Miksi jotkut ihmiset aiheuttavat kylmiä väreitä ilman selvää syytä?
Ystävän uusi mies jostain syystä epäilyttää minua. On karismaattinen ja rauhallinen, mutta jostain syystä olen varuillani.
Kommentit (12)
Selkeäati Vaistoat psykopaatit! Pysy kaukana kaverisi miehestä ja varoita kaveriasi!!!
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile enemmän.
On jotenkin todella dominoiva tyyppi, vaikka ei aktiivisesti käskytä muita tai muuten ole epäkohtelias.
-ap
Mulla on kerran ollut samanlainen fiilis ja pitemmän päälle huomasin, että piti paikkansa enemmän kuin hyvin. En vaan arvannut kuunnella itseäni, kun tää liikkui niin kivan ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile enemmän.
On jotenkin todella dominoiva tyyppi, vaikka ei aktiivisesti käskytä muita tai muuten ole epäkohtelias.
-ap
ehkä hänellä on pyllyssä porkkana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile enemmän.
-ap
Sellasia ne alfat usein on
Jotkut ihmiset inhoavat minua ensi näkemältä. En ole koskaan tehnyt tai sanonut kenellekään mitään pahaa.
Olen ajatellut etteivät kyseiset ihmiset näe minussa pahaa, vaan aavistelevat että näen pahan heissä. Peiliefekti.
Yhden ainoan kerran olen ilman mitään ilmeistä syytä reagoinut todella vahvasti toiseen ihmiseen. Muutettiin uuteen osoitteeseen, ja pihassa tuli vastaan pariskunta, mies ja nainen. Ihan tuikitavallinen suomalainen pariskunta siis, hymyilivät ja nyökkäsivät tervehdykseksi. Minussa kuohahti välitön halu runnella se naisparka katuun siinä silmänräpäyksessä.
Ei mitään järjellistä syytä siis. Asuimme useita vuosia naapureina. Olivat oikein mukavia ihmisiä, vähän vanhemman puoleisia ja toipuvia alkoholisteja. Vaimo oli pariskunnasta se arempi, ymmärrettävistä syistä kun myöhemmin kuulin että sillä oli takana aikaisempi avioliitto missä mies oli murjonut sen sairaalakuntoon.
Milloinkaan ne ajatukset sen naisen runtelusta eivät häipyneet, ja vielä tänäkin päivänä tuntuu helkkarin pahalta kun muistaa miten kylmän raivon sen näkeminenkin aiheutti. En tokikaan tuota reaktiotani naapurille ikinä paljastanut, vaan rupattelin niitä näitä kun pihalla satuttiin vastatuksin.
😖