Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä asia ei ole sinulle turn off kumppanissa, vaikka monille on?

Vierailija
24.11.2018 |

Mihin yleisiin turn offeihin et samaistu?
Minua ei haittaa, jos miehellä on kalju tai pitkät hiukset. Ihan sama mulle.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyys, köyhyys, lempeys, pitkät hiukset, aseksuaalisuus, pieni vehje.

Vierailija
22/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutuksella ei ole mitään merkitystä, vaikka sitä nykyisin niin kovin korostetaan. Olin yhtä onnellinen pelkän peruskoulun käyneen avovaimoni kanssa kuin nykyisen maisterivaimon kanssa.

Miksi vaihdoit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä onko mies käynyt armeijan vai ei.

Vierailija
24/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen koulutuksella ei ole mitään merkitystä, vaikka sitä nykyisin niin kovin korostetaan. Olin yhtä onnellinen pelkän peruskoulun käyneen avovaimoni kanssa kuin nykyisen maisterivaimon kanssa.

Sama nainen kyseessä?

Ei tietenkään. Tosin entinen avovaimonikin sitten nelikymppisenä innostui opiskelemaan. Pointti oli, että käytännönjärki ja uteliaisuus kaikkea uutta kohtaan on tärkämpää kuin akateeminen sivistys.

Vierailija
25/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ikä ei ole kynnyskysymys. Olen nelikymppinen nainen ja huomaan ihastuvani noin 40-60-vuotiaisiin miehiin. Kaljuuskaan ei haittaa.

Vierailija
26/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet/olemattomat seksihalut ei haittaa, tosin johtuu siitä että olen itse samanlainen. Paijaaminen voittaa.

Vierailija
27/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihania :)

Vierailija
28/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äärioikeistolaisuus ei naisessa haittaa. Seksikästä, kun hänellä on valtavirrasta poikkeava mielipide, vaikka itse en olisikaan samaa mieltä. Itse en liiemmin politiikasta perusta.

Mitä vuosikymmentä oikein elät? Eikös äärioikeistolaisuus ole jo Suomessa ollut jo pari vaalikautta täysin salonkikelpoista ja siten myös valtavirtaa? 

Vierailija
29/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaihdoit?

Hän alkoi etsimään itseään, meni sänkyyn kaverini kanssa ja tuli lopulta uskoon. Yksikin noista olisi riittänyt syyksi eroon. 

Vierailija
30/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisten kumppanien lukumäärä ei haittaa, kunhan ei ole pettänyt tai pyörittänyt montaa samaan aikaan. Toisille jostain syystä ongelma.

Tatuoinnit ei haittaa ja ihan kivoja monet, itselläkin on.

En ymmärrä miten rinnat vaikuttavat parinvalintaan, mutta pienet on kainiimmat jos pakko valita.

Vierailija
31/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus ei ole ongelma eikä seksuaalisesti aktiivinen historiakaan kunhan on ollut vastuullinen ja huolehtinut ehkäisystä.

Vierailija
32/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt alkoholismi. Mua ei yleensä ole haitannut kumppanin kostea elämäntyyli, jos tyyppi on humalassa mukava ja leppoisa ja on muuten toiminnallinen (käy töissä ja hoitaa asiansa kunnialla). En halua lapsia, joten siitäkään syystä miehen juopottelu ei haittaa.

Vierailija
33/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamattomat varpaankynnet eivät haittaa, vaikka erään ohjelman katsojat kauhistelivat tätä ominaisuutta.

Vierailija
34/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitamattomat varpaankynnet eivät haittaa, vaikka erään ohjelman katsojat kauhistelivat tätä ominaisuutta.

Hei, sama minulla sama. Huomasin, että tapailemallani miehellä oli tällaiset, mutta silti hän on minusta upea.

Vierailija
35/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju, (parempi vaan, MIES ei hiuksia tarvitse) tatuoinnit vaan bonusta, ihan sama onko luottotiedot vai ei ja mitä kouluja käynyt. :)

Vierailija
36/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunnallisuutta en kaipaa, ei se kyllä haittaakaan. Huumori on enemmän miinus kuin plussa.

Nettideitissä 80% miehistä kuvailee itseään liikunnallisiksi ja huumorintajuisiksi.

Vierailija
37/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden negatiiviset mielipiteet valitsemani naisen ulkonäöstä eivät vaikuta millään tavoin omaan mielipiteeseeni hänestä. Minulle hän on kaunein.

Nuorempana toisten mielipiteet saattoivat jopa toimiakin turn offina, kun ei itse vielä ymmärtänyt mistään mitään.

Vierailija
38/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet perinteisesti feminiinisiksi mielletyt piirteet sekä ulkonäössä, luonteessa että tyylissä ja eleissä. Monia ihastuksiani on luultu homoiksi ja osa on sitä oikeasti ollutkin. Ja kohtuullisen runsas alkoholinkäyttö vapaa-ajalla, kunhan työt ja muut velvollisuudet hoituu.

Vierailija
39/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa olla rehevä vaikka itse olen hoikka. Vatsa ei haittaa jos ei ole ihan pallo. Laiha mies ei kiinnosta, eikä lyhyt.

Vierailija
40/77 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan perusteella sinä olet kyllä enemmistössä etkä mikään uniikki lumihiutale...