluis missä kyläilen mutta asun Kajaanissa niin aika pitkä matka olis Porvoossa kyläillä enkä tunne sieltä ketään. Kyläilen tässä aika lähiseuduilla ja pohjoiskarjalan puolella. Ap

Vierailija
35/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jos haluaa polttaa jonkin kodin.

Vierailija
36/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kateutta ole, jos joku ei pidä ideastasi. Se on sitä, että joku ei pidä ideastasi. 

Vierailija
37/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä että se sulle kuuluis missä kyläilen mutta asun Kajaanissa niin aika pitkä matka olis Porvoossa kyläillä enkä tunne sieltä ketään. Kyläilen tässä aika lähiseuduilla ja pohjoiskarjalan puolella. Ap

Porvoolla tarkoitetaan tällä palstalla provoilua, mikäli olen oikein ymmärtänyt. 

Vierailija
38/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä. Nuo on helpompia tönittäviä siellä kämpillä, kun loisitaan yhteiskunnan piikkiin tönimällä niitä tuikkukuppeja. Ei niiden tarvi olla "aitoja ja kalliita", tuollaiseen haistvtun touhuun kelpaa kyllä tuollaiset halvat kopiot. Välillä, kun sormet tulee kipeiksi siitä tönimisestä, voi alkaa haromaan rättejä ja riepuja, ja kun se käy voimille niin ottaa ison satsin sidukkaa & sipsejä niin jaksaa taas jatkaa sitä tuikkukuppien tönimistä.

Vierailija
39/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kantaa kenenkään kotiin tuliaisiksi omatekoisia kyhäelmiä oli ne sitten tuikkuja tai mitä kyhäelmiä tahansa. Äläkä sytytä omaakaan kämppääsi tuleen niillä pilttipurkeilla.

Vierailija
40/60 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että joulu mieli löytää vielä teidätkin :) Aika ankeaa on jos silloinkin olette tuollaisia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi